Педагог-психологтың айлық жоспары
Бекітілген
Басшы __________ У.Б.Джакубаева
Педагог-психологтың ҚЫРКҮЙЕК айына жұмыс жоспары
Апта | Бағыты | І-апта /01-03/ | ІІ-апта /06-10/ | ІІІ-апта / 13-17/ | ІY-апта /20-24/ | |||||
Дүйсенбі | Диагностика | А) Балабақшаға алғаш келген балалардың бейімделу құндылықтары Б) балалардың педагогикалық – психологиялық даму картасын толтыру В) С.А.Банковтың әңгімелесу тесті Аттестациядан өтетін мұғалімдерді, жас мамандарды анықтау Сәтсіз жанұя, өгей әке-шеше, балаларының тізімін алу | Мектептегі оқуға дайындық деңгейн анықтау (Керн-Йирасек) Өзін-өзі бағалауы «Баспалдақ» әдістемесі Мінез-құлық акцентуациясы (Шмишек) 11 сыныптар | 5-сынып оқушыларын бейімделу кезеңінде бақылау Оқушылардың мектепке, мұғалімдерге,пәндерге қатынасын зерттеу «Социометрия» Оқу мотивациясын зерделеу Н.Лусканова | Агрессияны анықтау. Айзенг әдісі бойынша темпераментін анықтау. 6-11 сыныптар «Қыз бала тәрбиесі қандай болуы керек?» | |||||
Сейсенб і і | коррекци я | Диагностика нәтижесі бойынша түзету жұмысы | Қол моторикасын дамыту жаттығулары | Рөлдік ойындар | «Сенімділік бейнесі» тренинг-жаттығу | |||||
Сәрсенбі | Ағарту | Баланың мектепке баруына байланысты бала бойында кездесетін қиыншылықтардың алдын алу | Үйден оқытатын мұғалімдерге мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс барысында кездесетін қиыншылықтар туралы әңгіме өткізу | 5 сыныптардың орта буынға бейімдеудегі қиыншылықтардың алдын алу 1 сыныпқа бейімделу туындайтын қиындықтар | «Девиантты мінез –құлықты балалардың психологиясы» | |||||
Бейсенбі | диспечерлік | Әдістемелік - шығармашылық күн. Кітапханада жұмыс, аудан психологтарының әдістемелік отырысына, өзара сабақтарға қатысу, тәжірибе алмасу. Әлеуметтік-диспетчерлік жұмыс, аналитикалық талдау жасау, өңдеу жұмыстары. Мектепішілік іс-шараларға қатысу. Қажет болған жағдайда мамандарға ұсыну | ||||||||
Жұма | Кеңес беру | «Сенім телефондары және жәшігі» «Көмекті қалай сұрау керек» | «Бала тәрбиесі баршамызға ортақ» «Мектепке дейіңгі балаларды тәрбиелеуде ойынның маңызы» | Мектеп бітірушілерге емтихан тапсыруға ақыл-кеңес Үйден оқитын оқушылардың, Жас ата-аналарға психологиялық көмек | Адаптация және сабақтастық кезеңінде кездесетін жас ерекшелігіне байланысты кеңес беру | |||||
Педагог-психолог: А.Ж.Мусапирова
Ж.А.Маттанаева
Бекітілген
Басшы __________ У.Б.Джакубаева
Педагог-психологтың ҚАЗАН айына жұмыс жоспары
Апта | Бағыты | І-апта /27.09-01/ | ІІ-апта /04-08/ | ІІІ-апта / 11-15/ | ІY-апта /18-22/ | Ү-апта /25-29/ | ||||
Дүйсенбі | Диагностика | А) Қабылдау процесін дамытуға арналған суретті тесттер Б) ойлау процесін дамытуға арналған сауалнамалар «Үйшік» әдістемесі (Н.И.Гуткина) | 1. З. Филлипс «Мектептегі мазасыздықты анықтау» тесті 2.«Суицидтік мінез - құлықтың алдын алу» сауалнама | 1.«Кәсіби ой -ниетің» Йовяйшии «Бейімділік анықтау» әдістемесі 2. «Тұлғалық типтерін анықтау» Дж.Холланд | 1.Өзін-өзі бағалау 2. Оқуға деген қызығушылығын анықтау 3. Отбасы –тұрмыстық зорлық зомбылықтың себептерін анықтау | 1. «Сіз қандай мұғалімсіз» жас мамандарға сауалнама 2. «Менің дінге көзқарасым» | ||||
