Психолог жұмысының есебі - Абай атындағы орта мектеп https://abai-panfilov.mektebi.kz/ ru Психолог жұмысының есебі - Абай атындағы орта мектеп DataLife Engine «Суицидтік қауіп картасы» https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/591-suicidtk-aup-kartasy.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/591-suicidtk-aup-kartasy.html «Абай  атындағы   орта  мектеп»  коммуналдық мемлекеттік 

мекемесі психологиялық қызметтің  тәуекел топ оқушыларынан  алынған «Суицидтік қауіп картасы» тестінің анықтамасы

2023-2024 оқу жылы


Мерзімі: 14.12.2023ж                                                    Тәуекел топ оқушылары


     Жүргізілетін  психологиялық   жұмыстың тақырыбы:

                «Суицидтік қауіп картасы» Шнейдер модификациясы

    Әдістеменің   мақсаты: жеткіншектерде суицид қауіпі факторының көріну деңгейін анықтау

Нұсқаулық:   қауіп факторларын  оқи отырып дұрыс деп тапса «ия»,  келіспесе «жоқ», әлсіз байқалса «кейде»  белгілерін қою  керектігі   ескертілді.

   14.12.2023 жылы  тәуекел тобындағы білім алушылардан   «Суицидтік қауіп картасы»  Шнейдер модификациясы   жүргізілді. Сауалнамаға  10  оқушы қатысты.  Сауалнама 28   сұрақтан тұрады. Сауалнама   өмірбаян мәліметтері, өзекті қақтығыстық жағдайлар, тұлғаның сипаттамасы бөлімдерін қамтиды.

                                            Қауіп факторы

Байқалған жоқ

Әлсіз байқалады

Күшті байқалады


І. Өмірбаян мәліметтері

  1. Өзіне қол жұмсау әрекеті бұрын орын алды ма?

-0,5

+2

+3


  1. Туыстары арасында өзіне қол жұмсау әрекеті болды ма?

-0,5

+1

+2


  1. Ата-анасының ажырасуы немесе олардың біреуінің өлімі

-0,5

+1

+2


  1. Отбасы жылуының жетіспеуі

-0,5

+1

+2


  1. Толықтай немесе ішінара ересектер назарынан тыс қалу

-0,5 

+0,5

+1


ІІ. Өзекті қақтығыстық жағдайлар

  1. Ересек адаммен қақтығыс (педагогпен, ата-анамен)

-0,5

+0,5

+1


  1. Құрдастарымен қақтығыс, топтың шеттетуі

-0,5

+0,5

+1


  1. Жақын адамдарымен, достарымен ұзақ уақытқа созылған қақтығыс

-0,5

+0,5

+1


  1. Тұлғаішілік қақтығыс, жоғары ішкі қысым

-0,5

+0,5

+1


  1. Өзіне қол жұмсау туралы қорқытып айту

-0,5

+2

+3


  1. Мұндай қақтығыс бұрын орын алған

-0,5

+0,5

+1


  1. Қақтығыс басқа салалардағы сәтсіздіктермен қиындай түскен (оқу денсаулық, жауапсыз махаббат)

-0,5

+0,5

+1


  1. Қақтығыс жағдайлдың күтпеген нәтиже беруі оның салдарын күту

-0,5

+0,5

+1


  1. Реніш өзіне аяушылық сезімі

-0,5

+1

+2


  1. Қажу, әлсіздік, аппатия сезімі

-0,5

+1

+2


  1. Қақтығыстық жағдайды жеңе алмау сезімі, тығырыққа тірелу

-0,5

+0,5

+2


ІІІ. Тұлғаның сипаттамасы

  1. Дербестік шешім қабылдаудағы тәуелсіздік

-1

+0,5

+1


  1. Тоқтамға келгіштік

-0,5

+0,5

+1


  1. Табандылық 

-0,5

+0,5

+1


  1. Өз мақсатына жетуге қатты ынталану

-1 

+0,5

+1


  1. Шамадан тыс өзімшілдік, ренжігіштік

-0,5

+0,5

+2


  1. Сенгіш 

-0,5

+0,5

+1


  1. Эмоциялық тұтқырлық «өз күйініштерін ұмыта алмау, енжарлық)

-0,5

+1

+2


  1. Эмоционалдық тұрақтылық

-0,5

+2

+3


  1. Ырықсыздық 

-0,5

+0,5

+2


  1. Эмоциялық тәуелділік

-0,5

+0,5

+2


  1. Қорғану механизмдерін жасауға қабілетінің төмендігі

-0,5

+0,5

+1,5


  1. Ымырасыздық 

-0,5

+0,5

+1,5








Қорытынды:

Сауалнама қорытындысы бойынша  білім алушылардың суицид қауіпі төмен екендігі анықталды. Оқушылар бойынан аггрессия, мазасыздық, үрей байқалмайды. Өз отбасыларына көңілі толатындығын жеткізді.

    Ұсыныс:

  1. Сынып жетекшілері  тәуекел топ оқушыларының  мінез-құлқындағы өзгерістерді  жіті бақылап, дер кезінде мектеп әкімшілігін хабардар етіп отырсын


                        Мектеп психологтары:            Ж.А.Маттанаева

                                                                           М.С.Қожабергенова

]]>
«Абай  атындағы   орта  мектеп»  коммуналдық мемлекеттік 

мекемесі психологиялық қызметтің  тәуекел топ оқушыларынан  алынған «Суицидтік қауіп картасы» тестінің анықтамасы

2023-2024 оқу жылы


Мерзімі: 14.12.2023ж                                                    Тәуекел топ оқушылары


     Жүргізілетін  психологиялық   жұмыстың тақырыбы:

                «Суицидтік қауіп картасы» Шнейдер модификациясы

    Әдістеменің   мақсаты: жеткіншектерде суицид қауіпі факторының көріну деңгейін анықтау

Нұсқаулық:   қауіп факторларын  оқи отырып дұрыс деп тапса «ия»,  келіспесе «жоқ», әлсіз байқалса «кейде»  белгілерін қою  керектігі   ескертілді.

   14.12.2023 жылы  тәуекел тобындағы білім алушылардан   «Суицидтік қауіп картасы»  Шнейдер модификациясы   жүргізілді. Сауалнамаға  10  оқушы қатысты.  Сауалнама 28   сұрақтан тұрады. Сауалнама   өмірбаян мәліметтері, өзекті қақтығыстық жағдайлар, тұлғаның сипаттамасы бөлімдерін қамтиды.

                                            Қауіп факторы

Байқалған жоқ

Әлсіз байқалады

Күшті байқалады


І. Өмірбаян мәліметтері

  1. Өзіне қол жұмсау әрекеті бұрын орын алды ма?

-0,5

+2

+3


  1. Туыстары арасында өзіне қол жұмсау әрекеті болды ма?

