Мктептің даму бағдарламасы » Абай атындағы орта мектеп
Жетісу облысы
Панфилов ауданы білім бөлімінің
"Абай атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Мктептің даму бағдарламасы
12
октябрь
2022

Мктептің даму бағдарламасы


Қазақстан Республикасы  Білім және ғылым министрінің


2020жылғы  6 сәуірдегі №130 бұйрығына

1-қосымша

                                               Қазақстан Республикасы Оқу ағарту министрінің

                                    2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығы.

                                                                   Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде

                                            2022 жылғы 27 тамызда №29326 болып тіркелді.




                                         Бекітілген :


                                            Мектеп директоры                     У.Б.Джакубаева








« Жетісу облысы білім басқармасының   Панфилов ауданы  бойынша  білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің

«Абай атындағы орта мектеп» кмм

2020 – 2025 оқу жылдарына арналған

ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ
















Мектептің даму бағдарламасы

 (5 жылға арналып жасалады)
 Бағдарлама паспорты

Атауы

2021-2022.. жылдарға арналған мектептің даму бағдарламасы

Әзірлеу үшін негіздеме

Мектептің даму бағдарламасы Дайындау үшін негіздеме: 1.Қазақстан Республикасының Конституциясы;

 2. Қазақстан Республикасы «Білім туралы заңы»;

 3.Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы; 

4.Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2017 жылғы 12 сәуірдегі "Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру" атты мақаласы; 5.Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың 2018 жылғы 10 қаңтардағы "Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері" атты Қазақстан халқына Жолдауы 6.Қазақстан Республикасының Президенті Қ.К. Тоқаевтың 2019 жылғы 2 қыркүйектегі "Сындарлы қоғамдық диалог – Қазақстанның тұрақтылығы мен өркендеуінің негізі" атты Қазақстан халқына Жолдауы
 
 

Негізгі әзірлеуші

Басшы  Джакубаева Улмекен Базарханқызы
 
 

Мақсаттары

Бағдарлама мақсаты: оқу – тәрбие үрдісінде инновациялық технологияларды енгізу негізінде бәсекеге қабілетті, білімі терең, жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу және оқыту
 
 

Міндеттері


 Бағдарлама міндеттері: - білім алу мүмкіндігіне жағдай туғызу; - білім алу үрдісін оқу-әдістемелік жағынан қамтамасыз ету; - оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру; - білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету;. - материалдық-техникалық базаны нығайту. - педагогикалық білім беруді жаңғырту; - оқытудың қауіпсіз және жайлы ортасын қамтамасыз ету;


Күтілетін нәтижелер

1. Жалпы білім мазмұнының сапалық жаңаруы. Білім сапасының көтерілуі.

2. Педагогтар мен оқушылардың АКТ құзіреттіліктерін арттыру. 

3. Мектеп қызметінің басқару жүйесінің жетілдірілуі.

4.Мектептің материалдық – техникалық базасының жақсаруы.
 
 

Іске асыру мерзімдері

2021..-2025 .. жылдар















 Кіріспе 1.КІРІСПЕ…………………………………………………………………………………………  

2. БАҒДАРЛАМА ПАСПОРТЫ………………………………………………………………………………………  

3. МЕКТЕП ЖӨНІНДЕ АҚПАРАТТЫҚ АНЫҚТАМА…………………………………….………………………………….…..…

 4. АҒЫМДАҒЫ МЕКТЕП ЖАҒДАЙЫНА ТАЛДАУ.SWOT–АНАЛИЗ………………………………………………..………….. 

5. МЕКТЕПТІҢ ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ…………………………………………………………………………… 1.Мектептің даму бағдарламасын болжау

2. Ішінара білім беру процесін дамыту…………………………………………………………………………………………… 

3. Материалдық-техникалық базаны ішінара дамыту……….………………………………………………………………....... 

4. Бағдарламаны жүзеге асыруға бағытталған стратегиялық бағыттар, мақсаттар, міндеттер мен іс-шаралар…....… 

5. Бағдарламаны жүзеге асырудағы критерии мен нәтиже көрсеткіштері………………………………………….…….…… 

6. Тәрбие жұмысын жүзеге асырудағы мақсаттар мен міндеттер ………………………………………………………….....… 


































