Абай атындағы орта мектеп https://abai-panfilov.mektebi.kz/ ru Абай атындағы орта мектеп DataLife Engine “Алғыс айту- парызым” https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/593-alys-ajtu-paryzym.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/593-alys-ajtu-paryzym.html Көктемнің алғашқы мерекесі алғыс айту күніне орай “Алғыс айту- парызым” тақырыбында мерекелік іс- шара болды. Алғыс күніне орай мектеп ұстаздары, кіші техникалық қызметкерлер, ата- аналар Алғыс хатпен марапатталды.


]]>
Көктемнің алғашқы мерекесі алғыс айту күніне орай “Алғыс айту- парызым” тақырыбында мерекелік іс- шара болды. Алғыс күніне орай мектеп ұстаздары, кіші техникалық қызметкерлер, ата- аналар Алғыс хатпен марапатталды.


]]>
admin Fri, 01 Mar 2024 21:49:03 +0600
Директор сағаты https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/589-direktor-saaty.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/589-direktor-saaty.html Әр жұма мектеп оқушыларының ата - аналарымен сұқбат өткізіледі "Директео сағаты" жобасының мақсаты - ата - аналардың ұсыныс, пікірлерін тыңдау! Сұқбат уақыты сағат 10:00 - 11:00
]]>
Әр жұма мектеп оқушыларының ата - аналарымен сұқбат өткізіледі "Директео сағаты" жобасының мақсаты - ата - аналардың ұсыныс, пікірлерін тыңдау! Сұқбат уақыты сағат 10:00 - 11:00
]]>
admin Thu, 11 Jan 2024 16:51:02 +0600
"Ерте жүктіліктің алдын алу" https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/592-erte-zhktlkt-aldyn-alu.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/592-erte-zhktlkt-aldyn-alu.html Хаттама №2



2023 – 2024 оқу жылының 10 Қаңтар  күні «Абай атындағы орта мектеп» КММ

7-11  сынып қыздарымен жалпы  жиналысы болып өтті.


Қатысқаны – 162

Қатыспағаны-13

Себепті -13

Күн тәртібінде:

  1. «Қыз тәрбиесі-ұлт тәрбиесі» 

                                     10 сынып оқушысы  Ниязбек Нәркес

2.«Қыздардың жеке бас гигиенасы» 

                                Олпыбаева Ж.З

  1. «Ерте жүктіліктің ертеңі қандай?» 

                                Мектеп психологы  Ж.А.Маттанаева


  1. 7-11 сынып  қыздар секторларының есебі 
  2. Реттегі істер.

Тыңдалды:

     Жиналысқа   басшының   тәрбие  ісі жөніндегі орынбасары  К.Қ.Омирбекова, мектеп медбикесі Ж.З.Олпыбаева, қыздар ұйымының жетекшілері   Валиева Л.М,  Айтмухан М.С, педагог-психолог  Ж.А. Маттанаева  және   сынып жетекшілер  қатысты.

Бірінші  мәселе бойынша  10 сынып оқушысы Ниязбек Нәркес  сөз алып,  «Қазақ халқы қыз баланы ерекше құрметтеп, тәрбиесіне айрықша көңіл бөлген. Оны мынадай мақалдар мен даналық сөздерден де байқауға болады."Қыз қылығымен тәтті","Қыздың жолы жіңішке"Әлбетте, ата-ана үшін ұл болса да, қыз болса да дүниеге әкелген баласын қанаттыға қақтырмай, тұмсықтыға шоқтырмай, өз қатарынан қалдырмай өсіріп  жеткізеді. Қыз балаға жүктелер міндет өте салмақты. Ол ертеңгі жар, өмірге ұрпақ әкелетін ана, бір отбасының арқа сүйер келіні.Жастайынан жақсы тәлім тәрбие алған,басқаларға үлгі-өнеге болатын қыз бала болашақта әдептілігінен, инабаттылығынан танбасы анық. Сырт көзге сүйсінетін, көркіне ақылы сай қыз тәрбиелеу, бұл ата-ананың үлкен,жауапты міндеттерінің бірі болып табылады."Қызға қырық үйден тыю"-деген сөздер күні-бүгінге дейін айтылып, мәнін жоғалтпауда. Осы сөздің өзі-ақ қыз бала тәрбиесінің жауапкершілігі зор екенін аңғартады.Қыз баланың сөзі,іс-қимылы әрдайым көптің назарында.Тәрбиенің көзі-әдеп сақтап, инабаттылық таныту."Қыз қылығымен көрікті"-деген аталы сөз бекер айтылмаса керек."Қызды тәрбиелегенің-бір ұрпақты тәрбиелегенің"-деген ата-бабамыз. Әубәкір сынды үлкен ақын "Қыз бала-үйдің бояуы"-деген екен.Сол кісінің айтқанындай қыз-әлемнің көркі.Қыз баланың ары мен абыройы, сыры мен сымбатынын сақтауы, келешек өмірге даярлығы т.б. әрқайсысы өз алдына дербес тақырып.  Халқымызда "Бір ұл тәрбиелесең-бір әулетті тәрбиелегенің, бір қыз тәрбиелесең-бір ұрпақты тәрбиелегенің"-деп бекерге айтпаған. Қорыта келе, қыз баланың тәрбиесін үлкен жауапкершілікке алуымыз керек. Демек,болашақ жас ұрпақты адамгершілікке мол,  иманды, инабатты, өнерлі  етіп тәрбиелеу- қазақ халқына үлкен де,жауапты міндет.Болашақ ұрпақтың рухани несібесі бүгінгі қыздарымыздың қолында.Сондықтан,қыз тәрбиесіне аса жауапкершілікпен қараған абзал. Сөйтіп, қыздарымыз-қылықты, ұлдарымыз-ұлықты болып өсе берсін, лайым деп сөзін аяқтады.

