Мектеп психологтарының жылдық жұмыс жоспары
р/с | Activity | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
І.Диагностикалау | ||||||
Мүмкіндігі шектеулі оқушыларды анықтау (үйден оқитын оқушы, ОПМПК бақылауындағы оқушыларды, мүгедек оқушыларды) | Үйден оқитын оқушылар | тамыз | ||||
Мектепалды даярлық тобының бейімделуін анықтау С.А. Банковтың әңгімелесу тесті | Сауалнама | Мектепалды даярлық тобы | қыркүйек | Кіші пед.кеңесте | Анықтама | |
1-сынып оқушыларының мектептегі оқуға дайындық деңгейі Керн Йирасек тесті | Сауалнама | 1 сыныптар | қыркүйек | Кіші пед.кеңесте | Анықтама | |
Кәсіптік бағдар бойынша түсінік жұмыстарын жүргізу | Әңгіме | 9 сыныптар | қыркүйек | |||
5 сынып оқушыларының бейімделу кезеңін бақылау «Социометрия» | Тест | 5 сыныптар | қыркүйек | Анықтама | ||
5 сыныптардың оқу мотивациясын зерделеу Н.Лусканова әдістемесі | Тест | 5 сыныптар | Қыркүйек | Анықтама | ||
Жалпы мектепшілік ата-аналар жиналысына қатысу | Ата-ана жиналысы | Ата-аналар | қыркүйек | Ата-аналар жиналысында | ||
Шимшек «Мінез-құлық акцентуациясы» 11 сыныптар | Тест | 11 сыныптар | қыркүйек | Сынып жиналысында | Анықтама | |
Айзенг әдістемесі бойынша темпераментті анықтау | Тест | 6-11 сыныптар | Қыркүйек | Анықтама | ||
Сұраныс бойынша білімінде олқылығы бар оқушылардың тізімін алу | 1-11 сыныптар | Қыркүйек | Сынып жетекшілер жиналысында | |||
Аттестациядан өтетін мұғалімдерді, жас мамандарды анықтау | Сауалнама | Жас мамандар | Қыркүйек | Әдістемелік кеңесте | ||
Оқушылардың таным процестерін зерттеу (ойлау,сөйлеу,ес,зейін, қабылдау) | Тест | 1-4 сыныптар | Қыркүйек | |||
Сәтсіз жанұя, өгей әке-шеше, балаларының тізімін алу | 1-11 сыныптар | Жыл басында | Сынып жиналысында | |||
Мектепалды даярлық тобының бейімделу деңгейін анықтау «Үйшік» әдістемесі | Проек.тест | Мектепалды даярлық тобы | қыркүйек | Сынып жетекшілерінің жиналысында | Анықтама | |
«Қыз бала тәрбиесі қандай болуы керек?» | Баяндама | 8-11 сынып қыздары | қыркүйек | Қыздар кеңесінде | Анықтама | |
А) Қабылдау процесін дамытуға арналған суретті тесттер Б) ойлау процесін дамытуға арналған сауалнамалар 1-4 сыныптар | Тесттер | 1-4 сыныптар | қазан | |||
З.Филлипс «Мектептегі мазасыздықты анықтау» тесті | Тесттер | 7-8 сыныптар | қазан | Анықтама | ||
«Суицидтік мінез-құлықтың алдын алу» | сауалнама | 10-11 сыныптар | Қазан 2 аптасы | Анықтама | ||
Өзін –өзі бағалауын, оқуға деген қызығушылығын анықтау | Тест | 1,5 сыныптар | Қазан 4-аптасы | Анықтама | ||
Отбасы,тұрмыстық зорлық –зомбылықтың себептерін анықтау | Тесттер | 6-8 сыныптар | Қазан 4апта | Анықтама | ||
«Кәсіби ой -ниетің» (Йовяйшиидің бейімділік анықтау әдістемесі) | сауланама | 9 сыныптар | қазан | Анықтама | ||
Тұлғалық типтерін анықтау Дж.Холланд 9 сыныптар | сауалнама | 9 сыныптар | Қазан (апта сайын) | Анықтама | ||