-0,5

+1

+2


  1. Ата-анасының ажырасуы немесе олардың біреуінің өлімі

-0,5

+1

+2


  1. Отбасы жылуының жетіспеуі

-0,5

+1

+2


  1. Толықтай немесе ішінара ересектер назарынан тыс қалу

-0,5 

+0,5

+1


ІІ. Өзекті қақтығыстық жағдайлар

  1. Ересек адаммен қақтығыс (педагогпен, ата-анамен)

-0,5

+0,5

+1


  1. Құрдастарымен қақтығыс, топтың шеттетуі

-0,5

+0,5

+1


  1. Жақын адамдарымен, достарымен ұзақ уақытқа созылған қақтығыс

-0,5

+0,5

+1


  1. Тұлғаішілік қақтығыс, жоғары ішкі қысым

-0,5

+0,5

+1


  1. Өзіне қол жұмсау туралы қорқытып айту

-0,5

+2

+3


  1. Мұндай қақтығыс бұрын орын алған

-0,5

+0,5

+1


  1. Қақтығыс басқа салалардағы сәтсіздіктермен қиындай түскен (оқу денсаулық, жауапсыз махаббат)

-0,5

+0,5

+1


  1. Қақтығыс жағдайлдың күтпеген нәтиже беруі оның салдарын күту

-0,5

+0,5

+1


  1. Реніш өзіне аяушылық сезімі

-0,5

+1

+2


  1. Қажу, әлсіздік, аппатия сезімі

-0,5

+1

+2


  1. Қақтығыстық жағдайды жеңе алмау сезімі, тығырыққа тірелу

-0,5

+0,5

+2


ІІІ. Тұлғаның сипаттамасы

  1. Дербестік шешім қабылдаудағы тәуелсіздік

-1

+0,5

+1


  1. Тоқтамға келгіштік

-0,5

+0,5

+1


  1. Табандылық 

-0,5

+0,5

+1


  1. Өз мақсатына жетуге қатты ынталану

-1 

+0,5

+1


  1. Шамадан тыс өзімшілдік, ренжігіштік

-0,5

+0,5

+2


  1. Сенгіш 

-0,5

+0,5

+1


  1. Эмоциялық тұтқырлық «өз күйініштерін ұмыта алмау, енжарлық)

-0,5

+1

+2


  1. Эмоционалдық тұрақтылық

-0,5

+2

+3


  1. Ырықсыздық 

-0,5

+0,5

+2


  1. Эмоциялық тәуелділік

-0,5

+0,5

+2


  1. Қорғану механизмдерін жасауға қабілетінің төмендігі

-0,5

+0,5

+1,5


  1. Ымырасыздық 

-0,5

+0,5

+1,5








Қорытынды:

Сауалнама қорытындысы бойынша  білім алушылардың суицид қауіпі төмен екендігі анықталды. Оқушылар бойынан аггрессия, мазасыздық, үрей байқалмайды. Өз отбасыларына көңілі толатындығын жеткізді.

    Ұсыныс:

  1. Сынып жетекшілері  тәуекел топ оқушыларының  мінез-құлқындағы өзгерістерді  жіті бақылап, дер кезінде мектеп әкімшілігін хабардар етіп отырсын


                        Мектеп психологтары:            Ж.А.Маттанаева

                                                                           М.С.Қожабергенова

]]>
admin Thu, 14 Dec 2023 17:29:51 +0600
«Абай атындағы орта мектеп» https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/590-abaj-atynday-orta-mektep.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/590-abaj-atynday-orta-mektep.html «Абай  атындағы  орта   мектеп»  коммуналдық мемлекеттік 

мекемесі психологиялық қызметтің 

5-7 сынып білім алушылары арасында ұйымдастырылған 

 сурет көрмесінің  анықтамасы

2023-2024 оқу жылы


Мерзімі: 04.12. 2023ж                                                 5-7 сынып  оқушылары


Жүргізілетін  психологиялық  жұмыстың тақырыбы:

                                     «Біз зиянды әдеттерге қарсымыз!»

    Мақсаты: электронды темекі, ішімдік, есірткінің денсаулыққа зияны туралы білімдерін кеңейте отырып,  қазіргі қоғам талабына сай салауатты, білімді ұрпақ тәрбиелеу 

    04.12.2023 жылы 5-7 сынып оқушыларының  арасында  салауатты өмір салтын  дәріптеу мақсатында  «Біз зиянды әдеттерге қарсымыз!»  атты сурет көрмесі  өткізілді. Сурет көрмесінің мақсаты оқушылардың зиянды әдеттерге қаншалықты қарсы екендіктерін өздерінің салған суреттері арқылы анықтау. Оқушылар   ішімдіктің, электронды темекінің, есірткінің адам денсаулығына зиянын, оның салдарын  білетіндіктерін байқатты. Көрме соңында үздік деп табылған шығармашылық иелеріне мақтау грамоталары ұсынылды. 

  Бас жүлде – Алипжан Диас 7 «А»

  І орын – Кеірмқожа Мерей, 5 «Б»,  Құрманғали Қарақат  5 «Б»

 ІІ орын – Мұқан Каусар 5 «А», Нұрғазы Айзере 7 «В», Серік Нұрали 6 «А»

 ІІІ орын – Сәрсембек Гүлсезім 5 «Б», Тұрабай Шаттық 7 Д», Жоламан Інжу 7 А»

   Қорытынды: 5-7 сынып білім алушылары жағымсыз әдеттердің зияны, оның денсаулыққа қаншалықты әсер ететіндігі жайлы толық хабардар. Оқушылар сурет көрмесіне қызығушылықпен қатысты. Зиянды әдеттерге қарсы екндіктерін өз шығармашықтары арқылы жеткізді.


                  ДТІЖО:                                   К.К.Омирбекова

                  Мектеп психологтары:          Ж.А.Маттанаева

                                                                  М.С.Қожабергенова


]]>
«Абай  атындағы  орта   мектеп»  коммуналдық мемлекеттік 

мекемесі психологиялық қызметтің 

5-7 сынып білім алушылары арасында ұйымдастырылған 

 сурет көрмесінің  анықтамасы

2023-2024 оқу жылы


Мерзімі: 04.12. 2023ж                                                 5-7 сынып  оқушылары


Жүргізілетін  психологиялық  жұмыстың тақырыбы:

                                     «Біз зиянды әдеттерге қарсымыз!»

    Мақсаты: электронды темекі, ішімдік, есірткінің денсаулыққа зияны туралы білімдерін кеңейте отырып,  қазіргі қоғам талабына сай салауатты, білімді ұрпақ тәрбиелеу 

    04.12.2023 жылы 5-7 сынып оқушыларының  арасында  салауатты өмір салтын  дәріптеу мақсатында  «Біз зиянды әдеттерге қарсымыз!»  атты сурет көрмесі  өткізілді. Сурет көрмесінің мақсаты оқушылардың зиянды әдеттерге қаншалықты қарсы екендіктерін өздерінің салған суреттері арқылы анықтау. Оқушылар   ішімдіктің, электронды темекінің, есірткінің адам денсаулығына зиянын, оның салдарын  білетіндіктерін байқатты. Көрме соңында үздік деп табылған шығармашылық иелеріне мақтау грамоталары ұсынылды. 

  Бас жүлде – Алипжан Диас 7 «А»

  І орын – Кеірмқожа Мерей, 5 «Б»,  Құрманғали Қарақат  5 «Б»

 ІІ орын – Мұқан Каусар 5 «А», Нұрғазы Айзере 7 «В», Серік Нұрали 6 «А»

 ІІІ орын – Сәрсембек Гүлсезім 5 «Б», Тұрабай Шаттық 7 Д», Жоламан Інжу 7 А»

   Қорытынды: 5-7 сынып білім алушылары жағымсыз әдеттердің зияны, оның денсаулыққа қаншалықты әсер ететіндігі жайлы толық хабардар. Оқушылар сурет көрмесіне қызығушылықпен қатысты. Зиянды әдеттерге қарсы екндіктерін өз шығармашықтары арқылы жеткізді.