Екінші  мәселе бойынша мектеп медбикесі  Ж.З.Олпыбаева   сөз алып жеке бас тазалығы дегеніміз – денеге күтім жасап, оның тазалығын сақтау. Бұл үшін арнайы гигиеналық құралдар қолданылады (сабын, тіс пастасы, орамал және т.б.). Қол. Қолымызды жумай тамақ ішетін болсақ, микробтар ауыз арқылы ағзаға өтуі мүмкін. Сондықтан, дәретханадан,  жұмыстан немесе мектептен шыққан соң, міндетті түрде сабынбен қолдарыңызды жуыңыз. Тырнақтардың арасында кір жиналмас үшін, оларды аптасына 1 рет қиып отыру қажет. Теріні тазалықта ұстау өте маңызды, өйткені біздің денеміз – қорғаныс функциясын атқарады. Егер оған немқұрайлы қарайтын болсақ, қауіпті микробтардың көбеюіне жақсы жағдай жасаймыз. Тері арқылы шыққан майды кетіріп отыру үшін, денені жылы сумен күніне 1 рет жуыңыз, ал, аяқты керісінше суық сумен шайыңыз. Бет терісіне ерекше күтім керек. Оны жуу үшін арнайы заттарды қолданыңыз. Безеулерді сықпаңыз, өйткені бұл бактериялық инфекцияның пайда болуына әкелуі мүмкін. Шаш. Шашыңыз ұзын болса да, қысқа болса да, оны аптасына 1-2 рет жуып отырған дұрыс. Осының арқасында, сіз бас терісіндегі май бездерінің қызметін қалыпқа келтіріп, қан айналымын жақсартасыз. Шашты тарау кезінде, біреудің тарақтарын ешқашан қолданбау керектіктері туралы  қыздарға өз кеңестерімен  бөлісті.

Үшінші   мәселе  бойынша  мектеп   педагог-психологы  Ж.А Маттанаева  сөз алып, «Ерте жүктіліктің  ертеңі қандай?» тақырыпта презентациямен таныстырып, жасөспірімдік шақта  пайда болатын өзгерістерді атап өтті.  Ағзада гормондар тасқыны  жасөспірімдердің мінез-құлқы  мен эмоциясына қатты әсер етеді. Осы жаста мінез-құлықты басқару өте қиын. Сонымен қатар ерте жүктілік қай жастан басталатынына, ерте жүктілікке көбінесе не себеп болатынына тоқталды.  - Ерте солған жас ұрпақтың тағдыры не болмақ? – деп қыздарды ашық сұқбатқа тартты. Қыздармен пікір алмаса отырып, қыздарға  ақыл-кеңестерімен бөлісті. 

    Әр сыныптың  қыздар секторлары өздерінің сыныптарындағы қыздар туралы мәлімет беріп есеп берді.


Сөйлеушілер:

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары К.К.Омирбекова: сөз алып  «қыз тәрбиесі  -ұлт тәрбиесі, бүгінгі қыз ертеңгі ұлтымызды тәрбиелейтін ана. Қыз бала сыртқы әлем үшін үнемі құпия болуы керек. Арзан күлкі, ашық бояу қызды табиғилықтан ажыратады» - деп сөзін аяқтады




11 сынып оқушысы  Сабит Айдана:  қыздарға өздерін  кез-келген ортада әдепті  ұстап, жеке бас гигиенасын сақтап, мектеп  формасын  сақтауларын жәнеде  ең бастысы   қыздарға  қазіргі таңда   білімге басты назар аудару керек деген  пікірін   айтты. 