Оқушының мамандық таңдауында ата-анасының маңызы (сауалнама) 10-11 сыныптар | Сауалнама | 7-8 сыныптар | Қазан, ақпан І-ІІ жарты жылдықта | Ата-аналар жиналысында | Анықтама | |
Зорлық –зомбылықтың алдын алу мақсатында құпия сауалнама алу 7-8 сынып | Сауалнама | 7-8 сыныптар | қазан | Анықтама | ||
«Әлемде жоқ жануар», «Үй, адам, ағаш» Д.Лампеновтың проективті әдісі 6-8 сыныптар | Проективті тесті | 6-8 сыныптар | Қазан | |||
«Баланы ата-ана тәрбиелейді. Ата-ананы кім тәрбиелейді?» ата-аналарға кеңес | Баяндама | Ата-аналар | әр айда | |||
Х сайдтарға оқушылардың қатысын анықтау | 7-11 сыныптар | қазан | Сынып жетекшілер жиналысында | |||
«Филлипстің мектептегі мазасыздану тесті» әдістемесі 7-11 сынып | Тест | 6-7 сыныптар | қазан | Анықтама | ||
«Менің дінге көзқарасым» | сауалнама | 9-11 сыныптар | Қазан | Анықтама | ||
Білімінде олқылығы бар оқушылармен жұмыс А) Зейін, ес процестерін дамытуға арналған суретті тесттер Б) Бала қиялын зерттеу | Тесттер | 1-4 сыныптар | қыркүйек қазан | Әдістемелік кеңесте | ||
«Не жетпейді?», «Артығын тап» әдістемесі | Тесттер | 2-10 сыныптар | қараша | |||
Интеллектуалдық қабілетін зерттеу Айзенк әдістемесі 2-10 сыныптар | Тест | 5-8 сыныптар | Қараша | Анықтама | ||
Оқушылардың оқу мотивациясының көрсеткішін анықтау Лусканова 5-8 сыныптар | Сауалнама | 6-7 сыныптар | Қараша | Анықтама | ||
«Түймедақ» әдістемесі.6-7 сыныптар | Проективті тест | 8-11сыныптар | қараша | Анықтама | ||
Ғаламторға және компьютерлік ойындардан тәуелділікті анықтау тесті 8-11 сыныптар | Тест | 8-10 сыныптар | Қараша | Анықтама | ||
«Отбасы жағдайын зерттеу» Референтометрия 8-10 сыныптар | Сауалнама | 9-11 сыныптар | әр айда | Анықтама | ||
Отбасы –тұрмыстық зорлық зомбылықтың себептерін анықтау | Сауалнама | 5-9 сыныптар | қараша | |||
Өз құқығыңды білесің бе? 5-9 сыныптар | Тест | 5-9 сыныптар | қараша | Анықтама | ||
«Бейнені аяқта» «Мен өмірді сүйемін» 5-9 сыныптар | Эссе | 5-9 сыныптар | қараша | |||
«Отбасылық қобалжуды анықтау» әдістемесі 8-10 сыныптар | Сауалнама | 8-10 сыныптар | Қараша | Анықтама | ||
Педагогтардың кәсіби-тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау «Педагогтардың әдістемелік мәдениетін өзіндік бағалауын зерттеу» әдістемесі (В.И.Зверев) | Сауалнама | Педагогтар | қараша | Анықтама | ||
Зиянды әдеттер туралы не білеміз? 5-11 сыныптар | Тест | 5-11 сыныптар | қараша | |||
Мамандық таңдау түрткілері С.С.Гриншпун 11 сыныптар | сауалнама | 11 сыныптар | Қараша 1-аптасы | Анықтама | ||
«Педагогтардың тұлға аралық қарым-қатынастарын анықтау» | Тест | педагогтар | Қараша | Анықтама | ||
Діни сауаттылық –бүгінгі күннің басты талабы | Дебат | 9-11 сыныптар | қараша | |||
«Менің отбасым», «Кактус» Интернет сайдтарды қаншалықты қолданасың? 5-8 сыныптар | Сауалнама | 5-8 сыныптар | Қараша | Анықтама | ||
Суицидтік бағыттылылықты анықтау СБА әдістемесі 9-11 | Тест | 9-11 сыныптар | Қараша 2 аптасы | |||