Сейсенбі | Коррекция | 1.Диагностика нәтижесі бойынша түзету жұмысы 2. «Көңілді шеңбер» тренинг | 1.«Артығын тап» 2.«Отбасылық махаббат неде?» | 1.Диагностика нәтижесі бойынша түзету жұмысы 2.«Негативті ойды позитивті ойға айландыру» | 1.«Мінез ерекшеліктері» қарым-қатынасты дамытуға арналған тренинг-жаттығу 2. Х сайдтарға оқушылардың қатысын анықтау | «Теңіз жағалауына серуен» т.б. | ||||
Сәрсенбі | Ағарту | 1.Күйзелістің алдын алу, 2.Суицидтік мінез құлықтың алдын алу слайдпен таныстыру | 1. «Бала қорқынышымен қалай күресуге болады?» 2.«Ашу-ызаны қалай жеңуге болады? » | 1.Родителям ЕНТ-ға дайындық жөніндегі ұсыныстар 2.«Мамандық –өмір таңдауы» кеңес-жаттығу | 1.«5-ші сынып дегеніміз не?» 2.«Менің арманым» | 1.«Дос бола білесің бе?» | ||||
Бейсенбі | Әдістемелік | Әдістемелік - шығармашылық күн. Кітапханада жұмыс, аудан психологтарының әдістемелік отырысына, өзара сабақтарға қатысу, тәжірибе алмасу. Әлеуметтік-диспетчерлік жұмыс, аналитикалық талдау жасау, өңдеу жұмыстары. Мектепішілік іс-шараларға қатысу. Қажет болған жағдайда мамандарға ұсыну | ||||||||
Жұма | Кеңес беру | Сынып жетекшілерге суицидтік мінез-құлықтың алдын алу бойынша кеңестер беру Сұраныс бойынша | Жас мамандарға психологиялық кеңес беру | Үйден оқытылатын оқушының мұғалімдеріне кеңес | Сұраныс бойынша кеңес | Үйден оқитын оқушылардың ата-аналарына психологиялық кеңес |
Педагог-психолог: А.Ж.Мусапирова
Ж.А.Маттанаева
Бекітілген
Басшы __________ У.Б.Джакубаева
Педагог-психологтың ҚАРАША айына жұмыс жоспары
Апта | Бағыты | І-апта /08-12/ | ІІ-апта /15-19/ | ІІІ-апта / 22-26/ | ІY-апта /29-03.12/ | |||||
Дүйсенбі | Диагностика | А)Зейін, ес процестерін дамытуға арналған суретті тесттер Б) Бала қиялын зерттеу 2.Оқушылардың оқу мотивациясының көрсеткішін анықтау | 1.«Не жетпейді?», «Артығын тап» әдістемесі 2.Деффериенциялды диогностика (Е.А.Климов 3.Интелектуалдық қабілетті зерттеу. Айзенк әдістемесі | 1.Оқу мотивациясын зерттеу әдістемесі 2.«Отбасы жағдайын зерттеу» ата-аналамен жұмыс 3.Оқушылардың мамандық таңдауда ата-ананың маңызы | 1.Түймедақ әдістемесі. 2.Өз құқығыңды білесің бе? 3.«Бейнені аяқта» «Мен өмірді сүйемін» 4.«Педагогтардың әдістемелік мәдениетін өзіндік бағалауын зерттеу» әдістемесі (В.И.Зверев) | |||||
Сейсенбі | Коррекци я | Жүргізілген диагностикалық жұмыстардың нәтижесінде түзету жаттығулары | «Серігін тап» «Теңгерім шеңбері» | Диагностика нәтижесі бойынша түзету жұмысы «Өз –өзіңе мақтау сөз арна» | «Мамандық –өмір таңдауы» , «Мақсатқа жету» | |||||
Сәрсенбі | Ағарту | Зерттеу қорытындысы бойынша сынып мұғалімдерімен, ата-аналармен жұмыс Сіздің бала 5 сыныпқа келді» | 1.«Біздің мұғалімдеріміз» 2.5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі | 1.«Емтихан деген не?Оның мен үшін маңызы қандай?» 2.Жастар нашақорлыққа қарсы | 1.Зерттеу жұмыстарының нәтижесі 2.Салауатты өмір салтын сақтау. 3.Өмірге жағымды көзқарас қалыптастыру | |||||