Шешім:


  1. Мектеп медбикесі, педагог- психологтар,   сынып жетекшілердің біріккен жұмыстары   назарға алынсын
  2. Қыздар ұйымының жұмысы жандандырылсын



Хатшы          М.С.Айтмухан

]]>
Хаттама №2



2023 – 2024 оқу жылының 10 Қаңтар  күні «Абай атындағы орта мектеп» КММ

7-11  сынып қыздарымен жалпы  жиналысы болып өтті.


Қатысқаны – 162

Қатыспағаны-13

Себепті -13

Күн тәртібінде:

  1. «Қыз тәрбиесі-ұлт тәрбиесі» 

                                     10 сынып оқушысы  Ниязбек Нәркес

2.«Қыздардың жеке бас гигиенасы» 

                                Олпыбаева Ж.З

  1. «Ерте жүктіліктің ертеңі қандай?» 

                                Мектеп психологы  Ж.А.Маттанаева


  1. 7-11 сынып  қыздар секторларының есебі 
  2. Реттегі істер.

Тыңдалды:

     Жиналысқа   басшының   тәрбие  ісі жөніндегі орынбасары  К.Қ.Омирбекова, мектеп медбикесі Ж.З.Олпыбаева, қыздар ұйымының жетекшілері   Валиева Л.М,  Айтмухан М.С, педагог-психолог  Ж.А. Маттанаева  және   сынып жетекшілер  қатысты.

Бірінші  мәселе бойынша  10 сынып оқушысы Ниязбек Нәркес  сөз алып,  «Қазақ халқы қыз баланы ерекше құрметтеп, тәрбиесіне айрықша көңіл бөлген. Оны мынадай мақалдар мен даналық сөздерден де байқауға болады."Қыз қылығымен тәтті","Қыздың жолы жіңішке"Әлбетте, ата-ана үшін ұл болса да, қыз болса да дүниеге әкелген баласын қанаттыға қақтырмай, тұмсықтыға шоқтырмай, өз қатарынан қалдырмай өсіріп  жеткізеді. Қыз балаға жүктелер міндет өте салмақты. Ол ертеңгі жар, өмірге ұрпақ әкелетін ана, бір отбасының арқа сүйер келіні.Жастайынан жақсы тәлім тәрбие алған,басқаларға үлгі-өнеге болатын қыз бала болашақта әдептілігінен, инабаттылығынан танбасы анық. Сырт көзге сүйсінетін, көркіне ақылы сай қыз тәрбиелеу, бұл ата-ананың үлкен,жауапты міндеттерінің бірі болып табылады."Қызға қырық үйден тыю"-деген сөздер күні-бүгінге дейін айтылып, мәнін жоғалтпауда. Осы сөздің өзі-ақ қыз бала тәрбиесінің жауапкершілігі зор екенін аңғартады.Қыз баланың сөзі,іс-қимылы әрдайым көптің назарында.Тәрбиенің көзі-әдеп сақтап, инабаттылық таныту."Қыз қылығымен көрікті"-деген аталы сөз бекер айтылмаса керек."Қызды тәрбиелегенің-бір ұрпақты тәрбиелегенің"-деген ата-бабамыз. Әубәкір сынды үлкен ақын "Қыз бала-үйдің бояуы"-деген екен.Сол кісінің айтқанындай қыз-әлемнің көркі.Қыз баланың ары мен абыройы, сыры мен сымбатынын сақтауы, келешек өмірге даярлығы т.б. әрқайсысы өз алдына дербес тақырып.  Халқымызда "Бір ұл тәрбиелесең-бір әулетті тәрбиелегенің, бір қыз тәрбиелесең-бір ұрпақты тәрбиелегенің"-деп бекерге айтпаған. Қорыта келе, қыз баланың тәрбиесін үлкен жауапкершілікке алуымыз керек. Демек,болашақ жас ұрпақты адамгершілікке мол,  иманды, инабатты, өнерлі  етіп тәрбиелеу- қазақ халқына үлкен де,жауапты міндет.Болашақ ұрпақтың рухани несібесі бүгінгі қыздарымыздың қолында.Сондықтан,қыз тәрбиесіне аса жауапкершілікпен қараған абзал. Сөйтіп, қыздарымыз-қылықты, ұлдарымыз-ұлықты болып өсе берсін, лайым деп сөзін аяқтады.