                  ДТІЖО:                                   К.К.Омирбекова

                  Мектеп психологтары:          Ж.А.Маттанаева

                                                                  М.С.Қожабергенова


]]>
admin Mon, 04 Dec 2023 17:04:56 +0600
Суицидке бағыттылығын анықтау тесті https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/584-suicidke-bayttylyyn-anytau-test.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/584-suicidke-bayttylyyn-anytau-test.html admin Mon, 04 Dec 2023 14:27:30 +0600 Адам өзіне қалай сенімді бола алады? https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/573-adam-zne-alaj-senmd-bola-alady.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/573-adam-zne-alaj-senmd-bola-alady.html

]]>

]]>
admin Tue, 14 Mar 2023 22:30:24 +0600
Қабілетті оқушылардың танымдық процестерін анықтау https://abai-panfilov.mektebi.kz/psiholog-bryshy/psiholog-zhmysyny-eseb/448-ablett-oushylardy-tanymdy-procestern-anytau.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/psiholog-bryshy/psiholog-zhmysyny-eseb/448-ablett-oushylardy-tanymdy-procestern-anytau.html «Абай атындағы орта мектеп» КММ

2022-2023 оқу жылы

Мерзімі: 16.01.2023 ж

     Қабілетті оқушылардың танымдық процестерін анықтау мақсатында «Мюнстенберг», «Қабылдауын анықтау», «Темперамент»  тесттері алынды 


Оқушының аты-жөні 

Қабылдауы 

Зейіні 

Темпераменті


Есте сақтауы


1

Бақыт Айқын

Аудиал 

Жақсы 

Флегматик 

Жақсы 

2

Құрманғали Айназ

Визуал 

Жоғары 

Холерик 

Жоғары 

3

Бекқожа Ақбота

Аудиал 

Жоғары 

Сангвиник 

Жоғары 

4

Нұрлыбек Толқынай

Аудиал 

Жоғары 

Сангвиник 

Жоғары 

5

Бақтығали Альбина

Аудиал 

Жақсы 

Флегматик 

Жақсы 

6

Азимакунова     Нұрай

Визуал 

Жоғары 

Флегматик 

Жоғары 

7

Бейсембай Күләш

Кинестетик 

Жақсы 

Сангвиник 

Жақсы 

8

Төрехан Айым

Кинестетик 

Жақсы 

Флегматик 

Жақсы 

9

Төрехан Назым

Кинестетик 

Жақсы 

Флегматик 

Жақсы 

10

Әтен Айгерім

Визуал 

Жақсы 

Холерик 

Жақсы 

11

Жумабай Медет

Кинестетик

Жақсы 

Флегматик 

Жақсы 











Мектеп психологтары:                 Маттанаева Ж

                                                             Қожабергенова М

]]>
«Абай атындағы орта мектеп» КММ

2022-2023 оқу жылы

Мерзімі: 16.01.2023 ж

     Қабілетті оқушылардың танымдық процестерін анықтау мақсатында «Мюнстенберг», «Қабылдауын анықтау», «Темперамент»  тесттері алынды 


Оқушының аты-жөні 

Қабылдауы 

Зейіні 

Темпераменті


Есте сақтауы


1

Бақыт Айқын

Аудиал 

Жақсы 

Флегматик 

Жақсы 

2

Құрманғали Айназ

Визуал 

Жоғары 

Холерик 

Жоғары 

3

Бекқожа Ақбота

Аудиал 

Жоғары 

Сангвиник 

Жоғары 

4

Нұрлыбек Толқынай

Аудиал 

Жоғары 

Сангвиник 

Жоғары 

5

Бақтығали Альбина

Аудиал 

Жақсы 

Флегматик 

Жақсы 

6

Азимакунова     Нұрай

Визуал 

Жоғары 

Флегматик 

Жоғары 

7

Бейсембай Күләш

Кинестетик 

Жақсы 

Сангвиник 

Жақсы 

8

Төрехан Айым

Кинестетик 

Жақсы 

Флегматик 

Жақсы 

9

Төрехан Назым

Кинестетик 

Жақсы 

Флегматик 

Жақсы 

10

Әтен Айгерім

Визуал 

Жақсы 

Холерик 

Жақсы 

11

Жумабай Медет

Кинестетик

Жақсы 

Флегматик 

Жақсы 











Мектеп психологтары:                 Маттанаева Ж

                                                             Қожабергенова М

]]>
admin Mon, 16 Jan 2023 21:22:19 +0600
Өзін-өзі бағалау графикалық тесті https://abai-panfilov.mektebi.kz/psiholog-bryshy/psiholog-zhmysyny-eseb/457-zn-z-baalau-grafikaly-test.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/psiholog-bryshy/psiholog-zhmysyny-eseb/457-zn-z-baalau-grafikaly-test.html



«Абай  атындағы  орта   мектеп»  КММ

2022-2023 оқу жылы


Мерзімі:  9.01.2023ж                   Сыныбы:   1   «А», 1 «Б», 1 «В», 1 «Г». 

Сынып жетекшілері:          Сайлыбаева С,  Амирханова А, 

                                                Адилшаев М, Атибаева М.

Қатысқаны: 89                                                                     Қатыспағаны: 8   

Жүргізілетін   психологиялық  жұмыстың тақырыбы:

                   Өзін-өзі бағалау графикалық тесті

Мақсаты: Оқушылардың   өзін-өзі бағалау деңгейін   анықтау.

Нұсқаулықтар:   Қағаз, түрлі-түсті қарындаш, фламастер.


Анықтама

     9.01.2023 ж.  1-сынып  оқушыларының   өзін-өзі бағалау   деңгейі  тексерілді. 1- сыныптарда  жалпы   97 оқушы бар . Оқушылардың    өзін-өзі бағалау деңгейін  бақылау үшін «Баспалдақ»  әдістемесі алынды.

1 «А» сыныбында тестке 21 оқушы қатысты. Қатыспағандар саны:  3.

              Жоғары - 16 оқушы, орташа - 6.  Төмен – 1  Нұрай С. 

          1 «Б» сыныбында тестке 20 оқушы қатысты. Қатыспағандар саны: 2.

          Жоғары – 15 оқушы, орташа – 6 оқушы, төмен  - 1. Алихан  Д. 

«В» сыныбында 20 оқушы  қатысты.   Қатыспағаны – 4.  

          Жоғары – 12 оқушы, орташа – 8. Төмен деңгей көрсеткендер: 0.

          1 «Г» сыныбында 20 оқушы қатысты. Қатыспағаны - 1

           Жоғары – 15 оқушы, орташа – 5. Төмен деңгей көрсеткен – 0




Ұсыныс: сынып жетекшілері   өзін-өзі бағалау деңгейі төмен оқушыларды  психологиялық жағынан қолдап отырса.



           Мектеп психологтары:           Маттанаева Ж.

                                                                 Кожабергенова М. С.


]]>



«Абай  атындағы  орта   мектеп»  КММ

2022-2023 оқу жылы


Мерзімі:  9.01.2023ж                   Сыныбы:   1   «А», 1 «Б», 1 «В», 1 «Г». 

Сынып жетекшілері:          Сайлыбаева С,  Амирханова А, 

                                                Адилшаев М, Атибаева М.

