Реактивті мазасыздану және сабырлылық
«Абай атындағы орта мектеп» КММ
2022-2023 оқу жылы
Мерзімі: 7.11.2022 ж Сыныбы: 11 сыныптар
Сынып жетекшілері: Ахмет А, Салимбаева Н
Қатысқаны: 28
Жүргізілетін психологиялық жұмыстың тақырыбы:
Реактивті мазасыздану және сабырлылық
Мақсаты: оқушыларға қатысты ситуациялық және тұлғалық қобалжу мен мазасыздану деңгейін анықтау
Нұсқау.Төмендегі әр сөйлемді мұқият оқып шығып дәл қазіргі кездегі көңіл-күйіңізге сәйкес келетін пайымдауға сәйкес келетін санды белгілеңіз. Сұрақтарға көп ойланбаңыз, себебі дұрыс немесе теріс жауап жоқ.
Ситуациялық қобалжу деңгейін анықтау
р/с | Тұжырымдамалар | Жоқ,бұлай емес | Сірә осылай | Дұрыс | Әбден дұрыс |
1 | Мен байсалдымын | 1 | 2 | 3 | 4 |
2 | Менде ешқандай қауіп жоқ | 1 | 2 | 3 | 4 |
3 | Мен шиеленіс жағдайдамын | 1 | 2 | 3 | 4 |
4 | Мен іштей ұялшақпын | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | Мен өзімді еркін сезінемін | 1 | 2 | 3 | 4 |
6 | Менің көңіл-күйім бұзылып тұр | 1 | 2 | 3 | 4 |
7 | Мені болуы мүмкін сәтсіздік қынжылтады | 1 | 2 | 3 | 4 |
8 | Мен жаным тыныш | 1 | 2 | 3 | 4 |
9 | Мен қобалжулымын | 1 | 2 | 3 | 4 |
10 | Мен іштей қанағаттану сезімін сезініп отырамын | 1 | 2 | 3 | 4 |
11 | Мен өзіме сенімдімін | 1 | 2 | 3 | 4 |
12 | Мен күйгелектеніп отырамын | 1 | 2 | 3 | 4 |
13 | Мен өзімді қоярға жер таппай жүрмін | 1 | 2 | 3 | 4 |
14 | Мен ашуланып тұрмын | 1 | 2 | 3 | 4 |
15 | Мен шиеланісті сезініп отырған жоқпын | 1 | 2 | 3 | 4 |
16 | Менің көңілім тоқ | 1 | 2 | 3 | 4 |
17 | Мен мазасызбын | 1 | 2 | 3 | 4 |
18 | Мен тынышсызданып отырмын | 1 | 2 | 3 | 4 |
19 | Мен көңілдімін | 1 | 2 | 3 | 4 |
20 | Көңілім жағымды болып тұр | 1 | 2 | 3 | 4 |
Жалпы |
Тұлғалық қобалжу деңгейін анықтау
№ | Тұжырымдамалар | Жоқ, бұлай емес | Сірә осылай | Дұрыс | Әбден дұрыс |
1 | Менің көңіл-күйім көтеріңкі болады | 1 | 2 | 3 | 4 |
2 | Мен тез ашуланамын | 1 | 2 | 3 | 4 |
3 | Мен тез ренжимін | 1 | 2 | 3 | 4 |
4 | Мен басқалар сияқты жолы болғыш болғым келеді | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | Мен басқалар сияқты жолы болғышпын | 1 | 2 | 3 | 4 |
6 | Менің күшім тасып жұмыс жасағым келіп тұр | 1 | 2 | 3 | 4 |
7 | Мен салмақты, сабырлы және жинақымын | 1 | 2 | 3 | 4 |
8 | Мені болуы мүмкін қиындықтар қобалжытады | 1 | 2 | 3 | 4 |
9 | Мен болмашы нәрселерді қатты уайымдаймын | 1 | 2 | 3 | 4 |
10 | Менің бақытты болған кездерім де бар | 1 | 2 | 3 | 4 |
11 | Мен барлығын жүрегіме жақын қабылдаймын | 1 | 2 | 3 | 4 |
12 | Маған өз-өзіме сенімділік жетіспейді | 1 | 2 | 3 | 4 |
13 | Мен өзімді қорғансыз сезінемн | 1 | 2 | 3 | 4 |
14 | Мен келеңсіз жағдайлар мен қиындықтардан аулақ жүруге тырысамын | 1 | 2 | 3 | 4 |
15 | Менің сары уайымға салынатын кездерім болады | 1 | 2 | 3 | 4 |
16 | Мен риза болатын кездерім болады | 1 | 2 | 3 | 4 |
17 | Болмашы нәрселер мені мазалайды | 1 | 2 | 3 | 4 |
18 | Мен өзімді жолы болмайтын бақытсыз адам ретінде сезінетін кездерім болады | 1 | 2 | 3 | 4 |
19 | Мен байсалды адаммын | 1 | 2 | 3 | 4 |
20 | Мен өзімнің жұмыстарымды ойласам мазам кетеді | 1 | 2 | 3 | 4 |
Сауалнама қорытындысы бойынша:
Ситуациялық қобалжу деңгейі:
Жоғары- 0, орташа - 0, төмен - 22 , мотивациялық деңгейі төмен, енжар - 6
Тұлғалық қобалжу деңгейі:
Жоғары- 0, орташа -8, төмен- 20, мотивациялық деңгейі төмен, енжар - 0
Қорытынды: мотивациялық деңгейі төмен, енжар оқушыларға Алибек, Сұлтан, Мерей, Аяжан, Шырын жеке кеңестер берілді.
Ұсыныс: пән мұғалімдері ситуациялық қобалжу деңгейі төмен оқушыларға мотивация беріп, қолдап отырса
Мектеп психологы: Маттанаева Ж.А