Екінші  мәселе бойынша мектеп медбикесі  Ж.З.Олпыбаева   сөз алып жеке бас тазалығы дегеніміз – денеге күтім жасап, оның тазалығын сақтау. Бұл үшін арнайы гигиеналық құралдар қолданылады (сабын, тіс пастасы, орамал және т.б.). Қол. Қолымызды жумай тамақ ішетін болсақ, микробтар ауыз арқылы ағзаға өтуі мүмкін. Сондықтан, дәретханадан,  жұмыстан немесе мектептен шыққан соң, міндетті түрде сабынбен қолдарыңызды жуыңыз. Тырнақтардың арасында кір жиналмас үшін, оларды аптасына 1 рет қиып отыру қажет. Теріні тазалықта ұстау өте маңызды, өйткені біздің денеміз – қорғаныс функциясын атқарады. Егер оған немқұрайлы қарайтын болсақ, қауіпті микробтардың көбеюіне жақсы жағдай жасаймыз. Тері арқылы шыққан майды кетіріп отыру үшін, денені жылы сумен күніне 1 рет жуыңыз, ал, аяқты керісінше суық сумен шайыңыз. Бет терісіне ерекше күтім керек. Оны жуу үшін арнайы заттарды қолданыңыз. Безеулерді сықпаңыз, өйткені бұл бактериялық инфекцияның пайда болуына әкелуі мүмкін. Шаш. Шашыңыз ұзын болса да, қысқа болса да, оны аптасына 1-2 рет жуып отырған дұрыс. Осының арқасында, сіз бас терісіндегі май бездерінің қызметін қалыпқа келтіріп, қан айналымын жақсартасыз. Шашты тарау кезінде, біреудің тарақтарын ешқашан қолданбау керектіктері туралы  қыздарға өз кеңестерімен  бөлісті.

Үшінші   мәселе  бойынша  мектеп   педагог-психологы  Ж.А Маттанаева  сөз алып, «Ерте жүктіліктің  ертеңі қандай?» тақырыпта презентациямен таныстырып, жасөспірімдік шақта  пайда болатын өзгерістерді атап өтті.  Ағзада гормондар тасқыны  жасөспірімдердің мінез-құлқы  мен эмоциясына қатты әсер етеді. Осы жаста мінез-құлықты басқару өте қиын. Сонымен қатар ерте жүктілік қай жастан басталатынына, ерте жүктілікке көбінесе не себеп болатынына тоқталды.  - Ерте солған жас ұрпақтың тағдыры не болмақ? – деп қыздарды ашық сұқбатқа тартты. Қыздармен пікір алмаса отырып, қыздарға  ақыл-кеңестерімен бөлісті. 

    Әр сыныптың  қыздар секторлары өздерінің сыныптарындағы қыздар туралы мәлімет беріп есеп берді.


Сөйлеушілер:

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары К.К.Омирбекова: сөз алып  «қыз тәрбиесі  -ұлт тәрбиесі, бүгінгі қыз ертеңгі ұлтымызды тәрбиелейтін ана. Қыз бала сыртқы әлем үшін үнемі құпия болуы керек. Арзан күлкі, ашық бояу қызды табиғилықтан ажыратады» - деп сөзін аяқтады




11 сынып оқушысы  Сабит Айдана:  қыздарға өздерін  кез-келген ортада әдепті  ұстап, жеке бас гигиенасын сақтап, мектеп  формасын  сақтауларын жәнеде  ең бастысы   қыздарға  қазіргі таңда   білімге басты назар аудару керек деген  пікірін   айтты. 


Шешім:


  1. Мектеп медбикесі, педагог- психологтар,   сынып жетекшілердің біріккен жұмыстары   назарға алынсын
  2. Қыздар ұйымының жұмысы жандандырылсын



Хатшы          М.С.Айтмухан

]]>
admin Wed, 10 Jan 2024 17:35:39 +0600
"Ел етеңі- Жас ұлан" https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/587-el-ete-zhas-lan.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/587-el-ete-zhas-lan.html Жетісу облысы Панфилов ауданы Көктал ауылы "Абай атындағы орта мектеп" КММ- де 25.12.2023 жылы "Ел етеңі- жас ұлан" тақырыбында 5- сынып оқушыларын Жас Ұлан ұйымына қабылдау салтанатты жиын өткізілді.
Мақсаты: өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық, білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікке тәрбиелеу.
 ]]>
Жетісу облысы Панфилов ауданы Көктал ауылы "Абай атындағы орта мектеп" КММ- де 25.12.2023 жылы "Ел етеңі- жас ұлан" тақырыбында 5- сынып оқушыларын Жас Ұлан ұйымына қабылдау салтанатты жиын өткізілді.
Мақсаты: өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық, білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікке тәрбиелеу.
 ]]>
admin Mon, 25 Dec 2023 21:46:35 +0600
"Ел етеңі- Жас ұлан" https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/586-el-ete-zhas-lan.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/586-el-ete-zhas-lan.html Жетісу облысы Панфилов ауданы Көктал ауылы "Абай атындағы орта мектеп" КММ- де 25.12.2023 жылы "Ел етеңі- жас ұлан" тақырыбында 5- сынып оқушыларын Жас Ұлан ұйымына қабылдау салтанатты жиын өткізілді.
Мақсаты: өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық, білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікке тәрбиелеу.
 ]]>
Жетісу облысы Панфилов ауданы Көктал ауылы "Абай атындағы орта мектеп" КММ- де 25.12.2023 жылы "Ел етеңі- жас ұлан" тақырыбында 5- сынып оқушыларын Жас Ұлан ұйымына қабылдау салтанатты жиын өткізілді.
Мақсаты: өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық, білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікке тәрбиелеу.
 ]]>
admin Mon, 25 Dec 2023 21:46:35 +0600
«Суицидтік қауіп картасы» https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/591-suicidtk-aup-kartasy.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/591-suicidtk-aup-kartasy.html «Абай  атындағы   орта  мектеп»  коммуналдық мемлекеттік 