Қатысқаны: 89                                                                     Қатыспағаны: 8   

Жүргізілетін   психологиялық  жұмыстың тақырыбы:

                   Өзін-өзі бағалау графикалық тесті

Мақсаты: Оқушылардың   өзін-өзі бағалау деңгейін   анықтау.

Нұсқаулықтар:   Қағаз, түрлі-түсті қарындаш, фламастер.


Анықтама

     9.01.2023 ж.  1-сынып  оқушыларының   өзін-өзі бағалау   деңгейі  тексерілді. 1- сыныптарда  жалпы   97 оқушы бар . Оқушылардың    өзін-өзі бағалау деңгейін  бақылау үшін «Баспалдақ»  әдістемесі алынды.

1 «А» сыныбында тестке 21 оқушы қатысты. Қатыспағандар саны:  3.

              Жоғары - 16 оқушы, орташа - 6.  Төмен – 1  Нұрай С. 

          1 «Б» сыныбында тестке 20 оқушы қатысты. Қатыспағандар саны: 2.

          Жоғары – 15 оқушы, орташа – 6 оқушы, төмен  - 1. Алихан  Д. 

«В» сыныбында 20 оқушы  қатысты.   Қатыспағаны – 4.  

          Жоғары – 12 оқушы, орташа – 8. Төмен деңгей көрсеткендер: 0.

          1 «Г» сыныбында 20 оқушы қатысты. Қатыспағаны - 1

           Жоғары – 15 оқушы, орташа – 5. Төмен деңгей көрсеткен – 0




Ұсыныс: сынып жетекшілері   өзін-өзі бағалау деңгейі төмен оқушыларды  психологиялық жағынан қолдап отырса.



           Мектеп психологтары:           Маттанаева Ж.

                                                                 Кожабергенова М. С.


]]>
admin Mon, 09 Jan 2023 21:39:57 +0600
«Интеллектуалды даму деңгейін анықтау» https://abai-panfilov.mektebi.kz/psiholog-bryshy/psiholog-zhmysyny-eseb/445-intellektualdy-damu-degejn-anytau.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/psiholog-bryshy/psiholog-zhmysyny-eseb/445-intellektualdy-damu-degejn-anytau.html «Абай атындағы  орта мектеп»КММ

2022-2023  оқу жылы


Мерзімі: 28.12.2022ж

Сыныбы: ,  3б,  3в , 3г

Сынып жетекшілері: Абаева А, Темірбаева А, Қалияс Ж, Рахманова Н.

Қатысқандар саны: 89 оқушы

Жүргізілген  психологиялық жұмыстың  тақырыбы:

                     «Интеллектуалды даму деңгейін анықтау»

Мақсаты : Ойлау операцияларын   анықтау

1-тапсырма.

Нұсқау: Берілген сөздердің   ішінен мағынасы жақын бір сөзді тауып  сөйлемді аяқта. Керекті сөздердің астын сызып қой.

1.Етікте бар: бау, табан, түйме, белдік

2.Ыстық жақта жүреді: аю, бұғы, қасқыр,түйе

3.Бір жылда: 24 ай, 3ай, 12ай, 4 ай.

4.Біздің республикамызда кездеспейтін жануарлар:бұлбұл, страус, бозторғай.

5.Қыс айлары: қыркүйек, қазан, ақпан, қараша.

6.Әкесі баласынан үлкен: әрқашан, ешқашан, сирек, әрине.

7.Тәулік уақыты:ай, апта, кун,

8.Теректе бар:жапырақ,тамыр,гүл,жеміс

9.Жыл мезгілдері:тамыз,куз,сенді,тоқсан

10.Оқу құралдары:парта,шкаф,диван,дәптер

2-тапсырма. 

Нұсқау: Сөздерді оқып шығып, арасында мағынасы басқа сөздің астын сызып қой.

1.Өзен,көл,теңіз,мұхит,көпір

2.Үстел,кілем,кресло,орындық,диван

3.Қанат,Нұғманов,Әділет,Асхат,Қайрат

4.Жылқы,сиыр,түлкі,ешкі,қой

5.Үшбұрыш,төртбұрыш,сопақша,тікбүрыш,тақта

6.Тауық,әтеш,бүркіт,қаз,күрке тауық

7.Сан,бөлу,қосу,азайту

8.Футбол,волейбол,хоккей,жүзу,баскетбол

9.Ыстық,ащы,қышқыл,тұзды,тәтті

10.Сүт,қымыз,бауырсақ,айран

3-тапсырма.

Нұсқау: Сөздерді оқып шығып, бұл екі сөздің бір сөзбен  қалай   атауға  болады?

1.Қазан,қараша

2.Сөре,диван

3.Піл,арыстан

4.Көйлек,тон

5.Бұтақ,тал

6.Кептер,торғай

7.Құмырсқа,ара

8.Алма,алмұрт

9.Қыс,жаз

10.Қасқыр,түлкі






Анықтама


28.12.2022 жылы  3-сыныптардан  оқушылардың ақыл - ой  қабілетін   анықтау  мақсатында

«Интелектуалды даму деңгейін анықтау» әдістемесі  алынды.


Қорытынды: 


3 а сыныбы: жоғарғы деңгейі-13; орташа-5; төмен-3


3 б сыныбы: жоғары   деңгейі-12; орташа-9; төмен-2  


3 в сыныбы: жоғары деңгейі-10; орташа-10; төмен-2


3 г сыныбы: жоғары деңгейі-11; орташа-9; төмен-1


Қорытынды: интеллектуалды дамуы төмен: Еркеназ, Дана, Елжан 3 «А», Аман, Алихан   

3 «Б»,   Дастан,  Мерей 3 «В», Бақыткелді  3 «Г» оқушылармен жекелей жұмыстар жандандырылса.


Ұсыныс:  Сынып жетекшілеріне «Интелектуалды даму» деңгейі төмен оқушылармен көбірек жұмыс жасалса.




Мектеп психологы:                         Кожабергенова М. С. 

]]>
«Абай атындағы  орта мектеп»КММ

2022-2023  оқу жылы


Мерзімі: 28.12.2022ж

Сыныбы: ,  3б,  3в , 3г

Сынып жетекшілері: Абаева А, Темірбаева А, Қалияс Ж, Рахманова Н.

Қатысқандар саны: 89 оқушы

Жүргізілген  психологиялық жұмыстың  тақырыбы:

                     «Интеллектуалды даму деңгейін анықтау»

Мақсаты : Ойлау операцияларын   анықтау

1-тапсырма.

Нұсқау: Берілген сөздердің   ішінен мағынасы жақын бір сөзді тауып  сөйлемді аяқта. Керекті сөздердің астын сызып қой.

1.Етікте бар: бау, табан, түйме, белдік

2.Ыстық жақта жүреді: аю, бұғы, қасқыр,түйе

3.Бір жылда: 24 ай, 3ай, 12ай, 4 ай.

4.Біздің республикамызда кездеспейтін жануарлар:бұлбұл, страус, бозторғай.

5.Қыс айлары: қыркүйек, қазан, ақпан, қараша.

6.Әкесі баласынан үлкен: әрқашан, ешқашан, сирек, әрине.

7.Тәулік уақыты:ай, апта, кун,

8.Теректе бар:жапырақ,тамыр,гүл,жеміс

9.Жыл мезгілдері:тамыз,куз,сенді,тоқсан

10.Оқу құралдары:парта,шкаф,диван,дәптер

2-тапсырма. 

