Оқушыларға - Абай атындағы орта мектеп https://abai-panfilov.mektebi.kz/ ru Оқушыларға - Абай атындағы орта мектеп DataLife Engine Мамандыққа саяхат https://abai-panfilov.mektebi.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/536-mamandya-sajahat.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/536-mamandya-sajahat.html










]]>











]]>
admin Wed, 08 Feb 2023 09:40:20 +0600
Жас мамандарға кеңес https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/516-zhas-mamandara-kees.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/516-zhas-mamandara-kees.html Жас мамандарға кеңес

1.Мұғалімдік еңбек жолындағы алғашқы қадамың шәкiрттiң оқуға деген ынтасына мән беруден басталады.

2.Есiңде болсын өзiң жалындай бiлсең, басқаның көңiлiн, ынта ықыласын оятасың.

3.Iлiм жолындағы ұстанар тағылым алған бiлiмiңдi таным түсiнiгiнде жүзеге асыру, оны тiршiлiкте үйлесiмдi қолдану мұғалім үшiн өмiрлiк шарт деп қарағаның жөн.

4.Ой азабын кешпей бiлiм бойға дарымайды. Былайша айтқанда қойылған мәселенің шешiмiн шәкiрт өзi тапсын, ойлансын, толғансын. Iзденiс маңдайға тисе ғана бiлiм санаға сiңедi, ұғым түсiнiкке ұйтқы болады. Оқығанды көңiлге тоқудың арнасы ашылады. Мұны ой еңбегiнiң күрделi күрмеуiнің шешудiң кiлтi деп бiл.

5.Оқушыға қойылатын талап оның дамуындағы ақиқат шындықпен iштей бiрлiк тауып, үйлесiмдi болса ғана сiз жүргiзген тәлiм-тәрбие нәтижелi болады.

6.Адам жастық шағында елiктегiш келедi. Әсiресе туған өлкесiн сүюге, ана тiлiн құрметтеуге, елiнiң тарихы мен ғұрпын игеруге деген әсерлi сезiмiн қолдап, iзеттiлiгiн сөз жөнiнде ғана емес iс жүзiнде терең тануы жөнiнде өнеге көрсетуi мiндеттi екенiңiздi бiр сәт естен шығармағаның жөн. Өнеге өрге бастырады.

7.Сенiң таңдаған жолың ұстаздық, демек, тәрбиешi тәлiмгерсiң, ар-ождан алдындағы басты парызың, мамандықтың басты парызы болғандықтан, оның бұралаң-бұлтарысы сенiң төзiмдiлiгiңдi ұстамдылығыңды шыдамдылығыңды талап етедi.

8.Мамандық талабына үйлесiмдi үлгi болуда жеке басында кездесетiн кемшiлiк, қателiктердi дер кезiнде мойындап, ешкiмге жария етпестен уақытымен түзетуге бар пейiлiңмен кiрiс. Нағыз зиялы адам өзiн-өзi бақылай бiлуге мiндеттi.

9.Оқушыны қабiлеттi, бойында күш-қуаты жеткiлiктi екендiгiне сендiре бiл. Өйткенi сенiм жеңiске жеткiзе бiлетiн үлкен күш.

10.Ұжымда азды-көптi абыройға ие болсаң болдым, толдым демей, үздiксiз оқып, iзденiп, өзiңдi тәрбиелеуден қол үзбегiн!. Оқуды тастаған күнi-сол сәттен бастап, бәрiнен сырттадым дей бер.

]]>
Жас мамандарға кеңес

1.Мұғалімдік еңбек жолындағы алғашқы қадамың шәкiрттiң оқуға деген ынтасына мән беруден басталады.

2.Есiңде болсын өзiң жалындай бiлсең, басқаның көңiлiн, ынта ықыласын оятасың.

3.Iлiм жолындағы ұстанар тағылым алған бiлiмiңдi таным түсiнiгiнде жүзеге асыру, оны тiршiлiкте үйлесiмдi қолдану мұғалім үшiн өмiрлiк шарт деп қарағаның жөн.

4.Ой азабын кешпей бiлiм бойға дарымайды. Былайша айтқанда қойылған мәселенің шешiмiн шәкiрт өзi тапсын, ойлансын, толғансын. Iзденiс маңдайға тисе ғана бiлiм санаға сiңедi, ұғым түсiнiкке ұйтқы болады. Оқығанды көңiлге тоқудың арнасы ашылады. Мұны ой еңбегiнiң күрделi күрмеуiнің шешудiң кiлтi деп бiл.