мекемесі психологиялық қызметтің  тәуекел топ оқушыларынан  алынған «Суицидтік қауіп картасы» тестінің анықтамасы

2023-2024 оқу жылы


Мерзімі: 14.12.2023ж                                                    Тәуекел топ оқушылары


     Жүргізілетін  психологиялық   жұмыстың тақырыбы:

                «Суицидтік қауіп картасы» Шнейдер модификациясы

    Әдістеменің   мақсаты: жеткіншектерде суицид қауіпі факторының көріну деңгейін анықтау

Нұсқаулық:   қауіп факторларын  оқи отырып дұрыс деп тапса «ия»,  келіспесе «жоқ», әлсіз байқалса «кейде»  белгілерін қою  керектігі   ескертілді.

   14.12.2023 жылы  тәуекел тобындағы білім алушылардан   «Суицидтік қауіп картасы»  Шнейдер модификациясы   жүргізілді. Сауалнамаға  10  оқушы қатысты.  Сауалнама 28   сұрақтан тұрады. Сауалнама   өмірбаян мәліметтері, өзекті қақтығыстық жағдайлар, тұлғаның сипаттамасы бөлімдерін қамтиды.

                                            Қауіп факторы

Байқалған жоқ

Әлсіз байқалады

Күшті байқалады


І. Өмірбаян мәліметтері

  1. Өзіне қол жұмсау әрекеті бұрын орын алды ма?

-0,5

+2

+3


  1. Туыстары арасында өзіне қол жұмсау әрекеті болды ма?

-0,5

+1

+2


  1. Ата-анасының ажырасуы немесе олардың біреуінің өлімі

-0,5

+1

+2


  1. Отбасы жылуының жетіспеуі

-0,5

+1

+2


  1. Толықтай немесе ішінара ересектер назарынан тыс қалу

-0,5 

+0,5

+1


ІІ. Өзекті қақтығыстық жағдайлар

  1. Ересек адаммен қақтығыс (педагогпен, ата-анамен)

-0,5

+0,5

+1


  1. Құрдастарымен қақтығыс, топтың шеттетуі

-0,5

+0,5

+1


  1. Жақын адамдарымен, достарымен ұзақ уақытқа созылған қақтығыс

-0,5

+0,5

+1


  1. Тұлғаішілік қақтығыс, жоғары ішкі қысым

-0,5

+0,5

+1


  1. Өзіне қол жұмсау туралы қорқытып айту

-0,5

+2

+3


  1. Мұндай қақтығыс бұрын орын алған

-0,5

+0,5

+1


  1. Қақтығыс басқа салалардағы сәтсіздіктермен қиындай түскен (оқу денсаулық, жауапсыз махаббат)

-0,5

+0,5

+1


  1. Қақтығыс жағдайлдың күтпеген нәтиже беруі оның салдарын күту

-0,5

+0,5

+1


  1. Реніш өзіне аяушылық сезімі

-0,5

+1

+2


  1. Қажу, әлсіздік, аппатия сезімі

-0,5

+1

+2


  1. Қақтығыстық жағдайды жеңе алмау сезімі, тығырыққа тірелу

-0,5

+0,5

+2


ІІІ. Тұлғаның сипаттамасы

  1. Дербестік шешім қабылдаудағы тәуелсіздік

-1

+0,5

+1


  1. Тоқтамға келгіштік

-0,5

+0,5

+1


  1. Табандылық 

-0,5

+0,5

+1


  1. Өз мақсатына жетуге қатты ынталану

-1 

+0,5

+1


  1. Шамадан тыс өзімшілдік, ренжігіштік

-0,5

+0,5

+2


  1. Сенгіш 

-0,5

+0,5

+1


  1. Эмоциялық тұтқырлық «өз күйініштерін ұмыта алмау, енжарлық)