Бейсенбі | Әдістемелік | Әдістемелік - шығармашылық күн. Кітапханада жұмыс, аудан психологтарының әдістемелік отырысына, өзара сабақтарға қатысу, тәжірибе алмасу. Әлеуметтік-диспетчерлік жұмыс, аналитикалық талдау жасау, өңдеу жұмыстары. Мектепішілік іс-шараларға қатысу. Қажет болған жағдайда мамандарға ұсыну | ||||||||
Жұма | Кеңес беру | Зерттеу қорытындысы бойынша сынып мұғалімдерімен, ата-аналармен жұмыс | Преподавателиге қиын оқушылармен жүргізілетін жұмыстар бойынша кеңестер беру | Сұраныс бойынша кеңес беру | «ЕНТ-ға сеніммен» кеңес | |||||
Педагог-психологтар: Ж.А. Маттанаева
М.С.Қожабергенова
Бекітемін
Басшы __________ У.Б.Джакубаева
Педагог-психологтың ЖЕЛТОҚСАН айына жұмыс жоспары
Апта | Бағыты | І-апта /07-11/ | ІІ-апта /14-18/ | ІІІ-апта / 21-25/ | ІY-апта /28-01/ | ||||
Дүйсенбі | Диагностика | 1.Әлеуметтік желінің пайдасы мен зияны (ата-аналар жиналысы) «Балаңыз интернет қаншалықты жиі қолданады?» сауалнама 2. ЖҚТБ /АҚТҚ –инфекция туралы не білеміз (10-11 сынып слайдпен таныстыру) | 1. «Сіздің суицидке бейімділігіңіз» З.Королева әдістемесі 10-11 сыныптар 2. Үйден оқитын оқушылардың сөздік қорын диагностикалау (Гр.тест.Суретпен жұмыс әңгімелесу) | «Мен өмірді сүйемін» эссе жазу 5-7 сыныптар Құндылық бағдар» әдістемесі (М.Рокич) (сауалнама 10 сынып) | 1.«Өз құқығыңды білесің бе?» сауалнама 8-9 сыныптар 2.«Менің отбасым», «Кактус» | ||||
Сейсенбі | Коррекция | 1.«Ойлануға арналған балықтар» (жаттығу4,9) 2.М.Монтессори коррекциялық сабақтар, жаттығулар | 1.«Жұптарды ауыстыр» , «Қолмен билеу» үйден оқитын оқушылармен жұмыс 2. «Көңілі көтеріңкі ұстаздың жұмысы да, жемісті» жас мамандарға тренинг | 1.«Өмір - қымбатсың маған» тренинг 2.Анықталған оқушылармен түзету дамыту жұмыстарын жүргізу(5-11 сынып) | «Гүл және тас» әдістемесі (ерекше назардағы оқушылар) | ||||
Сәрсенбі | Ағарту |
| «Бала болашағымыз» (мүмкіндігі шектеулі оқушылардың ата-аналарымен жұмыс) | ЖҚТБ /АҚТҚ –инфекция деген не? алдын алу жолдары медбикемен сұқбат | Школьникам, ата-аналарға құқықтық білім беру, мектепішілік іс-шараларға тарту | ||||
Бейсенбі | Диспечерлік | Әдістемелік - шығармашылық күн. Кітапханада жұмыс, аудан психологтарының әдістемелік отырысына, өзара сабақтарға қатысу, тәжірибе алмасу. Әлеуметтік-диспетчерлік жұмыс, аналитикалық талдау жасау, өңдеу жұмыстары. Мектепішілік іс-шараларға қатысу. Сенім жәшігін ашу, хаттарға жауап беру күнделікті кешке Қажет болған жағдайда мамандарға ұсыну | |||||||
Жұма | Кеңес беру | « Күйзеліс кезіндегі көмек» (211БЕТ) | Адам қалай өзіне сенімді бола алады. (209Б) | Ойын арқылы баланың дамуына ықпал жасау | «Мамандықты дұрыс таңдай аласың ба?» |
Педагог-психолог: Ж.А.Маттанаева
М.С. Қожабергенова
Бекітілген
Мектеп басшысы
__________ У.Б.Джакубаева
Педагог-психологтың ҚАҢТАР айына жұмыс жоспары