Бағдарламаның мақсаты-  нәтижеге бағытталған мектеп идеясын жүзеге асыру. Мектеп үрдістерін сақтау, мұғалімдердің квалификациялық деңгейлерін жеткілікті деңгейде көтеру, дарынды оқушылармен жүйелі жұмыс жасау, эксперименттік жұмысты дамыту. Мектепте оқушылардың кәсіби мамандық таңдау бағдарын жетілдіру мақсатында үнемі мектептің материалдық-техникалық базасын нығайту. Нәтижеге бағытталған мектептің стратегиялық мақсаты – оқушыларға мүмкіндіктеріне сай білім беру, қажеттіліктері мен бейімділіктеріне қарай жеке оқыту, білім беру бағдарламаларын оқытуда терең және сапалы білім беру. Мақсаттары: - Білім беру процесінде оқу-тәрбиені жеке ұйымдастырудағы мұғалімдердің дайындық жұмыстарын жүйеге келтіру. - Кәсіби таңдау жасауда оқушылар бойында жауапкершілікті қалыптастыру. - Материалдық-техникалық базаның дамуын қамтамасыз ету - Оқушылардың әлеуметтік даму мүмкіндіктерін кеңейту, мектептің әлеуметтік байланыстарының кеңейтілген құрылымын жасақтау. Қолайлы орта қалыптастыру арқылы табысқа жету – басты мақсат. Сапалы білім беру негізі – зейін қоюды ұйымдастыру. Сыныпты дұрыс ұйымдастыру білім сапасының 60% құрайды. Кластағы тәртіп пен ереже мотивациядан да жоғары. Бала дамуының 70% өз жолдастарына байланысты. Білім сапасы сол кластың әлеуметтік структурасының құрылымына байланысты. Сапалы білім – оқушының психикалық өсуінің көрсеткіші. Өзін-өзі жетілдіру Талантардың пайда болуы Әлеуметтік тобын іздеу Өрісті дұрыс қалыптастыру. Жас ұлан ұйымының жұмысының жандануы, ата-аналармен бірлескен жұмыстар, патриоттық тәрбие мен салауатты өмір салты бағыты бойынша және ұлттық тәрбие бағыттары бойынша жұмыстар. Тәрбие жұмысындағы тиімділігі: Оқушылардың басым көпшілігі жұмысқа қамтылады Мәдениеті дамиды Уақытқа талабы күшейеді Мектепте жайлылық атмосферасы орнайды Оқушылар арасында таланттар ашылады Әртүрлі жастағы жасөспірімдер арасындағы мәселелердің алдын алады. Ата-аналар мен мұғалімдердің қанағаттануы. БАҚЫТТЫ БАЛА – ЖАРҚЫН БОЛАШАҚ
 
 






















Бағдарламаның даму кезеңдері

Жылдар

Іс-шаралар

Орындаушылар

2021-2022
 
 

Оқу жоспарының, бағдарламаның орындалуын ұйымдастыру. Мектеп мұғалімдерінің үздіксіз әдістемелік және психологиялық оқыту жүйесін құру; Оқушыны психологиялық, педагогикалық тұрғыда диагностика арқылы зерделеу; Талдау жасау, ақпарат банкін құру.Даму бағдарламасын құрастыру, білім беру және тәрбие бағдарламаларын дайындау, апробациялау және енгізу.

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарлары
 
 

2022-2023
 
 

Мұғалімдердің ғылыми-әдістемелік деңгейін, кәсіби біліктілігін, шеберлігін дамыту; Педагогикалық және инновациялық технологияларды меңгеру және енгізу. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру мақсатында жүйелі жұмыстар жүргізу

Бағдарлама іс-шараларының орындалуын ұйымдастыру, орындалу барысын бақылау, жобаларды түзету, жаңа сапалық мектептің білім беру үдерісін ұйымдастыру, білім сапасын басқару.
 
 

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарлары
 
 

2024-2025
 
 

Шығармашылықпен жұмыс істеген мұғалімдердің авторлық бағдарламаларын шығару, іс-тәжірибелерін тарату; Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға арналған тапсырмалар жинағын шығару

Оқу, тәрбие және даму нәтижелерін талдау және эксперттік бағалау, нәтижелер туралы есеп беру
 
 

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарлары
 
 


  1. Мектеп қызметінің ағымдағы жағдайына қысқаша сипаттама 

Мектептің 2021-2025 жылдардағы білім беру жүйесінің жағдайына талдау Мектептің сыртқы және ішкі даму перспективаларын бағалау

Кадрлық ресурстар

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

– Мектепішілік құқықтық базасының болуы - Көпдеңгейлі, функционалды басқару жүйесінің болуы, қоғамдық басқару структурасын қоса есептегенде; - Білім беру жүйесіндегі сыналған модель жаңа білім беру жүйесі технологиясы; - Кешенді жаңартылған білім беру жүйесін іске асыру; - Ғылыми –әдістемелік жұмысты сапалы ұйымдастыру, педагогикалық қызметкерлердің оқуы мен дамуы, мектепішілік бақылау жүйесі; - Қоғамдық ұйымдар мен басқа да білім беру мекемелерімен қарым-қатынас.
 