-0,5

+1

+2


  1. Эмоционалдық тұрақтылық

-0,5

+2

+3


  1. Ырықсыздық 

-0,5

+0,5

+2


  1. Эмоциялық тәуелділік

-0,5

+0,5

+2


  1. Қорғану механизмдерін жасауға қабілетінің төмендігі

-0,5

+0,5

+1,5


  1. Ымырасыздық 

-0,5

+0,5

+1,5








Қорытынды:

Сауалнама қорытындысы бойынша  білім алушылардың суицид қауіпі төмен екендігі анықталды. Оқушылар бойынан аггрессия, мазасыздық, үрей байқалмайды. Өз отбасыларына көңілі толатындығын жеткізді.

    Ұсыныс:

  1. Сынып жетекшілері  тәуекел топ оқушыларының  мінез-құлқындағы өзгерістерді  жіті бақылап, дер кезінде мектеп әкімшілігін хабардар етіп отырсын


                        Мектеп психологтары:            Ж.А.Маттанаева

                                                                           М.С.Қожабергенова

]]>
«Абай  атындағы   орта  мектеп»  коммуналдық мемлекеттік 

мекемесі психологиялық қызметтің  тәуекел топ оқушыларынан  алынған «Суицидтік қауіп картасы» тестінің анықтамасы

2023-2024 оқу жылы


Мерзімі: 14.12.2023ж                                                    Тәуекел топ оқушылары


     Жүргізілетін  психологиялық   жұмыстың тақырыбы:

                «Суицидтік қауіп картасы» Шнейдер модификациясы

    Әдістеменің   мақсаты: жеткіншектерде суицид қауіпі факторының көріну деңгейін анықтау

Нұсқаулық:   қауіп факторларын  оқи отырып дұрыс деп тапса «ия»,  келіспесе «жоқ», әлсіз байқалса «кейде»  белгілерін қою  керектігі   ескертілді.

   14.12.2023 жылы  тәуекел тобындағы білім алушылардан   «Суицидтік қауіп картасы»  Шнейдер модификациясы   жүргізілді. Сауалнамаға  10  оқушы қатысты.  Сауалнама 28   сұрақтан тұрады. Сауалнама   өмірбаян мәліметтері, өзекті қақтығыстық жағдайлар, тұлғаның сипаттамасы бөлімдерін қамтиды.

                                            Қауіп факторы

Байқалған жоқ

Әлсіз байқалады

Күшті байқалады


І. Өмірбаян мәліметтері

  1. Өзіне қол жұмсау әрекеті бұрын орын алды ма?

-0,5

+2

+3


  1. Туыстары арасында өзіне қол жұмсау әрекеті болды ма?

-0,5

+1

+2


  1. Ата-анасының ажырасуы немесе олардың біреуінің өлімі

-0,5

+1

+2


  1. Отбасы жылуының жетіспеуі

-0,5

+1

+2


  1. Толықтай немесе ішінара ересектер назарынан тыс қалу

-0,5 

+0,5

+1


ІІ. Өзекті қақтығыстық жағдайлар

  1. Ересек адаммен қақтығыс (педагогпен, ата-анамен)

-0,5

+0,5

+1


  1. Құрдастарымен қақтығыс, топтың шеттетуі

-0,5

+0,5

+1


  1. Жақын адамдарымен, достарымен ұзақ уақытқа созылған қақтығыс

-0,5

+0,5

+1


  1. Тұлғаішілік қақтығыс, жоғары ішкі қысым

-0,5

+0,5

+1


  1. Өзіне қол жұмсау туралы қорқытып айту

-0,5

+2

+3


  1. Мұндай қақтығыс бұрын орын алған

-0,5

+0,5

+1


  1. Қақтығыс басқа салалардағы сәтсіздіктермен қиындай түскен (оқу денсаулық, жауапсыз махаббат)

-0,5

+0,5

+1


  1. Қақтығыс жағдайлдың күтпеген нәтиже беруі оның салдарын күту

-0,5

+0,5

+1


  1. Реніш өзіне аяушылық сезімі

-0,5

+1

+2


  1. Қажу, әлсіздік, аппатия сезімі

-0,5

+1

+2


  1. Қақтығыстық жағдайды жеңе алмау сезімі, тығырыққа тірелу

-0,5

+0,5

+2


ІІІ. Тұлғаның сипаттамасы

  1. Дербестік шешім қабылдаудағы тәуелсіздік

-1

+0,5

+1


  1. Тоқтамға келгіштік

-0,5

+0,5

+1


  1. Табандылық 

-0,5

+0,5

+1


  1. Өз мақсатына жетуге қатты ынталану

-1 

+0,5

+1


  1. Шамадан тыс өзімшілдік, ренжігіштік

-0,5

+0,5

+2


  1. Сенгіш 

-0,5

+0,5

+1


  1. Эмоциялық тұтқырлық «өз күйініштерін ұмыта алмау, енжарлық)