5.Оқушыға қойылатын талап оның дамуындағы ақиқат шындықпен iштей бiрлiк тауып, үйлесiмдi болса ғана сiз жүргiзген тәлiм-тәрбие нәтижелi болады.

6.Адам жастық шағында елiктегiш келедi. Әсiресе туған өлкесiн сүюге, ана тiлiн құрметтеуге, елiнiң тарихы мен ғұрпын игеруге деген әсерлi сезiмiн қолдап, iзеттiлiгiн сөз жөнiнде ғана емес iс жүзiнде терең тануы жөнiнде өнеге көрсетуi мiндеттi екенiңiздi бiр сәт естен шығармағаның жөн. Өнеге өрге бастырады.

7.Сенiң таңдаған жолың ұстаздық, демек, тәрбиешi тәлiмгерсiң, ар-ождан алдындағы басты парызың, мамандықтың басты парызы болғандықтан, оның бұралаң-бұлтарысы сенiң төзiмдiлiгiңдi ұстамдылығыңды шыдамдылығыңды талап етедi.

8.Мамандық талабына үйлесiмдi үлгi болуда жеке басында кездесетiн кемшiлiк, қателiктердi дер кезiнде мойындап, ешкiмге жария етпестен уақытымен түзетуге бар пейiлiңмен кiрiс. Нағыз зиялы адам өзiн-өзi бақылай бiлуге мiндеттi.

9.Оқушыны қабiлеттi, бойында күш-қуаты жеткiлiктi екендiгiне сендiре бiл. Өйткенi сенiм жеңiске жеткiзе бiлетiн үлкен күш.

10.Ұжымда азды-көптi абыройға ие болсаң болдым, толдым демей, үздiксiз оқып, iзденiп, өзiңдi тәрбиелеуден қол үзбегiн!. Оқуды тастаған күнi-сол сәттен бастап, бәрiнен сырттадым дей бер.

]]>
admin Fri, 03 Feb 2023 21:26:29 +0600
Оқушыларға психологиялық қолдау https://abai-panfilov.mektebi.kz/oushylara/psiholog-kees/555-oushylara-psihologijaly-oldau.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/oushylara/psiholog-kees/555-oushylara-psihologijaly-oldau.html



]]>




]]>
admin Wed, 11 Jan 2023 20:38:12 +0600
Профориентациялық көмек https://abai-panfilov.mektebi.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/537-proforientacijaly-kmek.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/537-proforientacijaly-kmek.html



]]>




]]>
admin Wed, 11 Jan 2023 09:49:05 +0600
Кесте https://abai-panfilov.mektebi.kz/oushylara/saba-kestes/531-keste.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/oushylara/saba-kestes/531-keste.html


]]>



]]>
admin Mon, 02 Jan 2023 09:07:47 +0600
ҰБТ https://abai-panfilov.mektebi.kz/oushylara/bt/540-bt.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/oushylara/bt/540-bt.html admin Thu, 29 Dec 2022 18:57:10 +0600 Психолог кеңесі https://abai-panfilov.mektebi.kz/oushylara/psiholog-kees/557-psiholog-kees.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/oushylara/psiholog-kees/557-psiholog-kees.html
]]>

]]>
admin Fri, 16 Dec 2022 21:05:22 +0600
Кәсіптік бағдар беру бойынша https://abai-panfilov.mektebi.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/535-ksptk-badar-beru-bojynsha.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/535-ksptk-badar-beru-bojynsha.html




]]>





]]>
admin Thu, 15 Dec 2022 09:37:08 +0600
9-11 сынып оқушыларының қорытынды аттестаттауға дайындық бойынша іс-шаралар жоспары https://abai-panfilov.mektebi.kz/oushylara/412-9-11-synyp-oushylaryny-orytyndy-attestattaua-dajyndy-bojynsha-s-sharalar-zhospary.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/oushylara/412-9-11-synyp-oushylaryny-orytyndy-attestattaua-dajyndy-bojynsha-s-sharalar-zhospary.html
]]>