Нұсқау: Сөздерді оқып шығып, арасында мағынасы басқа сөздің астын сызып қой.

1.Өзен,көл,теңіз,мұхит,көпір

2.Үстел,кілем,кресло,орындық,диван

3.Қанат,Нұғманов,Әділет,Асхат,Қайрат

4.Жылқы,сиыр,түлкі,ешкі,қой

5.Үшбұрыш,төртбұрыш,сопақша,тікбүрыш,тақта

6.Тауық,әтеш,бүркіт,қаз,күрке тауық

7.Сан,бөлу,қосу,азайту

8.Футбол,волейбол,хоккей,жүзу,баскетбол

9.Ыстық,ащы,қышқыл,тұзды,тәтті

10.Сүт,қымыз,бауырсақ,айран

3-тапсырма.

Нұсқау: Сөздерді оқып шығып, бұл екі сөздің бір сөзбен  қалай   атауға  болады?

1.Қазан,қараша

2.Сөре,диван

3.Піл,арыстан

4.Көйлек,тон

5.Бұтақ,тал

6.Кептер,торғай

7.Құмырсқа,ара

8.Алма,алмұрт

9.Қыс,жаз

10.Қасқыр,түлкі






Анықтама


28.12.2022 жылы  3-сыныптардан  оқушылардың ақыл - ой  қабілетін   анықтау  мақсатында

«Интелектуалды даму деңгейін анықтау» әдістемесі  алынды.


Қорытынды: 


3 а сыныбы: жоғарғы деңгейі-13; орташа-5; төмен-3


3 б сыныбы: жоғары   деңгейі-12; орташа-9; төмен-2  


3 в сыныбы: жоғары деңгейі-10; орташа-10; төмен-2


3 г сыныбы: жоғары деңгейі-11; орташа-9; төмен-1


Қорытынды: интеллектуалды дамуы төмен: Еркеназ, Дана, Елжан 3 «А», Аман, Алихан   

3 «Б»,   Дастан,  Мерей 3 «В», Бақыткелді  3 «Г» оқушылармен жекелей жұмыстар жандандырылса.


Ұсыныс:  Сынып жетекшілеріне «Интелектуалды даму» деңгейі төмен оқушылармен көбірек жұмыс жасалса.




Мектеп психологы:                         Кожабергенова М. С. 

]]>
admin Wed, 28 Dec 2022 21:14:24 +0600
5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі консилуим отырысы https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/571-5-synyp-oushylaryny-orta-buyna-bejmdelu-konsiluim-otyrysy.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/571-5-synyp-oushylaryny-orta-buyna-bejmdelu-konsiluim-otyrysy.html «Абай атындағы орта мектеп» КММ

2022-2023 оқу жылы

5 сынып оқушыларының  орта буынға бейімделуі консилуим  отырысы


Хаттама 2

Өткізілген күні: 21.12. 2022 ж

Қатысқандар: Мектеп әкімшілігі

                        Сынып жетекшілері

                        Пән мұғалімдері

Өту орны:       Мәжіліс  залы

                                                            Күн тәртібінде:

1.  «5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі туралы

                      педагог-психолог   Ж.А.Маттанаева

 Тыңдалды:

Педагог-психолог Ж.Маттанаева 5 сыныптардың орта буынға бейімделуін бақылау мақсатында төмендегі жұмыстардың жүргізілгендігіне тоқталып өтті.Орта буынға бейімделуінде   дезадаптация деңгейін, тұлғааралық қарым-қатынасын  бақылау мақсатында  «Социометрия» жүргізілді

        5 «А» сыныбы бойынша     Социометрияға     қатысқандар саны: 28

1. Лидер оқушы: 1: М. Аяулым

2.Орташа таңдалғандар: 20 оқушы

3. Елеусіздер: 5: Қ. Айкөз, Қ. Абай, О. Гүлсезім, П. Азамат. Т. Аяулым.

4. Оқшау қалғандар: 2: Ж. Медет, Б. Нұрмәди.

«Б» сыныбы бойынша      Социометрияға     қатысқандар саны: 26

1. Лидер оқушы: 1: Е. Зере

2.Орташа таңдалғандар: 18 оқушы

3. Елеусіздер: 5: Мейіржан, Бекжан, Мағжан, Айназ, Жазира.

4. Оқшау қалғандар: 2: Темірлан, Аслан.

        5 «В» сыныбы бойынша     Социометрияға     қатысқандар саны: 24

1. Лидер оқушы: 1: Ә. Амина

2.Орташа таңдалғандар: 16 оқушы

3. Елеусіздер: 6: Нұртілек, Жанель, Оразәлі; Елжас, Айзат, Інжу.

4. Оқшау қалғандар: 1: Ж. Абай.

Мектепке деген көзқарасын, оқу мотивациясы деңгейін бағалау үшін Н. Г. Лусканованың  арнайы сауалнамасы ұсынылды. Алынған сауалнаманың қорытындысы бойынша:

            5 «А» сыныбы бойынша     Оқу мотивациясы

Жоғары дәреже: 17           Орташа: 11               Төмен: 0   

            5 «Б» сыныбы бойынша      Оқу мотивациясы

Жоғары дәреже: 15           Орташа: 11               Төмен: 0

           5 «В» сыныбы бойынша      Оқу мотивациясы

Жоғары дәреже: 16           Орташа: 7               Төмен: 1   Амангелді Құрбан

     Өзін –өзі бағалауын анықтау мақсатында «Баспалдақ» әдістемесі жүргізілді

            5 «А» сыныбы бойынша     «Өзін – өзі бағалауы»

Жоғары дәреже: 15            Орташа: 13               Төмен: 0   

            5 «Б» сыныбы бойынша      Оқу мотивациясы

Жоғары дәреже: 13           Орташа: 10               Төмен: 1

           5 «В» сыныбы бойынша      Оқу мотивациясы

Жоғары дәреже: 13           Орташа: 8               Төмен: 1   


Сөйлеушілер:

  1. Жаратылыстану пәнінің мұғалімі  Бекболаева Гулмира: сыныптардың орта буынға қалыптасуы жаман емес. Дегенмен кейбір оқушылардың сабаққа келгенде мектеп құралдарын тастап кетеді. Қоңыраудан кешігіп келеді. 
  2. Қазақ тілі пәнінің мұғалімі Белесбаева Күлсін: өзім  5 а сыныбына сынып жетекшімін, сыныбым жақсы. Мінезі жағынан баяу Жұмабай Медет бар, бірақ ол кубик құрастыру жағынан алдына жан салмайды. Сабаққа  қызығушылығы төмендеу Бағдаулет Нұрмади.
  3. Цифрлық сауаттылық пәнінің мұғалімі Қайрбекова Райгул Үркімбайқызы: мен сыныптың жартысына сабақ беремін. Тобымда өте нашар Аманғали Құрбан, Дәулетхан Нұрбол. Қабылдауы, жазуы өте нашар. Бастауышты оқыған оқушыға ұқсамайды.
  4. Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:  Абиева  Айгул Жұмаханқызы  5  «А» сыныбының бастауышта  62 % , І тоқсандағы 64%  сапа 2 пайызға артқан.

5  «Б» сыныбы бастауышта   65 % , І тоқсанда  62 % керісінше  3 пайызға төмендеген.  5 «В» сыныбы бастауышта 54%  І тоқсанда 54% өзгеріс жоқ. 