-0,5

+1

+2


  1. Эмоционалдық тұрақтылық

-0,5

+2

+3


  1. Ырықсыздық 

-0,5

+0,5

+2


  1. Эмоциялық тәуелділік

-0,5

+0,5

+2


  1. Қорғану механизмдерін жасауға қабілетінің төмендігі

-0,5

+0,5

+1,5


  1. Ымырасыздық 

-0,5

+0,5

+1,5








Қорытынды:

Сауалнама қорытындысы бойынша  білім алушылардың суицид қауіпі төмен екендігі анықталды. Оқушылар бойынан аггрессия, мазасыздық, үрей байқалмайды. Өз отбасыларына көңілі толатындығын жеткізді.

    Ұсыныс:

  1. Сынып жетекшілері  тәуекел топ оқушыларының  мінез-құлқындағы өзгерістерді  жіті бақылап, дер кезінде мектеп әкімшілігін хабардар етіп отырсын


                        Мектеп психологтары:            Ж.А.Маттанаева

                                                                           М.С.Қожабергенова

]]>
admin Thu, 14 Dec 2023 17:29:51 +0600
«Абай атындағы орта мектеп» https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/590-abaj-atynday-orta-mektep.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/590-abaj-atynday-orta-mektep.html «Абай  атындағы  орта   мектеп»  коммуналдық мемлекеттік 

мекемесі психологиялық қызметтің 

5-7 сынып білім алушылары арасында ұйымдастырылған 

 сурет көрмесінің  анықтамасы

2023-2024 оқу жылы


Мерзімі: 04.12. 2023ж                                                 5-7 сынып  оқушылары


Жүргізілетін  психологиялық  жұмыстың тақырыбы:

                                     «Біз зиянды әдеттерге қарсымыз!»

    Мақсаты: электронды темекі, ішімдік, есірткінің денсаулыққа зияны туралы білімдерін кеңейте отырып,  қазіргі қоғам талабына сай салауатты, білімді ұрпақ тәрбиелеу 

    04.12.2023 жылы 5-7 сынып оқушыларының  арасында  салауатты өмір салтын  дәріптеу мақсатында  «Біз зиянды әдеттерге қарсымыз!»  атты сурет көрмесі  өткізілді. Сурет көрмесінің мақсаты оқушылардың зиянды әдеттерге қаншалықты қарсы екендіктерін өздерінің салған суреттері арқылы анықтау. Оқушылар   ішімдіктің, электронды темекінің, есірткінің адам денсаулығына зиянын, оның салдарын  білетіндіктерін байқатты. Көрме соңында үздік деп табылған шығармашылық иелеріне мақтау грамоталары ұсынылды. 

  Бас жүлде – Алипжан Диас 7 «А»

  І орын – Кеірмқожа Мерей, 5 «Б»,  Құрманғали Қарақат  5 «Б»

 ІІ орын – Мұқан Каусар 5 «А», Нұрғазы Айзере 7 «В», Серік Нұрали 6 «А»

 ІІІ орын – Сәрсембек Гүлсезім 5 «Б», Тұрабай Шаттық 7 Д», Жоламан Інжу 7 А»

   Қорытынды: 5-7 сынып білім алушылары жағымсыз әдеттердің зияны, оның денсаулыққа қаншалықты әсер ететіндігі жайлы толық хабардар. Оқушылар сурет көрмесіне қызығушылықпен қатысты. Зиянды әдеттерге қарсы екндіктерін өз шығармашықтары арқылы жеткізді.


                  ДТІЖО:                                   К.К.Омирбекова

                  Мектеп психологтары:          Ж.А.Маттанаева

                                                                  М.С.Қожабергенова


]]>
«Абай  атындағы  орта   мектеп»  коммуналдық мемлекеттік 

мекемесі психологиялық қызметтің 

5-7 сынып білім алушылары арасында ұйымдастырылған 

 сурет көрмесінің  анықтамасы

2023-2024 оқу жылы


Мерзімі: 04.12. 2023ж                                                 5-7 сынып  оқушылары


Жүргізілетін  психологиялық  жұмыстың тақырыбы:

                                     «Біз зиянды әдеттерге қарсымыз!»