]]>
admin Thu, 17 Nov 2022 21:36:11 +0600
9,11 сыныптардың қорытынды аттестаттау бойынша https://abai-panfilov.mektebi.kz/oushylara/bt/530-911-synyptardy-orytyndy-attestattau-bojynsha.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/oushylara/bt/530-911-synyptardy-orytyndy-attestattau-bojynsha.html «Абай атындағы орта мектеп» КММ

2022-2023 оқу жылы

9,11 сыныптардың қорытынды аттестаттау бойынша  І жарты жылдықта атқарылған жұмыс бойынша  анықтама

        2022 оқу  жылы 9,11 сыныптардың қорытынды аттестаттау бойынша   іс-шаралар жоспары жасалынып, мектеп басшысымен  бекітілді . Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министірінің 2022 жылғы 12 мамырдағы №193 бұйрығы 9,11 сыныптардың пән мұғалімдеріне таныстырылып, түсіндіру жұмыстары жүргізілді,сабақ кестесі құрылды. 9,11 сыныптардың тізімі алынды. Сабақ кестесіне сай пән мұғалімдері ай сайын қорытынды емтиханға дайындық жұмыстарын жүргізіп, тест ,эссе , жазба жұмыстарын ала отырып ,мониторинг шығарып отырды. Мұғалімдердің қорытынды аттестаттауға дайындау папкалары жинақталған. Байқау тесттерінің қорытындысы бойынша  түзету жұмыстарын ұйымдастырып,қорытынды аттестаттау бойынша консультациялар жүргізіп отырды. Жоспарға сай мектеп әкімшілігі  9,11  сынып жетекшілерімен бірлесе ата- аналармен 9,11 сыныптардың қорытынды аттестаттау бойынша   түсінік жұмыстары бойынша   жиналыстар  өткізіліп,хаттамалары жазылды. 11 сынып оқушыларымен «Қорытынды аттестаттауды ұйымдастыру және өткізу ережелері туралы сынып жиналыстары өткізілді. Мектепішілік ата -аналар жиналысында мектеп психологтары Маттанаева Ж.Ә   «9,11 сыныптардың қорытынды аттестаттауға дайындықтың психологиялық қолдау көрсетті,тренингтер өткізді. Мұғалімдердің қорытынды аттестаттауға дайындау папкалары жинақталған, өткізілген тест сынақтары бойынша сараптамалары жазылып, мониторинг жүргізілген. Өткізілген сабақтары бойынша қатемен жұмыстар жүргізілуде. 11-сынып оқушылары мен ата-аналар  қорытынды аттестаттау мен ҰБТ өткізу нұсқаулықтарымен таныстырылып,оқушыларды ҰБТ-ға дайындаудағы ата-ананың ролі туралы ой қозғалды. Төменгі кестеде көрсетілген пән мұғалімдері :






9  сынып оқушыларының қорытынды аттестаттау бойынша қосымша   сабақ кестесі 



Күні

Пәні 


Мерзімі

9а,б,в

Дүйсенбі

Қазақ тілі мен әдебиеті

Қыркүйек-мамыр

1400-1500

айына бір рет




Умирбекова Б.Т

Кожалимова  А.К

Сейсенбі

Таңдау

Физика

Химия

Ағылшын

Д.тарих

Қазақстан

 тарихы


1500-1600

айына бір рет



Садвакасова Б

Косунова Г.М

Салимухан Г

Медетбекова Г

Құрманбек М

Мухаметжанова М.М

Сәрсенбі



Алгебра 

Орыс тілі мен әдебиеті

1400-1500

айына бір рет


Салимбаева Н.Т

Ахмет А. 

Рахимбекова А.К

Ауелова Н.Т

Әділ Ә.М

Бейсенбі

2-ші таңдау

География

Биология

Геометрия


Қазақ  әдебиеті



1400-1500

айына бір рет



Бекболаева Г.Н

Абдраимова Э.В

Салимбаева Н.Т

Ахмет А.