Апта | Бағыты | І-апта /03-07/ | ІІ-апта /10-14/ | ІІІ-апта /17-21/ | ІY-апта /24-28/ | ||||
Дүйсенбі | Диагностика | Оқушыларды бақылау | 4 сынып оқушыларынан зерттеу жүргізу | ||||||
Сейсенбі | Коррекция | 1.«Менің мақсатым» мақсатқа жету 11 сынып 2.«Менің өмірлік жолым» 10 сынып 3. Ашу-ызаны қалай жеңуге болады? 8 сыныптар | 1.«Балаға емтиханға дайындалуға қалай көмектесуге болады?» (Отбасы мүсіні ойыны) ата-аналарға «Сиқырлы дүңгіршек» 9-11сынып 137 бет 2. «Өміріңнің бақытты сәттері» 7-8 сынып | ||||||
Сәрсенбі | Ағарту | 1. «Тұрмыстық зорлық-зомбылық-тың себептерін анықтау» ата-аналарға жиналыс 2. «Керемет мектеп» «Періште» мұғалімдермен жұмыс 3.«Түсініспеушілік неге әкеп соғады» | 1.Педагогикалық әдеп кодексін сақтаудың алдын алу жұмыстары 2.Оқушының мамандық таңдауда ата-ананың маңызы (220 бет) 9- 11 сыныптар | ||||||
Бейсенбі | Диспечер лік | Әдістемелік - шығармашылық күн. Кітапханада жұмыс, аудан психологтарының әдістемелік отырысына, өзара сабақтарға қатысу, тәжірибе алмасу. Әлеуметтік-диспетчерлік жұмыс, аналитикалық талдау жасау, өңдеу жұмыстары. Мектепішілік іс-шараларға қатысу. Сенім жәшігін ашу, хаттарға жауап беру күнделікті кешке қажет болған жағдайда мамандарға ұсыну | |||||||
Жұма | Кеңес беру | Үйден оқытылатын оқушының ата-аналарына кеңес | Үйден оқытылатын оқушының мұғалімдеріне кеңес |
Педагог-психолог: М.С. Қожабергенова
Ж.А.Маттанаева
Бекітілген
Басшы
________У.Б.Джакубаева
«Абай атындағы орта мектеп» КММ
2021 - 2022 оқу жылы
педагог-психологтың ақпан айына жұмыс жоспары
р/с | І-апта /31-04/ | ІІ-апта /07-11/ | ІІІ-апта / 14-18/ | ІY-апта /21-25/ | |
Дүйсенбі | диогностика | Оқушыларды бақылау | Мектеп ішілік мерекелерге қатысу | 2 сынып оқушыларына зерттеу жүргізу | Сабақтарға қатысу |
Сейсенбі | коррекция | «Қиындықты жеңе білу» Жұмыс кітабы бастауыш 71 бет | «Мен өзімді мақтан етемін!» Суицидтің алдын алу. | «Өз құқығымызды білейік, өзгенің құқығын құрметтейік!» семинар сабақ | «Тілек шамы» т.б Қиын жағдайлар мені неге үйрете алады? |
Сәрсенбі | ағарту | А) «Өмір сағаты» Жұмыс кітабі 5-8сынып 133 б Б) «Тамаша отбасы» | «Сенімділік бейнесі» | «Мен өз ренішіме еніп кеттім» Ойлар, сезімдер, мінез-құлық | «Өмірге иә деп айт» акция ұйымдастыру |
Бейсенбі | диспечерлік | Әдістемелік - шығармашылық күн. Кітапханада жұмыс, аудан психологтарының әдістемелік отырысына, өзара сабақтарға қатысу, тәжірибе алмасу. Әлеуметтік-диспетчерлік жұмыс, аналитикалық талдау жасау, өңдеу жұмыстары. Мектепішілік іс-шараларға қатысу. Сенім жәшігін ашу, хаттарға жауап беру күнделікті кешке Қажет болған жағдайда мамандарға ұсыну | |||
Жұма | Кеңес беру | Сұраныс бойынша жұмыс | Зерттеу қорытындысы бойынша жеке жұмыс Жасөспірімдердің ата-аналарына | Сәтсіз жанұя өгей әке-шешемен тұратын балалармен жеке жұмыс | Сынып жетекшілерге суицитік мінез –құлықтың алдын алу бойынша кеңестер беру. |
Педагог-психолог Маттанаева Ж.А.
Қожабергенова М.С