«Интеллектуалды даму деңгейін анықтау»
«Абай атындағы орта мектеп»КММ
2022-2023 оқу жылы
Мерзімі: 28.12.2022ж
Сыныбы: 3а, 3б, 3в , 3г
Сынып жетекшілері: Абаева А, Темірбаева А, Қалияс Ж, Рахманова Н.
Қатысқандар саны: 89 оқушы
Жүргізілген психологиялық жұмыстың тақырыбы:
«Интеллектуалды даму деңгейін анықтау»
Мақсаты : Ойлау операцияларын анықтау
1-тапсырма.
Нұсқау: Берілген сөздердің ішінен мағынасы жақын бір сөзді тауып сөйлемді аяқта. Керекті сөздердің астын сызып қой.
1.Етікте бар: бау, табан, түйме, белдік
2.Ыстық жақта жүреді: аю, бұғы, қасқыр,түйе
3.Бір жылда: 24 ай, 3ай, 12ай, 4 ай.
4.Біздің республикамызда кездеспейтін жануарлар:бұлбұл, страус, бозторғай.
5.Қыс айлары: қыркүйек, қазан, ақпан, қараша.
6.Әкесі баласынан үлкен: әрқашан, ешқашан, сирек, әрине.
7.Тәулік уақыты:ай, апта, кун,
8.Теректе бар:жапырақ,тамыр,гүл,жеміс
9.Жыл мезгілдері:тамыз,куз,сенді,тоқсан
10.Оқу құралдары:парта,шкаф,диван,дәптер
2-тапсырма.
Нұсқау: Сөздерді оқып шығып, арасында мағынасы басқа сөздің астын сызып қой.
1.Өзен,көл,теңіз,мұхит,көпір
2.Үстел,кілем,кресло,орындық,диван
3.Қанат,Нұғманов,Әділет,Асхат,Қайрат
4.Жылқы,сиыр,түлкі,ешкі,қой
5.Үшбұрыш,төртбұрыш,сопақша,тікбүрыш,тақта
6.Тауық,әтеш,бүркіт,қаз,күрке тауық
7.Сан,бөлу,қосу,азайту
8.Футбол,волейбол,хоккей,жүзу,баскетбол
9.Ыстық,ащы,қышқыл,тұзды,тәтті
10.Сүт,қымыз,бауырсақ,айран
3-тапсырма.
Нұсқау: Сөздерді оқып шығып, бұл екі сөздің бір сөзбен қалай атауға болады?
1.Қазан,қараша
2.Сөре,диван
3.Піл,арыстан
4.Көйлек,тон
5.Бұтақ,тал
6.Кептер,торғай
7.Құмырсқа,ара
8.Алма,алмұрт
9.Қыс,жаз
10.Қасқыр,түлкі
Анықтама
28.12.2022 жылы 3-сыныптардан оқушылардың ақыл - ой қабілетін анықтау мақсатында
«Интелектуалды даму деңгейін анықтау» әдістемесі алынды.
Қорытынды:
3 а сыныбы: жоғарғы деңгейі-13; орташа-5; төмен-3
3 б сыныбы: жоғары деңгейі-12; орташа-9; төмен-2
3 в сыныбы: жоғары деңгейі-10; орташа-10; төмен-2
3 г сыныбы: жоғары деңгейі-11; орташа-9; төмен-1
Қорытынды: интеллектуалды дамуы төмен: Еркеназ, Дана, Елжан 3 «А», Аман, Алихан
3 «Б», Дастан, Мерей 3 «В», Бақыткелді 3 «Г» оқушылармен жекелей жұмыстар жандандырылса.
Ұсыныс: Сынып жетекшілеріне «Интелектуалды даму» деңгейі төмен оқушылармен көбірек жұмыс жасалса.
Мектеп психологы: Кожабергенова М. С.