ЖҚТБ /АҚТҚ –инфекция туралы не білеміз? Сауалнама 8-11 сыныптар | Сауалнама | 8-11 сыныптар | қараша | Анықтама | ||
Жеке тұлғаның типологиялық ерекшелігін диагностикалау Л.Н.Собчик | Тест | қараша | Анықтама | |||
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||
Диагностика нәтижесі бойынша түзету жұмысы | Тренинг-жаттығу | қыркүйек | ||||
Қол моторикасын дамыту | Жыл бойы (аптасына 1р) | Анықтама | ||||
Рөлдік ойындар | Ойындар | Қыркүйек | ||||
Сенімділік бейнесі | Тренинг-жаттығу | 9-11 сыныптар | қыркүйек | Анықтама | ||
Диагностика нәтижесі бойынша түзету жұмысы | Жыл бойы (аптасына 1р) | |||||
«Артығын тап» | Ойын | 1-4 сыныптар | Қыркүйек | Анықтама | ||
Диагностика нәтижесі бойынша түзету жұмысы | Тренинг-жаттығу | Қыркүйек | ||||
«Отбасылық махаббат неде?» | Тренинг-жаттығу | қазан | ||||
«Мінез ерекшеліктері» | Ойындар | 8-11 сыныптар | қазан | |||
Қарым-қатынасты дамыту | Ойындар | Сыныптар | қазан | |||
Аттестациядан өтетін мұғалімдермен түзету жұмыстары «Теңіз жағалауына серуен» т.б. | Тренинг-жаттығу | педагогтар | Қазан | Анықтама | ||
«Негативті ойды позитивті ойға айландыру» | Тренинг-жаттығу | Қазан | ||||
Жүргізілген диагностикалық жұмыстардың нәтижесінде түзету жаттығулары | Қазан | |||||
«Көңілді шеңбер» | Ойындар | 1-сыныптар | Қазан, | Анықтама | ||
Диагностика нәтижесі бойынша түзету жұмысы | Тренинг-жаттығу | психолог | қазан | Анықтама | ||
«Мамандық –өмір таңдауы» , «Мақсатқа жету» | Тренинг-жаттығу | 9-11 сыныптар | қараша | |||
«Өз –өзіңе мақтау сөз арна» | Тренинг-жаттығу | 11 сыныптар | қараша | Анықтама | ||
«Теңгерім шеңбері» | Тренинг-жаттығу | қараша | Анықтама | |||
«Ойлануға арналған балықтар» | Тренинг-жаттығу | 6-7 сыныптар | қараша | Анықтама | ||
М.Монтессори коррекциялық сабақтар, жаттығулар | қараша | Анықтама | ||||
«Жұптарды ауыстыр» , «Қолмен билеу» | Тренинг-жаттығу | 1-4 сыныптар | қараша | Анықтама | ||
«Мағыналық ұқсастық» | желтоқсан | Анықтама | ||||
«Мамандығым мақтанышым» | Пікірталас | 9-11 сыныптар | желтоқсан | Анықтама | ||
Анықталған оқушылармен түзету дамыту жұмыстарын жүргізу | желтоқсан | Анықтама | ||||
«Ойлануға арналған балықтар» | Тренинг-жаттығу | желтоқсан | Анықтама | |||
«Гүл және тас» әдістемесі | Ойындар | 5-8 сыныптар | Анықтама | |||
«Логикалық ойлауды дамыту тапсырмалары» | 1-4 сыныптар | желтоқсан | Анықтама | |||
«Дос бола білесіз бе?» | желтоқсан | Анықтама | ||||
Мамандық таңдау түрткілері | Кеңес беру | 9-11 сыныптар | желтоқсан | Анықтама | ||
«Менің мақсатым» Мақсатқа жету | Тренинг-жаттығу | 11 сыныптар | қаңтар | Анықтама | ||
«Менің өмірлік жолым» | Тренинг-жаттығу | 11 сыныптар | Жаттығулар ,ойындар | Анықтама | ||
«Балаға емтиханға дайындалуға қалай көмектесуге болады?» (Отбасы мүсіні ойыны) «Сиқырлы дүңгіршек» 9-11сынып 137 бет | 9-11 сыныптар | Қаңтар | Анықтама | |||
«Өміріңнің бақытты сәттері» | Ойындар | 6-7 сыныптар | Қаңтар | Анықтама | ||