 

Оқу-тәрбиелеу процесі мен мазмұнының қазіргі экономикалық даму талаптарына, білім беру процесіне сәйкессіздігі; - оқушыларды тәрбиелеу мен білім беруде ақпаратты құралдарды жеткіліксіз қолдану;
 
 


 Жаңа технологияларды білім беру процесіне енгізу Мектептің тәрбие жұмысы жүйесіне әлеуметтік жобалау технологиясын енгізу; Ата-ана тәрбиесінің деңгейін жоғарылату жүйесін жасау; Мектептің даму мәселелерін шешуде әлеуметтік серіктестерді шақыру;

Жіберілген қателер негізінде қауіпті ескере отырып, ұйым ішінде үштілділікке көшу формуласын жүзеге асыру; жаңартылған білім мазмұнын игеруде кейбір оқушылардың дайын еместігі немесе жекелеген оқушылардың игеріп кетуіне құзіреттіліктерінің қалыптаспауы; - Жаңа білім беруді игеруде кейбір педагогтердің қиындыққа ұшырауы; - Педагог кадрлар мен мектеп әкімшілігіне артылатын жұмыс көлемінің ұлғаю қаупі;
 
 

 Материалдық-техникалық ресурстар 

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Жылу және жарық режимдері сақталады. Өртке қарсы сигнализация жұмыс жасайды. Барлық кабинетте икемдеген оқушы партасы, ауыз сумен қамтамасыз етілген. Мектеп асханасы: керекті ыдыстар, қазіргі тамақ үстелдерімен қамтылған. Спортзалдар, спорттық алаң, спорт жабдықтары бар. Интерактивті тақталар, проекторлар, компьютерлер, ноутбуктер, кітапхана, оқу залы, информатика кабинеттері бар.
 
 

Интерактивті тақта, мультимедиял ық проектор, экран, сканер, принтер әр кабинетке қажет.
 
 

100% балаларды ыстық тамақпен қамту Сабақтарда және сабақтан тыс уақытта интернет желісін пайдалану
 
 

-түрлі аурулардың пайда болуы мен таралуы -оқушылардың жарақаттануы
 
 

Ақпараттық ресурстар

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Интернет желісіне қосылудың болуы. Оқыту сапасына мониторинг жүргізу; электрондық журнал және күнделіктер.Мектептің бірыңғай ақпараттық кеңістігі арқылы отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуі.

Болмауы: - мектеп кафедра сайттары; - электрондық білім ресурстары Банкі. Басқарушы қызметі автоматтандыруды ұйымдастыру.


 Онлайн-оқыту мүмкіндігін іске асыру.Мектеп педагогтарының педагогикалық интернет     бірлестіктерге қатысуы.

Ата-аналар мен оқушылардың мектеп интернет-ресурстарын тұрақты пайдаланбауы.



 Білім беру және инновациялық қызмет сапасын арттыруға оқу-әдістемелік шарттар 

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Жұмыс істеуі – әдістемелік кеңес,   проблемалық шығармашылық кафедралар,- сертификатталған мұғалімдердің желілік қоғамдастығы. Педагогтардың ішкі корпоративтік біліктілігін арттыру (коучинг). Әдістемелік-дидактикалық құралдарды әзірлеу.


 
 

Облыстық және республикалық деңгейде мұғалімдердің озық тәжірибесін ұсынбау. Педагогикалық шеберліктің, олимпиадалардың байқауларына тиімсіз қатысуы. Жалпы білім беретін мектеп жағдайында ЖВЗ
 
 

Педагогогтарды ОПТ бойынша орта құруға ынталандыру және әртүрлі деңгейлерде оның диссеминациясына уәждеу. Онлайн-оқытуды ұйымдастырудың тиімділігі ретінде ЦБР әзірлеу.
 
 

Жалпы білім беретін мектеп жағдайында ЖВЗ бар балаларға инклюзивті білім беруді іске асыру кезінде мұғалім тьютор-көмекшісін даярлаудың болмауы
 
 

Білім беру мазмұнын іске асыру

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Мектепте білім берудің жаңартылған мазмұнын (ОСО) және үш тілді енгізу бойынша іс-шаралар жоспарының болуы және іске асырылуы. Lesson Study зерттеуін жүргізу. Оқушылардың оқу жетістіктерінің нәтижелілігінің мониторингі.
 