Умирбекова Б.Т


Жұма

Информатика



1400-1500

айына бір рет


Каирбекова Р.Ү

Есельбаева М.Е









ҰБТ және қорытынды  аттестаттауға дайындық бойынша қосымша   сабақ кестесі 



Күні

Пәні 


Мерзімі

11а,б

Дүйсенбі

Оқу 

сауаттылығы\

Қазақ тілі мен әдебиеті


1500-1700


Айына  бір рет



Белесбаева К.Т

Кожалимова  А.К

Сейсенбі




Қазақстан

 тарихы


1500-1700


       Айына  бір рет



Жаңбырбаева А.Н

Аманжолова Ж.Қ

Сәрсенбі

1-ші таңдау

Физика

Химия

Ағылшын

Д.тарих


1500-1700


       Айына  бір рет



Садвакасова Б

Косунова Г.М

Асылтасова Р.А 

Аманжолова Ж.Қ

Бейсенбі

2-ші таңдау

География

Математика

Биология

Қазақ  әдебиеті

Информатика


1500-1700


       Айына  бір рет





Бекболаева Г.Н

Ахмет Ақжол

Абдраимова Э.В

Умирбекова Б.Т

Кожалимова  А.К 

Каирбекова Р.Ү


Жұма

Математикалық сауаттылық\

Алгебра \

Орыс тілі мен әдебиеті


1500-1700



Айына  бір рет



Ахмет Ақжол


Зиятдинова Р.Р

Заманбекова Г.Қ





      Қорытынды аттестаттау бойынша ана тілінен эссе жазуға, мектеп бағдарламасы бойынша көркем шығармаларды оқу, тиянақтау, ой қорыту, еске түсіру арқылы эссеге қойылатын талаптарды ескере отырып, әр түрлі тақырыптар аясында эсселер жазу, шығармашылық қабіліттерін арттыру мақсатында, алгебра және анализ бастамаларынан 30 нұсқада берілген есептерді шығарып, Қазақстан тарихы пәні бойынша 16 нұсқаның 1 нұсқасына жауап жазылып емтиханға дайындық жұмыстары жүргізілуде. Орыс тілі пәнінен лексика-грамматикалық блок 20 сұрақтан тұратын тест – 1 дұрыс жауабымен; “Тыңдалым” блогында 10 сұрақтан тұратын тест (200-250 сөзден тұратын 2 мәтін); “Оқылым” блогында 10 сұрақтан тұратын тест (200-250 сөзден тұратын 2 мәтін) бойынша дайындық жүріп жатыр. 

Таңдау пәндері бойынша дайындық жұмыстарын әлі де болса жандандыра  түсу қажет.


Басшының оқу ісі жөніндегі орынбасары                          А.Д.Абиева





]]>
«Абай атындағы орта мектеп» КММ

2022-2023 оқу жылы

9,11 сыныптардың қорытынды аттестаттау бойынша  І жарты жылдықта атқарылған жұмыс бойынша  анықтама

        2022 оқу  жылы 9,11 сыныптардың қорытынды аттестаттау бойынша   іс-шаралар жоспары жасалынып, мектеп басшысымен  бекітілді . Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министірінің 2022 жылғы 12 мамырдағы №193 бұйрығы 9,11 сыныптардың пән мұғалімдеріне таныстырылып, түсіндіру жұмыстары жүргізілді,сабақ кестесі құрылды. 9,11 сыныптардың тізімі алынды. Сабақ кестесіне сай пән мұғалімдері ай сайын қорытынды емтиханға дайындық жұмыстарын жүргізіп, тест ,эссе , жазба жұмыстарын ала отырып ,мониторинг шығарып отырды. Мұғалімдердің қорытынды аттестаттауға дайындау папкалары жинақталған. Байқау тесттерінің қорытындысы бойынша  түзету жұмыстарын ұйымдастырып,қорытынды аттестаттау бойынша консультациялар жүргізіп отырды. Жоспарға сай мектеп әкімшілігі  9,11  сынып жетекшілерімен бірлесе ата- аналармен 9,11 сыныптардың қорытынды аттестаттау бойынша   түсінік жұмыстары бойынша   жиналыстар  өткізіліп,хаттамалары жазылды. 11 сынып оқушыларымен «Қорытынды аттестаттауды ұйымдастыру және өткізу ережелері туралы сынып жиналыстары өткізілді. Мектепішілік ата -аналар жиналысында мектеп психологтары Маттанаева Ж.Ә   «9,11 сыныптардың қорытынды аттестаттауға дайындықтың психологиялық қолдау көрсетті,тренингтер өткізді. Мұғалімдердің қорытынды аттестаттауға дайындау папкалары жинақталған, өткізілген тест сынақтары бойынша сараптамалары жазылып, мониторинг жүргізілген. Өткізілген сабақтары бойынша қатемен жұмыстар жүргізілуде. 11-сынып оқушылары мен ата-аналар  қорытынды аттестаттау мен ҰБТ өткізу нұсқаулықтарымен таныстырылып,оқушыларды ҰБТ-ға дайындаудағы ата-ананың ролі туралы ой қозғалды. Төменгі кестеде көрсетілген пән мұғалімдері :