Ашу-ызаны қалай жеңуге болады ? | Әңгімелесу | 5-8 сыныптар | қаңтар | Анықтама | ||
«Сөздік қоры мен сөйлеу қабілетін дамыту және түзету» | қаңтар қаңтар | Анықтама | ||||
«Атадан ақыл» кездесу | Кездесу | қаңтар | Анықтама | |||
Педагогикалық ұжымдағы психологиялық ахуалды қажет ететін мұғалімдермен түзету жұмыстары. / сауалнама қорытындысы бойынша «Керемет мектеп», «Періште» | Тренинг-жаттығу | Педагогтар | қаңтар | Анықтама | ||
Сенемін-сенбеймін | Ойындар | 11 сыныптар | қаңтар | Анықтама | ||
«Менің өмірлік жолым» 138 бет | ақпан | Анықтама | ||||
«Қиындықты жеңе білу» Жұмыс кітабы бастауыш 71 бет | ақпан | Анықтама | ||||
А) «Өмір сағаты» Жұмыс кітабі 5-8сынып 133 б Б) «Тамаша отбасы» | Тренинг-жаттығу | 5-8 сыныптар | Ақпан | Анықтама | ||
«Менің өмірім» | Тренинг-жаттығу | психолог | ақпан | Анықтама | ||
«Менің мақсатым» | Тренинг-жаттығу | ақпан | Анықтама | |||
«Мен өзімді мақтан етемін!» Суицидтің алдын алу. | Тренинг-жаттығу | 6-7 сыныптар | ақпан | Анықтама | ||
«Сенімділік бейнесі» | Ойындар | 11 сыныптар | ақпан | Анықтама | ||
Күйзелістен қалай құтылуға болады? Бала үшін отбасы зорлық-зомбылығының салдары | әңгімелесу | 5-8 сыныптар | ақпан | Анықтама | ||
Мен өз ренішіме еніп кеттім Ойлар, сезімдер, мінез-құлық | ақпан | Анықтама | ||||
«Тілек шамы» т.б Қиын жағдайлар мені неге үйрете алады? | Жаттығулар | 9-сыныптар | Ақпан | Анықтама | ||
ІІІ.Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
Балабақшаға алғаш келген бала бойында кездесетін қиыншылықтардың алдын алу | Мектепалды даярлық тобы | қыркүйек | ||||
Баланың мектепке баруына баланысты туындайтын қиындықтар | қыркүйек | |||||
1 сыныпқа бейімделу | 1 сыныптар | қыркүйек | ||||
Бағдарлама жасау (9-11 сынып жұмыс кітабы 141-бет) | 9-11 сыныптар | жыл бойы (айына бір рет) | ||||
1, 5 сынып ата-аналарымен мектепке бейімдеудегі қиыншылықтарды алдын алу | Әңгімелесу | 1,5 сыныптар | қыркүйек | |||
Үйден оқытатын мұғалімдерге мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс барысында кездесетін қиыншылықтар туралы әңгіме өткізу | Кеңес беру | Ата-аналар | қыркүйек | |||
9,10 сынып пән мұғалімдері | Пән мұғалімдері | қазан | ||||
А) «Бала қорқынышымен қалай күресуге болады?» Б) «Ата-ана махаббаты» | қазан | |||||
1 сынып оқушыларының мектепте оқуға бейімделуі | сыныптар | қазан | ||||
«5-ші сынып дегеніміз не?» | Ойын жаттығулар | 5- сыныптар | Қазан | Анықтама | ||
Күйзелістің алдын алу, Суицидтік мінез құлық ХХІ –ғасырдағы алпауыт кесел т.б | Сынып жетекшілер | қазан | Анықтама | |||
Parents UNT-ға дайындық жөніндегі ұсыныстар | Жадынама | Ата-аналар | Қазан, ақпан | |||
«Менің қарым -қатынасым» | Қазан | Анықтама | ||||
«Өзін-өзі игеру тренингі» | Тренинг-жаттығу | 9-11 сыныптар | Қазан | |||
«Мен дарынды тұлғамын» | Қазан | Анықтама | ||||
«Менің арманым» | Қазан | |||||
5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі | Видеороликтер көрсету | 5- сыныптар | Қазан | Анықтама | ||