  1.  5 «В» сынып жетекшісі  Әділ Асия: сыныбымда өте баяу оқушылар: Шакен Мұхамет, Амангелді Құрбан, Дәулетхан Нұрбол, Метербай Айзат, Серікқызы Інжу. Бұл аталған оқушылар сабақтан себепсіз қалмайды. Бірақ қабылдаулары  төмен, енді ортаға қосылып келеді. 
  2. 5 «Б» сынып жетекшісі: Жабықбай Үміт: сыныбымда сабақты көп қалдыратын, ортаға бейімделе алмаған  оқушы жоқ. Тек Батырғали Темірлан әріптерді таниды,  бірақ қосып оқи алмайды. Жазуы өте нашар.
  3. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Күдербаев Марат: 5 - сыныптар арасында мектеп ішілік есепте тұрған оқушы жоқ. Ұсақ-түйек түсініспеушіліктер кездесіп жатса, сынып жетекші арқылы ата-аналары шақырылып уақытында өз шешімін тауып отырады.
  4. Мектеп директоры Улмекен Базарханқызы: орта буынға бейімделу кезінде көптеген қиыншылықтар кездеседі. Әр түрлі пән мұғалімдері, сабақ беру әдістері де түрліше. Оқушы бойында психологиялық  дағдарыс көрініс береді. Осы уақытта барлығымыз жұмылып уақытында  әрбір оқушыны қолдап отырсақ дезадаптация деген болмайды. Ата-аналарды кезектестіріп сабаққа қатыстыру қажет. Мектеп өмірінің тыныс тіршілігімен  етене араласуы керек. Қабілетті балалар осы жаста байқалады. 

Қаулы етті:

  1. Белсенді әдіс –тәсілдерді қолдану, үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс пән мұғалімдерінен сұралсын
  2. Орта буынға бейімделу кезеңінде психологиялық қолдау, оқушыларды   жеке бақылау педагог- психологтарға жүктелсін



Педагог – психолог                     Ж.Маттанаева

                                                   Хатшы                                     Н. Бөлекбаева 


]]>
«Абай атындағы орта мектеп» КММ

2022-2023 оқу жылы

5 сынып оқушыларының  орта буынға бейімделуі консилуим  отырысы


Хаттама 2

Өткізілген күні: 21.12. 2022 ж

Қатысқандар: Мектеп әкімшілігі

                        Сынып жетекшілері

                        Пән мұғалімдері

Өту орны:       Мәжіліс  залы

                                                            Күн тәртібінде:

1.  «5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі туралы

                      педагог-психолог   Ж.А.Маттанаева

 Тыңдалды:

Педагог-психолог Ж.Маттанаева 5 сыныптардың орта буынға бейімделуін бақылау мақсатында төмендегі жұмыстардың жүргізілгендігіне тоқталып өтті.Орта буынға бейімделуінде   дезадаптация деңгейін, тұлғааралық қарым-қатынасын  бақылау мақсатында  «Социометрия» жүргізілді

        5 «А» сыныбы бойынша     Социометрияға     қатысқандар саны: 28

1. Лидер оқушы: 1: М. Аяулым

2.Орташа таңдалғандар: 20 оқушы

3. Елеусіздер: 5: Қ. Айкөз, Қ. Абай, О. Гүлсезім, П. Азамат. Т. Аяулым.

4. Оқшау қалғандар: 2: Ж. Медет, Б. Нұрмәди.

«Б» сыныбы бойынша      Социометрияға     қатысқандар саны: 26

1. Лидер оқушы: 1: Е. Зере

2.Орташа таңдалғандар: 18 оқушы

3. Елеусіздер: 5: Мейіржан, Бекжан, Мағжан, Айназ, Жазира.

4. Оқшау қалғандар: 2: Темірлан, Аслан.

        5 «В» сыныбы бойынша     Социометрияға     қатысқандар саны: 24

1. Лидер оқушы: 1: Ә. Амина

2.Орташа таңдалғандар: 16 оқушы

3. Елеусіздер: 6: Нұртілек, Жанель, Оразәлі; Елжас, Айзат, Інжу.

4. Оқшау қалғандар: 1: Ж. Абай.

Мектепке деген көзқарасын, оқу мотивациясы деңгейін бағалау үшін Н. Г. Лусканованың  арнайы сауалнамасы ұсынылды. Алынған сауалнаманың қорытындысы бойынша:

            5 «А» сыныбы бойынша     Оқу мотивациясы

Жоғары дәреже: 17           Орташа: 11               Төмен: 0   

            5 «Б» сыныбы бойынша      Оқу мотивациясы

Жоғары дәреже: 15           Орташа: 11               Төмен: 0

           5 «В» сыныбы бойынша      Оқу мотивациясы

Жоғары дәреже: 16           Орташа: 7               Төмен: 1   Амангелді Құрбан

     Өзін –өзі бағалауын анықтау мақсатында «Баспалдақ» әдістемесі жүргізілді

            5 «А» сыныбы бойынша     «Өзін – өзі бағалауы»

Жоғары дәреже: 15            Орташа: 13               Төмен: 0   

            5 «Б» сыныбы бойынша      Оқу мотивациясы

Жоғары дәреже: 13           Орташа: 10               Төмен: 1

           5 «В» сыныбы бойынша      Оқу мотивациясы

Жоғары дәреже: 13           Орташа: 8               Төмен: 1   


Сөйлеушілер:

  1. Жаратылыстану пәнінің мұғалімі  Бекболаева Гулмира: сыныптардың орта буынға қалыптасуы жаман емес. Дегенмен кейбір оқушылардың сабаққа келгенде мектеп құралдарын тастап кетеді. Қоңыраудан кешігіп келеді. 
  2. Қазақ тілі пәнінің мұғалімі Белесбаева Күлсін: өзім  5 а сыныбына сынып жетекшімін, сыныбым жақсы. Мінезі жағынан баяу Жұмабай Медет бар, бірақ ол кубик құрастыру жағынан алдына жан салмайды. Сабаққа  қызығушылығы төмендеу Бағдаулет Нұрмади.
  3. Цифрлық сауаттылық пәнінің мұғалімі Қайрбекова Райгул Үркімбайқызы: мен сыныптың жартысына сабақ беремін. Тобымда өте нашар Аманғали Құрбан, Дәулетхан Нұрбол. Қабылдауы, жазуы өте нашар. Бастауышты оқыған оқушыға ұқсамайды.
  4. Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:  Абиева  Айгул Жұмаханқызы  5  «А» сыныбының бастауышта  62 % , І тоқсандағы 64%  сапа 2 пайызға артқан.

5  «Б» сыныбы бастауышта   65 % , І тоқсанда  62 % керісінше  3 пайызға төмендеген.  5 «В» сыныбы бастауышта 54%  І тоқсанда 54% өзгеріс жоқ. 