 

 Оқыту жүйесінің өзгеруіне қатысты кейбір педагогтардың консервативті тәсілі. Мұғалімдердің шет тілін жеткіліксіз меңгеруі?
 
 

ЖОО әдіскерлерімен өзара іс-қимылды кеңейту.
 
 

Кейбір оқушылар мен олардың ата-аналарының білім берудің жаңартылған мазмұнын қабылдауға дайын болмауы.
 
 

Білім алушылардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерінің даму шарттары, білім беру сапасы

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

Оқыту сапасының оң динамикасы. Қорытынды мемлекеттік аттестаттаудың, ҰБТ-ның оң нәтижелері. Конкурстарда жүлдегерлер мен жеңімпаздардың санын арттыру
 
 

Білім сапасының жоғарығы пайызы  % жеткіліксіз (50%)  8-9 сыныптарда ЖМО пәндері бойынша көрсеткіштердің төмендеуі және теріс динамика Жеткіліксіз іске асыру: - оқудағы үлгерімсіздікті жеңу мақсатында оқушылармен жеке жұмыс; -барлық оқушылардың зерттеу және жобалау қызметі; - мектеп оқушыларының республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадаларға қатысуы. Дарынды балалармен жұмыс жүйесінің нашар болуы. 8-9 сыныптарда ЖМО пәндері бойынша көрсеткіштердің төмендеуі және теріс динамика Жеткіліксіз іске асыру: - оқудағы үлгерімсіздікті жеңу мақсатында оқушылармен жеке жұмыс; -барлық оқушылардың зерттеу және жобалау қызметі; - мектеп оқушыларының республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадаларға қатысуы. Дарынды балалармен жұмыс жүйесінің нашар болуы.
 
 

Білім беру нәтижелеріне педагогтардың, ата-аналардың қызығушылығы. Оқушылардың жеке білім беру бағыттарын жүзеге асыру.
 
 

Мектептің дарынды оқушыларының шамадан тыс жүктелуі. Интернетті аралық аттестаттауда және бақылау жұмыстарында білім көзі ретінде пайдалану
 
 

Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар мен идеалдарға бағдарланған белсенді азаматтық ұстанымы бар жеке тұлғаны қалыптастыру және өзін-өзі іске асыру шарттары

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)

 "Мәңгілік Ел" патриоттық актісі мен "Рухани жаңғыру"бағдарламасына негізделген тәрбие жұмысының жүйесі. Мектеп дәстүрлерінің болуы. Ата-аналарды жалпы мектептік іс-шараларға қатысуға тарту. Жалпы мектептік ата-аналар комитеті мен қамқоршылық кеңесінің, "қауіп тобындағы" балалармен алдын алу кеңесінің жұмысы, қала мекемелерімен әлеуметтік серіктестік.

 Мектептің ұйымдастыру құрылымында тең-басқару мен өзін-өзі басқарудың жеткіліксіз дамуы.


 Мектепте басқару моделін жетілдіру. Жалпы қоғаммен байланысты кеңейту, мектептің әлеуметтік серіктестерін іздеу. Әр түрлі инновациялық педагогикалық технологияларды, тәрбие жұмысының түрлері мен әдістерін енгізу.

 Интернет желісінің өсуі. Контенттік (заңсыз және әдепсіз материалдар) және коммуникациялық тәуекелдердің болуы. БАҚ-тың өскелең ұрпақтың азаматтық сана-сезімінің қалыптасуына теріс әсері.


Білім алушылардың салауатты өмір салтын қалыптастыру және іске асыру шарттары

Ішкі мықты жақтары

Ішкі осал жақтары

Қолайлы мүмкіндіктер

 Сыртқы қауіптер (тәуекелдер) 


Білім беру процесінде салауатты және қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау жөніндегі құқықтық актілер мен нормативтік-техникалық құжаттарды орындау.

 Дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары, медициналық–психологиялық–педагогикалық консилиум жұмысын тиімді атқару, Денсаулық мониторингі жүйесінің болуы, ыстық тамақ.


«Денсаулықты нығайтуға мүмкіндік беретін мектептер» жобасын жүзеге асыру барысында  2019-2021 жж арналған      балалардың денсаулығын нығайту, дұрыс тамақтану, балалар мен жасөспірімдер арасында аурушаңдық деңгейін төмендету, мектеп медицинасының денсаулықты нығайтуға ықпалын жақсартудың  үш жылдық жобаға ену 


Оқушылардың қозғалыс белсенділігінің жеткіліксіздігі жеке оқушылардың дене шынықтырумен және спортпен айналысуына мотивация деңгейі. Қосымша білім берумен және спорт секцияларымен жеткіліксіз қамту.

