Реактивті мазасыздану және сабырлылық » Абай атындағы орта мектеп
Жетісу облысы
Панфилов ауданы білім бөлімінің
"Абай атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Реактивті мазасыздану және сабырлылық
07
ноябрь
2022

Реактивті мазасыздану және сабырлылық



«Абай  атындағы   орта  мектеп»  КММ

2022-2023 оқу жылы


Мерзімі: 7.11.2022 ж                                                     Сыныбы:   11 сыныптар

Сынып жетекшілері:    Ахмет А, Салимбаева Н

Қатысқаны: 28                                                                

Жүргізілетін  психологиялық   жұмыстың тақырыбы:

Реактивті мазасыздану  және  сабырлылық

Мақсаты:   оқушыларға қатысты  ситуациялық және тұлғалық қобалжу мен мазасыздану деңгейін   анықтау

Нұсқау.Төмендегі әр сөйлемді мұқият оқып шығып дәл қазіргі кездегі көңіл-күйіңізге сәйкес келетін пайымдауға сәйкес келетін санды белгілеңіз. Сұрақтарға көп ойланбаңыз, себебі дұрыс немесе теріс жауап жоқ.

Ситуациялық қобалжу деңгейін анықтау

р/с

Тұжырымдамалар 

Жоқ,бұлай емес

Сірә осылай

Дұрыс 

Әбден дұрыс

1

Мен  байсалдымын

1

2

3

4

2

Менде ешқандай қауіп жоқ

1

2

3

4

3

Мен шиеленіс жағдайдамын

1

2

3

4

4

Мен іштей ұялшақпын

1

2

3

4

5

Мен өзімді еркін сезінемін

1

2

3

4

6

Менің көңіл-күйім бұзылып тұр

1

2

3

4

7

Мені болуы мүмкін сәтсіздік қынжылтады

1

2

3

4

8

Мен жаным  тыныш

1

2

3

4

9

Мен қобалжулымын

1

2

3

4

10

Мен іштей қанағаттану сезімін сезініп отырамын

1

2

3

4

11

Мен өзіме сенімдімін

1

2

3

4

12

Мен күйгелектеніп отырамын

1

2

3

4

13

Мен өзімді қоярға жер таппай жүрмін

1

2

3

4

14

Мен ашуланып тұрмын

1

2

3

4

15

Мен шиеланісті сезініп отырған жоқпын

1

2

3

4

16

Менің көңілім тоқ

1

2

3

4

17

Мен мазасызбын

1

2

3

4

18

Мен тынышсызданып отырмын

1

2

3

4

19

Мен көңілдімін

1

2

3

4

20

Көңілім жағымды болып тұр

1

2

3

4


Жалпы 





Тұлғалық қобалжу деңгейін анықтау

                         Тұжырымдамалар

Жоқ, бұлай емес

Сірә осылай

Дұрыс 

Әбден дұрыс

1

Менің көңіл-күйім көтеріңкі болады

1

2

3

4

2

Мен тез  ашуланамын

1

2

3

4

3

Мен тез ренжимін

1

2

3

4

4

Мен басқалар сияқты жолы болғыш  болғым келеді

1

2

3

4

5

Мен басқалар сияқты жолы болғышпын

1

2

3

4

6

Менің күшім тасып жұмыс жасағым келіп тұр

1

2

3

4

7

Мен салмақты, сабырлы және жинақымын

1

2

3

4

8

Мені болуы мүмкін қиындықтар  қобалжытады

1

2

3

4

9

Мен болмашы нәрселерді қатты  уайымдаймын

1

2

3

4

10

Менің  бақытты болған кездерім де бар

1

2

3

4

11

Мен барлығын жүрегіме жақын қабылдаймын

1

2

3

4

12

Маған өз-өзіме сенімділік жетіспейді

1

2

3

4

13

Мен өзімді қорғансыз сезінемн

1

2

3

4

14

Мен келеңсіз  жағдайлар мен қиындықтардан аулақ жүруге тырысамын

1

2

3

4

15

Менің сары уайымға салынатын кездерім  болады

1

2

3

4

16

Мен риза болатын кездерім болады

1

2

3

4

17

Болмашы нәрселер мені мазалайды

1

2

3

4

18

Мен өзімді жолы болмайтын  бақытсыз адам  ретінде сезінетін  кездерім  болады

1

2

3

4

19

Мен байсалды адаммын

1

2

3

4

20

Мен өзімнің жұмыстарымды ойласам  мазам кетеді

1

2

3

4


Сауалнама қорытындысы бойынша: 

Ситуациялық қобалжу деңгейі:

 Жоғары- 0,        орташа - 0,           төмен - 22 ,       мотивациялық деңгейі  төмен, енжар - 6

Тұлғалық қобалжу деңгейі: 

Жоғары- 0,   орташа -8,      төмен- 20,        мотивациялық деңгейі  төмен, енжар   - 0

 

Қорытынды: мотивациялық деңгейі төмен, енжар оқушыларға  Алибек, Сұлтан,  Мерей, Аяжан,   Шырын жеке кеңестер берілді.

Ұсыныс:  пән мұғалімдері  ситуациялық қобалжу деңгейі төмен оқушыларға мотивация беріп, қолдап отырса


Мектеп психологы:              Маттанаева Ж.А