«Жыныстық өмір деген не және ерте жүктіліктің алдын алу» | Қыздар ұйымы жетекшісі | қазан | Анықтама | |||
Зерттеу жұмыстарының нәтижесі | психолог | Қараша | Анықтама | |||
Зерттеу қорытындысы бойынша сынып мұғалімдерімен, ата-аналармен жұмыс «Сіздің бала 5 сыныпқа келді» | 5-сыныптар | Қараша | Анықтама | |||
«Біздің мұғалімдеріміз» | Тренинг-жаттығу | Қараша | Анықтама | |||
«Емтихан деген не? Оның мен үшін маңызы қандай?» | 9-11 сыныптар | қараша | Анықтама | |||
Салауатты өмір салтын сақтау. Өмірге жағымды көзқарас қалыптастыру | Ойын жаттығулар | Мектеп мейірбикесі | Жоспарлы түрде І,ІІ- жж қараша, сәуір | |||
5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі | 5- сыныптар | қараша | Анықтама | |||
Жастар нашақорлыққа қарсы | сурет көрмесі | мейірбике | қараша | Анықтама | ||
«Мамандықты дұрыс таңдай аласың ба?» | 9-11 сыныптар | желтоқсан | Анықтама | |||
«Бала болашағымыз» ата-ана | Ата-аналар | желтоқсан | Анықтама | |||
ЖҚТБ /АҚТҚ –инфекция деген не? Алдын алу | Сауалнама | мейіркеш | желтоқсан | Анықтама | ||
Кәсіптік бағдар бойынша түсіндіру жұмыстарын жүргізу | 9- сыныптар | қаңтар | Анықтама | |||
Діни экстримизімнің алдын алу | Слайдтар | ДТІЖО | қаңтар | Анықтама | ||
Педагогикалық әдеп кодексін сақтаудың алдын алу жұмыстары | қаңтар | |||||
«Отбасы махаббаты неде» (221БЕТ) | Тренинг-жаттығу | Қаңтар 2аптасы | Анықтама | |||
4-9 сынып оқушыларының емтихан алдында қобалжудың алдын алу | 4 сыныптар | Қаңтар 3аптасы | ||||
Оқушының мамандық таңдауда ата-ананың маңызы (220бет) | жадынама | Ата-аналар | Қаңтар 4аптасы | |||
«Түсініспеушілік неге әкеп соғады?» мені түсініңіздерші!» | ДТІЖО, Сын. жет | қаңтар | ||||
«Мейірімді әдетке балалық шақтан бастап тәрбиелеу» | ақпан | |||||
Діни сауаттылық бүгінгі күннің басты талабы | Дінтану пән. Мұғ. | ақпан | ||||
«Өмірге иә деп айт» | Акция ұйымдастыру | Ақпан | Анықтама | |||
Schoolchildren, ата-аналарға құқықтық білім беру, мектепішілік іс-шараларға тарту | Психолог Сынып жет, Құқық пәні мұғ | |||||
«Балада агрессияның көрінуі» | наурыз | Анықтама | ||||
«Мамандық таңдау –ертеңді ойлау» | 9- сыныптар | наурыз | ||||
Девиантты мінез –құлықты балалардың психологиясы. Қиын деп қырын қарамау | Слайдтар | наурыз | Анықтама | |||
«Мен өмірді қолдаймын» Өмірге құштарлығын арттыру | Тренинг-жаттығу | ДТІЖО, сынып жет | наурыз | Анықтама | ||
«Бастауыш сынып оқушыларының қабылдау процесінің ерекшеліктері» | сәуір | Анықтама | ||||
ІV. Консультация беру | ||||||
«Бала тәрбиесі баршамызға ортақ» «Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеуде ойынның маңызы» | Parents | Кез-келген жағдайда топтық, жекелей | Кеңес беру | |||
«Сенім телефондары және жәшігі» «Көмекті қалай сұрау керек» | Жадынама тарату | Ата-аналар | Жыл бойы | Кеңес беру | ||
Мектеп бітірушілерге емтихан тапсыруға ақыл-кеңес | Қыркүйек 4-аптасы | Кеңес беру | ||||