  1.  5 «В» сынып жетекшісі  Әділ Асия: сыныбымда өте баяу оқушылар: Шакен Мұхамет, Амангелді Құрбан, Дәулетхан Нұрбол, Метербай Айзат, Серікқызы Інжу. Бұл аталған оқушылар сабақтан себепсіз қалмайды. Бірақ қабылдаулары  төмен, енді ортаға қосылып келеді. 
  2. 5 «Б» сынып жетекшісі: Жабықбай Үміт: сыныбымда сабақты көп қалдыратын, ортаға бейімделе алмаған  оқушы жоқ. Тек Батырғали Темірлан әріптерді таниды,  бірақ қосып оқи алмайды. Жазуы өте нашар.
  3. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Күдербаев Марат: 5 - сыныптар арасында мектеп ішілік есепте тұрған оқушы жоқ. Ұсақ-түйек түсініспеушіліктер кездесіп жатса, сынып жетекші арқылы ата-аналары шақырылып уақытында өз шешімін тауып отырады.
  4. Мектеп директоры Улмекен Базарханқызы: орта буынға бейімделу кезінде көптеген қиыншылықтар кездеседі. Әр түрлі пән мұғалімдері, сабақ беру әдістері де түрліше. Оқушы бойында психологиялық  дағдарыс көрініс береді. Осы уақытта барлығымыз жұмылып уақытында  әрбір оқушыны қолдап отырсақ дезадаптация деген болмайды. Ата-аналарды кезектестіріп сабаққа қатыстыру қажет. Мектеп өмірінің тыныс тіршілігімен  етене араласуы керек. Қабілетті балалар осы жаста байқалады. 

Қаулы етті:

  1. Белсенді әдіс –тәсілдерді қолдану, үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс пән мұғалімдерінен сұралсын
  2. Орта буынға бейімделу кезеңінде психологиялық қолдау, оқушыларды   жеке бақылау педагог- психологтарға жүктелсін



Педагог – психолог                     Ж.Маттанаева

                                                   Хатшы                                     Н. Бөлекбаева 


]]>
admin Wed, 21 Dec 2022 22:19:13 +0600
«Зейінді бағалау» Мюнстенберг әдістемесі https://abai-panfilov.mektebi.kz/psiholog-bryshy/psiholog-zhmysyny-eseb/455-zejnd-baalau-mjunstenberg-dstemes.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/psiholog-bryshy/psiholog-zhmysyny-eseb/455-zejnd-baalau-mjunstenberg-dstemes.html «Абай  атындағы  орта мектеп» КММ

2022-2023 оқу жылы


Мерзімі: 19.12.2022ж                                                 Сыныбы: 6 сыныптар   

Сынып жетекшілері: Сатыбалдиева А, Абишева Н, Рахимбекова,   

                                          Мұхамеджанова М, Даутова А

Қатысқандар саны: 92                       

Жүргізілілетін психологиялық жұмыстың   тақырыбы :

       «Зейінді   бағалау»  Мюнстенберг әдістемесі 

Мақсаты:  зейіннің таңдамалылығын және кедергілерге көңіл аудармай іс-әрекетін тиянақты орындауын бағалау

Орындау ережесі: әріптерден тұратын текстің ішінде мағынасы бар сөздер кездеседі. Тексті мүмкіндігінше тезірек қарап шығып,әріптер арасындағы "жасырынып" тұрған сөздерді тауып, олардың астын сызып отыру керек.

Мысалы: рюкледпсихологфыврукэж. Бұл қатардағы әріптер арасында "психолог" деген сөз жасырынып тұр. Тапсырма бланкісін келесі үлгі бойынша жасау керек. Орындау уақыты 2 минут.

Мюнстерберг әдістемесін жургізу бланкісі  Бақылау сұрақтары: 1.Жеткіншектердің ассоциациясының көрініс беруін және ассоциация бойынша есте сақтау механизмінің қалыптасқанын анықтау. 


Анықтама

       19.12.2022  жылы 6   сынып оқушыларынан  зейінді бағалау деңгейін бағалау үшін Мюнстенбергтің  әдістемесі   жүргізілді. 

 

Қорытынды:

6 «А» сынып  жоғары-0, орташа- 18, төмен-2. Олар:  Н.Амир, Т.Мирас

6 «Б» сынып  жоғары-1, орташа- 15, төмен-3. Олар:  М.Мерхат, Д.Нұрлы, Х. Жансая

6 «В» сынып  жоғары-0, орташа- 17, төмен-2. Олар:  Ұлағат, Айкөркем, Нұрмұхамет

6 «Г»  сынып   жоғары-0, орташа- 19, төмен-2. Олар:   С.Айаділ, Қ. Бекзат

6 «Д»  сынып   жоғары-2, орташа- 10, төмен-1. Олар: Н.Ералы


Ұсыныс:  зейіні төмен оқушылармен қосымша сабақтар ұйымдастырылса


                                 Мектеп психологы:                      Ж.А. Маттанаева 





]]>
«Абай  атындағы  орта мектеп» КММ

2022-2023 оқу жылы


Мерзімі: 19.12.2022ж                                                 Сыныбы: 6 сыныптар   

Сынып жетекшілері: Сатыбалдиева А, Абишева Н, Рахимбекова,   

                                          Мұхамеджанова М, Даутова А

Қатысқандар саны: 92                       

Жүргізілілетін психологиялық жұмыстың   тақырыбы :

       «Зейінді   бағалау»  Мюнстенберг әдістемесі 

Мақсаты:  зейіннің таңдамалылығын және кедергілерге көңіл аудармай іс-әрекетін тиянақты орындауын бағалау

Орындау ережесі: әріптерден тұратын текстің ішінде мағынасы бар сөздер кездеседі. Тексті мүмкіндігінше тезірек қарап шығып,әріптер арасындағы "жасырынып" тұрған сөздерді тауып, олардың астын сызып отыру керек.

Мысалы: рюкледпсихологфыврукэж. Бұл қатардағы әріптер арасында "психолог" деген сөз жасырынып тұр. Тапсырма бланкісін келесі үлгі бойынша жасау керек. Орындау уақыты 2 минут.

Мюнстерберг әдістемесін жургізу бланкісі  Бақылау сұрақтары: 1.Жеткіншектердің ассоциациясының көрініс беруін және ассоциация бойынша есте сақтау механизмінің қалыптасқанын анықтау. 


Анықтама

       19.12.2022  жылы 6   сынып оқушыларынан  зейінді бағалау деңгейін бағалау үшін Мюнстенбергтің  әдістемесі   жүргізілді. 

 

Қорытынды:

6 «А» сынып  жоғары-0, орташа- 18, төмен-2. Олар:  Н.Амир, Т.Мирас

6 «Б» сынып  жоғары-1, орташа- 15, төмен-3. Олар:  М.Мерхат, Д.Нұрлы, Х. Жансая

6 «В» сынып  жоғары-0, орташа- 17, төмен-2. Олар:  Ұлағат, Айкөркем, Нұрмұхамет

6 «Г»  сынып   жоғары-0, орташа- 19, төмен-2. Олар:   С.Айаділ, Қ. Бекзат

6 «Д»  сынып   жоғары-2, орташа- 10, төмен-1. Олар: Н.Ералы


Ұсыныс:  зейіні төмен оқушылармен қосымша сабақтар ұйымдастырылса


                                 Мектеп психологы:                      Ж.А. Маттанаева 





]]>
admin Mon, 19 Dec 2022 21:36:02 +0600
Темпераментті анықтау тесті https://abai-panfilov.mektebi.kz/psiholog-bryshy/psiholog-zhmysyny-eseb/470-temperamentt-anytau-test.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/psiholog-bryshy/psiholog-zhmysyny-eseb/470-temperamentt-anytau-test.html

«Абай  атындағы орта мектеп»КММ

2022-2023


Мерзімі: 14.12.2022

Сыныбы : , 4б, 4в.