Оқушылар үшін таза ауада және рекреацияларда қозғалу белсенділігін (ойындар) ұйымдастыру. Балалар мен ата–аналардың дене шынықтыру-сауықтыру және ағартушылық бірлескен іс-шараларын өткізу


Мектеп оқушыларының кейбір отбасында дұрыс тамақтану мәдениеті мен салауатты өмір салты болмауы. Мектеп оқушыларының белгілі бір бөлігі үшін қажетті спорттық мүкәммал мен спорттық формаға ие болмауы.
































IV. Мектептің мақсаты мен міндеттері, миссиясы

                Мектеп миссиясы-қазақстандық және әлемдік қоғамдастық азаматын қалыптастыру үшін қолайлы жағдай жасау.

Мектеп мақсаты: 

  • жаңартылған МЖМБС талаптарына сәйкес даму режимінде мектеп жұмысын жан басына шаққанда қаржыландыру әдісімен жүзеге асыруды қамтамасыз ету;
  • оқушылардың жеке ерекшеліктері мен қабілеттерін ескере отырып, тиімді және сапалы білім беру, оның тұтастығы мен даму мәселелерін шеше алатын Қазақстан патриоты – полимәдениетті, прагматикалық тұлғаны қалыптастыру.

Стратегиялық дамудың  бағыты Қазақстандық білім беруді жаңғырту үшін жағдай жүйесін құруға бағытталған мектеп қызметінің барлық жақтары болуы тиіс. Қазіргі заманғы формалар арқылы тәрбие үдерісіне оқушылардың ең көп санын тарту.

Мектеп міндеттері:

          Жаһандық білім беру : 

-жаһандық білім беру трендтерінде негізгі Қазақстандық білім және ғылым саласындағы мемлекеттік саясатты іске асырудың сапалы көрсеткіштерін қамтамасыз ету; 

-    оқушылардың білім берудің жаңартылған мазмұны мен технологияларын іске асыру үшін жағдай жасау; 

-Тіл және жалпы мәдениеттің өзара байланысқан дамуы және жаһандық ойлаудың қалыптасуы орын алатын трансұлттық құзыреттілікті дамыту; 

-әлеуметтік сұраныстарға сәйкес білім беру қызметіне тең қол жеткізуді және барлық білім беру субъектілерінің үйлесімді дамуын қамтамасыз ету.

Білім беруде ұлттық бағдарлы тәсілдің міндеттері:

  • мемлекеттік тілді орыс тілін қолдай отырып және шет тілін үйреніп дамыту; 
  • "Мәңгілік ел" патриоттық актісі, "Рухани жаңғыру" бағдарламасы және "Туған жер" кіші бағдарламасы негізінде тәрбие жұмысының жүйесін іске асыру; 
  • мектептің білім беру полимәдени ортасын полиэтникалық қазақстандық социумның дамыту


Аймақтық   және  мектептік бағытталған тәсілдер міндеттері:

  • оқу жоспарының вариативтік бөлігін анықтаудағы өңірлік проблематиканы қарастыру; 
  • білім берудің жеке сипатын дамыту, білім берудің заманауи инновациялық технологияларын енгізу; 
  • баланың өзін-өзі еркін дамыту және оның өміршеңдігі аймағын кеңейту мақсатында мықты, сабақтан тыс және мектептен тыс қызмет жүйесін құру;

-    оқушылардың мектептік өзін-өзі басқаруды дамыту шарты ретінде   

          көшбасшылыққасиеттерін және болашағы үшін жауапкершілікті жетілдіру; 

      -    дарынды балалармен және жастармен жұмыс жүйесін іске асыру; 

      -    жұмыс берушілермен, әлеуметтік серіктестермен байланысты кеңейту; 

        - білім берудің инновациялық даму міндеттерін тиімді іске асыруға мүмкіндік беретін  

  • педагог кадрлардың үздіксіз кәсіби дамуын қамтамасыз ету;
  • жан басына шаққанда қаржыландыру әдісімен педагогтердің кәсіби шеберлігін арттыру, білім беру саласына жас мамандарды тарту үшін жағдай жасау, оқушылардың мектептік өзін-өзі басқаруды дамыту шарты ретінде көшбасшылықты жетілдіру;