Үйден оқитын оқушылардың, Жас ата-аналарға психологиялық көмек | Кеңес беру | Ата-аналар | қыркүйек | |||
Дарынды балаларды анықтауда ұсынымдар | Кеңес беру | қыркүйек | Кеңес беру | |||
Адаптация және сабақтастық кезеңінде кездесетін жас ерекшелігіне байланысты кеңес беру | психолог | Кеңес беру | ||||
«5-ші сынып дегеніміз не?» | 5- сыныптар | Қазан | Кеңес беру | |||
Зерттеу қорытындысы бойынша сынып мұғалімдерімен, ата-аналармен жұмыс «Сіздің бала 5 сыныпқа келді» | Қараша | Кеңес беру Кеңес беру | ||||
«Біздің мұғалімдеріміз» | Қараша | |||||
Сәтсіз жанұя өгей әке-шешемен тұратын балалармен жеке жұмыс | Әңгімелесу | ДТІЖО | ақпан | Кеңес беру | ||
«Мектеп, оқушы, ата-ана ынтымақтастығы» | наурыз | Кеңес беру | ||||
«Баланың бас ұстазы ата-анасы» | ДТІЖО | наурыз | Кеңес беру | |||
Баланы мектептегі оқуға психологиялық дайындау | сәуір | Кеңес беру | ||||
Таңдалған шешімге жеті қадам | Кеңес беру | сәуір | ||||
Емтиханға дайындықты дұрыс ұйымдастыру | сәуір | Кеңес беру | ||||
Жанұядағы тәрбие жайында | 6-7 сыныптар | мамыр | Кеңес беру | |||
UNT-ға сеніммен! | Тренинг-жаттығу | мамыр | Кеңес беру | |||
Зерттеу қорытындысы бойынша жеке жұмыс Жасөспірімдердің ата-аналарына кеңес | Сұраныс бойынша қажетіне қарай | Кеңес беру | ||||
«Ойын арқылы баланың сөйлеу тілін дамыту» «Баланың дамуына ықпал жасау» | Ойын жаттығулар | 1-4 сыныптар | кезінде | Анықтама | ||
Жас мамандарға психологиялық кеңес беру | Жыл басында | Анықтама | ||||
Сынып жетекшілерге суицидтік мінез-құлықтың алдын алу бойынша кеңестер беру | Сынып жетекшілер | Сұраныс бойынша | Анықтама | |||
« Күйзеліс кезіндегі көмек» (211 бет) | уақтында | Анықтама | ||||
Адам қалай өзіне сенімді бола алады? (209 бет) | 6-7 сыныптар | уақтында | Анықтама | |||
Зиянды әрекеттердің адам денсаулығына тигізетін әсері | Кезінде | Анықтама | ||||
Жеке бас гигиенасы | мейіркеш | Жыл бойы | ||||
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||
«Сенім телефоны» «Сенім жәшігі» | Жадынама тарату | Психолог | жыл бойы | |||
Дамуында потологиялық ауытқу байқалған балаларды арнайы мамандардың қарауына ұсыну. | Психолог тәрбиеші | кезінде | ||||
Вакцина егу маусымында түсінік жұмыстарын жүргізу | мейіркеш | Күз, көктем айларында | ||||
Тереңдетілген тексеру кезінде мамандармен кездесу | мейіркеш | Жоспарлы түрде | ||||
Мүмкіндігі шектеулі балаларды ОПМПК- дан өткізу. Диагнозын анықтау қажет болған жағдайда | мейіркеш | мамыр | ОПМПК | |||
Оқу орындарынан келген мамандармен насихат жұмыстарына қатысу | психолог | Қажетіне қарай | ||||
VІ. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||
І жарты жылдықтың қорытынды есебі | Психолог | Қаңтар | Сынып жетекшілер жиналысында | Анықтама | ||
ІІ жарты жылдықта қорытынды жылдық есеп беру | Психолог | Мамыр | Кіші пед кеңесте | Анықтама |
Мектеп психологтары Ж.А. Маттанаева
А.Ж.Мусапирова