9  сынып оқушыларының қорытынды аттестаттау бойынша қосымша   сабақ кестесі 



Күні

Пәні 


Мерзімі

9а,б,в

Дүйсенбі

Қазақ тілі мен әдебиеті

Қыркүйек-мамыр

1400-1500

айына бір рет




Умирбекова Б.Т

Кожалимова  А.К

Сейсенбі

Таңдау

Физика

Химия

Ағылшын

Д.тарих

Қазақстан

 тарихы


1500-1600

айына бір рет



Садвакасова Б

Косунова Г.М

Салимухан Г

Медетбекова Г

Құрманбек М

Мухаметжанова М.М

Сәрсенбі



Алгебра 

Орыс тілі мен әдебиеті

1400-1500

айына бір рет


Салимбаева Н.Т

Ахмет А. 

Рахимбекова А.К

Ауелова Н.Т

Әділ Ә.М

Бейсенбі

2-ші таңдау

География

Биология

Геометрия


Қазақ  әдебиеті



1400-1500

айына бір рет



Бекболаева Г.Н

Абдраимова Э.В

Салимбаева Н.Т

Ахмет А.

Умирбекова Б.Т


Жұма

Информатика



1400-1500

айына бір рет


Каирбекова Р.Ү

Есельбаева М.Е









ҰБТ және қорытынды  аттестаттауға дайындық бойынша қосымша   сабақ кестесі 



Күні

Пәні 


Мерзімі

11а,б

Дүйсенбі

Оқу 

сауаттылығы\

Қазақ тілі мен әдебиеті


1500-1700


Айына  бір рет



Белесбаева К.Т

Кожалимова  А.К

Сейсенбі




Қазақстан

 тарихы


1500-1700


       Айына  бір рет



Жаңбырбаева А.Н

Аманжолова Ж.Қ

Сәрсенбі

1-ші таңдау

Физика

Химия

Ағылшын

Д.тарих


1500-1700


       Айына  бір рет



Садвакасова Б

Косунова Г.М

Асылтасова Р.А 

Аманжолова Ж.Қ

Бейсенбі

2-ші таңдау

География

Математика

Биология

Қазақ  әдебиеті

Информатика


1500-1700


       Айына  бір рет





Бекболаева Г.Н

Ахмет Ақжол

Абдраимова Э.В

Умирбекова Б.Т

Кожалимова  А.К 

Каирбекова Р.Ү


Жұма

Математикалық сауаттылық\

Алгебра \

Орыс тілі мен әдебиеті


1500-1700



Айына  бір рет



Ахмет Ақжол


Зиятдинова Р.Р

Заманбекова Г.Қ





      Қорытынды аттестаттау бойынша ана тілінен эссе жазуға, мектеп бағдарламасы бойынша көркем шығармаларды оқу, тиянақтау, ой қорыту, еске түсіру арқылы эссеге қойылатын талаптарды ескере отырып, әр түрлі тақырыптар аясында эсселер жазу, шығармашылық қабіліттерін арттыру мақсатында, алгебра және анализ бастамаларынан 30 нұсқада берілген есептерді шығарып, Қазақстан тарихы пәні бойынша 16 нұсқаның 1 нұсқасына жауап жазылып емтиханға дайындық жұмыстары жүргізілуде. Орыс тілі пәнінен лексика-грамматикалық блок 20 сұрақтан тұратын тест – 1 дұрыс жауабымен; “Тыңдалым” блогында 10 сұрақтан тұратын тест (200-250 сөзден тұратын 2 мәтін); “Оқылым” блогында 10 сұрақтан тұратын тест (200-250 сөзден тұратын 2 мәтін) бойынша дайындық жүріп жатыр. 

Таңдау пәндері бойынша дайындық жұмыстарын әлі де болса жандандыра  түсу қажет.


Басшының оқу ісі жөніндегі орынбасары                          А.Д.Абиева





]]>
admin Mon, 14 Nov 2022 09:03:32 +0600