    Мақсаты: электронды темекі, ішімдік, есірткінің денсаулыққа зияны туралы білімдерін кеңейте отырып,  қазіргі қоғам талабына сай салауатты, білімді ұрпақ тәрбиелеу 

    04.12.2023 жылы 5-7 сынып оқушыларының  арасында  салауатты өмір салтын  дәріптеу мақсатында  «Біз зиянды әдеттерге қарсымыз!»  атты сурет көрмесі  өткізілді. Сурет көрмесінің мақсаты оқушылардың зиянды әдеттерге қаншалықты қарсы екендіктерін өздерінің салған суреттері арқылы анықтау. Оқушылар   ішімдіктің, электронды темекінің, есірткінің адам денсаулығына зиянын, оның салдарын  білетіндіктерін байқатты. Көрме соңында үздік деп табылған шығармашылық иелеріне мақтау грамоталары ұсынылды. 

  Бас жүлде – Алипжан Диас 7 «А»

  І орын – Кеірмқожа Мерей, 5 «Б»,  Құрманғали Қарақат  5 «Б»

 ІІ орын – Мұқан Каусар 5 «А», Нұрғазы Айзере 7 «В», Серік Нұрали 6 «А»

 ІІІ орын – Сәрсембек Гүлсезім 5 «Б», Тұрабай Шаттық 7 Д», Жоламан Інжу 7 А»

   Қорытынды: 5-7 сынып білім алушылары жағымсыз әдеттердің зияны, оның денсаулыққа қаншалықты әсер ететіндігі жайлы толық хабардар. Оқушылар сурет көрмесіне қызығушылықпен қатысты. Зиянды әдеттерге қарсы екндіктерін өз шығармашықтары арқылы жеткізді.


                  ДТІЖО:                                   К.К.Омирбекова

                  Мектеп психологтары:          Ж.А.Маттанаева

                                                                  М.С.Қожабергенова


]]>
admin Mon, 04 Dec 2023 17:04:56 +0600
Суицидке бағыттылығын анықтау тесті https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/584-suicidke-bayttylyyn-anytau-test.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/584-suicidke-bayttylyyn-anytau-test.html admin Mon, 04 Dec 2023 14:27:30 +0600 Демо-Рубинштейн «Өзін-өзі бағалау» https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/583-demo-rubinshtejn-zn-z-baalau.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/main/583-demo-rubinshtejn-zn-z-baalau.html admin Mon, 04 Dec 2023 14:21:03 +0600 Буканов Курмангали Айтахунович https://abai-panfilov.mektebi.kz/o-detskom-sade/mektep-kmshlg/577-bukanov-kurmangali-ajtahunovich.html https://abai-panfilov.mektebi.kz/o-detskom-sade/mektep-kmshlg/577-bukanov-kurmangali-ajtahunovich.html


Өмірбаян

Буканов Курмангали Айтахунович 1967 жылы 16-шы қазан күні Алматы облысы Панфилов ауданы Үшарал ауылында дүниеге келген. 

Ұлты-қазақ. 

Білімі-Жоғары, І. Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті

Мамандығы: Технология пәнінің мұғалімі

Біліктілік санаты: Педагог – зерттеуші 

Еңбек жолы ;

1993 жылы Үшарал орта мектебінде еңбек пәні мүғалімі болып жұмыс істейді.

1998жылы Үшарал орта мектебінде дене шынықтыру пәні мүғалімі болып жұмыс атқарады.

2000 жылы Үшарал орта мектебінде еңбек пәні мүғалімі болып жұмыс атқарады.

2005 жылы Үшарал орта мектебінің педагог-ұйымдастырушысы болып жұмысқа қабылданады.

2014 жылдан бастап Үшарал орта мектебінде Мектеп  Директор лауазымын атқарып келеді.

Қазіргі таңда «Абай атындағы орта мектеп» КММ де басшылық қызметті атқарып жатыр. 



]]>


Өмірбаян

Буканов Курмангали Айтахунович 1967 жылы 16-шы қазан күні Алматы облысы Панфилов ауданы Үшарал ауылында дүниеге келген. 

Ұлты-қазақ. 

Білімі-Жоғары, І. Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті

Мамандығы: Технология пәнінің мұғалімі

Біліктілік санаты: Педагог – зерттеуші 

Еңбек жолы ;

1993 жылы Үшарал орта мектебінде еңбек пәні мүғалімі болып жұмыс істейді.

1998жылы Үшарал орта мектебінде дене шынықтыру пәні мүғалімі болып жұмыс атқарады.

2000 жылы Үшарал орта мектебінде еңбек пәні мүғалімі болып жұмыс атқарады.

2005 жылы Үшарал орта мектебінің педагог-ұйымдастырушысы болып жұмысқа қабылданады.

2014 жылдан бастап Үшарал орта мектебінде Мектеп  Директор лауазымын атқарып келеді.

Қазіргі таңда «Абай атындағы орта мектеп» КММ де басшылық қызметті атқарып жатыр. 



]]>
admin Thu, 23 Nov 2023 13:29:34 +0600