Сынып  жетекшілері : Тоқтабаева К, Бөгенбаева Қ, Белгібаева Қ.

Қатысқандар саны : 79 оқушы

Жүргізілген психологиялық жұмыстың   тақырыбы : Темпераментті анықтау тесті

Мақсаты : Оқушылардың темперамент типін анықтау 

                                                                   Анықтама


      14.12.2022 жылы 4 сынып оқушыларының темперамент типін анықтау мақсатында «темпераментті анықтау» тесті алынды.


Нұсқау: 

Берілген пікірлердің ішінен өзіңізге тән дегенін белгілеңіз.
 1. а) Мазасыз, күйгелексіз.
 б) Көңілді, ақжарқынсыз.
 в) Сабырлы, байсалдысыз.
 г) Ұялшақ, қысылып - қымтырыласыз.
 2. а) Ұстамсыз, қызбасыз.
 б) Белсенді, істе ширақсыз.
 в) Ретті, нақтысыз.
 г) Жаңа ортада ыңғайсызданасыз.
 3. а) Шыдамсыз.
 б) Бастаған беті аяқсыз қалдырасыз.
 в) Сақ, парасаттысыз.
 г) Жаңа адамдармен тіл табысу сізді қиналдырады.
 4. а) Қарым - қатынаста бірбеткей, тік мінездісіз.
 б) Өзіңізді асыра бағалайсыз.
 в) Шыдамсыз.
 г) Өз күшіңе сенбейсіз.
 5. а) Батыл, белсендісіз.
 б) Жаңашыл нәрсені тез қабылдайсыз.
 в) Үндемейтін, көп сөйлегенді жек көресіз.
 г) Жалғыздықты ұнатасыз.
 6. а) Бірбеткейсіз.
 б) Ықылас бейімділігіңіз тұрақсыз.
 в) Аспай - саспай бір қалыпты сөйлейсіз.
 г) Сәтсіз жағдайларда ұнжырғаңыз түсіп, сасасыз.
 7. а) Дау - дамайда тапқырсыз.
 б) Сәтсіздік, көңілсіздікті тез жеңесіз.
 в) Ұстамды, шыдамды.
 г) Өз ойыңызбен отырғанды қалайсыз


Нұсқа реакциялар

Бақылау жоспарының пунктері

1

2

3

4

5

6

7

А








Б








В








Г









Г. Айзенк анықтамасына орай,  холериктер – сезімтал, агрессивті, шамданғыш, көңіл-күйі өзгергіш, басқамен қарым-қатынаста я сезім қатынасында тұрақсыз, әр түрлі жағдайларда соқпа мінезді, оптимист, белсенді, сенгіш, ашуланшақ.

Сангвиник – ашық, көпшіл, сөзшең,қайырымды,қысылып-қымтырылмаытын, өмір сүйгіш, уайымсыз, көтерінкі көңілді, басшылыққа бейім.

Флегматик– сақ,енжар, байыпты, өзгеге жақсылық тілегіш,

ынтымақшыл, өз ісін ойлап істейтін, сенімді, тұрақты, бір қалыпты.

Меланхолик – беймаза, ренжігіш, ойлампаз, қырағы, пессимист,

тұйық,  ұстамды, көп сөзі жоқ.


Қорытынды: 


4а холерик-6; флегматик-11;  меланхолик -7; сангвиник -2

4б холерик-5; флегматик -13; меланхолик -3; сангвиник -4

4в холерик-8; флегматик -14; меланхолик -2; сангвиник -1


 




                    Мектеп психологы:                   М. С. Кожабергенова



]]>

«Абай  атындағы орта мектеп»КММ

2022-2023


Мерзімі: 14.12.2022

Сыныбы : , 4б, 4в.

Сынып  жетекшілері : Тоқтабаева К, Бөгенбаева Қ, Белгібаева Қ.

Қатысқандар саны : 79 оқушы

Жүргізілген психологиялық жұмыстың   тақырыбы : Темпераментті анықтау тесті

Мақсаты : Оқушылардың темперамент типін анықтау 

                                                                   Анықтама


      14.12.2022 жылы 4 сынып оқушыларының темперамент типін анықтау мақсатында «темпераментті анықтау» тесті алынды.


Нұсқау: 

Берілген пікірлердің ішінен өзіңізге тән дегенін белгілеңіз.
 1. а) Мазасыз, күйгелексіз.
 б) Көңілді, ақжарқынсыз.
 в) Сабырлы, байсалдысыз.
 г) Ұялшақ, қысылып - қымтырыласыз.
 2. а) Ұстамсыз, қызбасыз.
 б) Белсенді, істе ширақсыз.
 в) Ретті, нақтысыз.
 г) Жаңа ортада ыңғайсызданасыз.
 3. а) Шыдамсыз.
 б) Бастаған беті аяқсыз қалдырасыз.
 в) Сақ, парасаттысыз.
 г) Жаңа адамдармен тіл табысу сізді қиналдырады.
 4. а) Қарым - қатынаста бірбеткей, тік мінездісіз.
 б) Өзіңізді асыра бағалайсыз.
 в) Шыдамсыз.
 г) Өз күшіңе сенбейсіз.
 5. а) Батыл, белсендісіз.
 б) Жаңашыл нәрсені тез қабылдайсыз.
 в) Үндемейтін, көп сөйлегенді жек көресіз.
 г) Жалғыздықты ұнатасыз.
 6. а) Бірбеткейсіз.
 б) Ықылас бейімділігіңіз тұрақсыз.
 в) Аспай - саспай бір қалыпты сөйлейсіз.
 г) Сәтсіз жағдайларда ұнжырғаңыз түсіп, сасасыз.
 7. а) Дау - дамайда тапқырсыз.
 б) Сәтсіздік, көңілсіздікті тез жеңесіз.
 в) Ұстамды, шыдамды.
 г) Өз ойыңызбен отырғанды қалайсыз


Нұсқа реакциялар

Бақылау жоспарының пунктері

1

2

3

4

5

6

7

А








Б








В








Г









Г. Айзенк анықтамасына орай,  холериктер – сезімтал, агрессивті, шамданғыш, көңіл-күйі өзгергіш, басқамен қарым-қатынаста я сезім қатынасында тұрақсыз, әр түрлі жағдайларда соқпа мінезді, оптимист, белсенді, сенгіш, ашуланшақ.

Сангвиник – ашық, көпшіл, сөзшең,қайырымды,қысылып-қымтырылмаытын, өмір сүйгіш, уайымсыз, көтерінкі көңілді, басшылыққа бейім.

Флегматик– сақ,енжар, байыпты, өзгеге жақсылық тілегіш,

ынтымақшыл, өз ісін ойлап істейтін, сенімді, тұрақты, бір қалыпты.

Меланхолик – беймаза, ренжігіш, ойлампаз, қырағы, пессимист,

тұйық,  ұстамды, көп сөзі жоқ.


Қорытынды: 


4а холерик-6; флегматик-11;  меланхолик -7; сангвиник -2

4б холерик-5; флегматик -13; меланхолик -3; сангвиник -4

4в холерик-8; флегматик -14; меланхолик -2; сангвиник -1


 




                    Мектеп психологы:                   М. С. Кожабергенова



]]>
admin Wed, 14 Dec 2022 22:21:50 +0600