Педагог-психологтардың аналитикалық талдау » Абай атындағы орта мектеп
Жетісу облысы
Панфилов ауданы білім бөлімінің
"Абай атындағы орта мектеп"
отдела образования Кербулакского района
Приемная
+7(72) 43-50-93
Бухгалтерия
+7(72) 23-11-37
Версия для
слабовидящих
» » » Педагог-психологтардың аналитикалық талдау
06
декабрь
2022

Педагог-психологтардың аналитикалық талдау

«Абай атындағы  орта  мектеп» КММ

2022-2023 оқу жылы

Педагог-психологтардың   аналитикалық  талдау


   Оқушыларды  психологиялық   қолдау  мектеп  өмірінің   белгілі бір бөлгі. Жалпы психологиялық   қызмет  5 бағытта  жүріп   отырады. Диагностика, түзету дамыту,   ағарту , кеңес  беру,  ұйымдастыру-әлеуметтік. 

      Мектепке даярлық топтарының    бейімделік деңгейін   тексеру мақсатында Банковтың  әңгімелесу  әдістемесі және «Үйшік», «Моншақ» әдістемелері жүргізілді.    Даярлық топтарында  жалпы  75    оқушы бар. Қатысқандар саны - 63 оқушы.

О «А» тобында қатысқандар саны-20             қатыспағандар саны-2

 Жоғары-8, Орташа-12,  Төмен-0 

Аудиалдар-11,Визуалдар-4,Кинестетиктер-5.

О «Б» тобында   қатыскандар  саны-23          қатыспағандар саны-1

Жоғары-11,  Орташа-11,    Төмен-1

Аудиалдар-9, Визуалдар-7,  Кинестетиктер-7

О «В» тобында қатысқандар саны-15, қатыспағандар саны - 4

Жоғары-8, Орташа-6, Төмен-1

Аудиалдар-6,Визуалдар-5, Кинестетиктер-4

 


1 сыныптардың  мектеп өміріне  бейімделуін   бақылау  мақсатында  «Керн Йерасек»  әдістемесі жүргізілді.  Жалпы 97 оқушы бар.  Қатысқандар саны – 89 оқушы.  Мектеп өміріне  бейімделе алмаған  оқушылар анықталмады..




5 сыныптардың  орта буынға   бейімделуін,   қарым-қатынасын байқау    мақсатында  «Социометрия»   әдістемесі жүргізілді.  Сауалнамаға   78  оқушы қатысты. 

        5 «А» сыныбы бойынша     Социометрияға     қатысқандар саны: 28

1. Лидер оқушы:  М. Аяулым

2.Орташа таңдалғандар: 20 оқушы

3. Елеусіздер: Қ. Айкөз, Қ. Абай, О. Гүлсезім, П. Азамат. Т. Аяулым.

4. Оқшау қалғандар:  Ж. Медет, Б. Нұрмәди.

«Б» сыныбы бойынша     Социометрияға     қатысқандар саны: 26

1. Лидер оқушы: Е. Зере

2.Орташа таңдалғандар: 18 оқушы

3. Елеусіздер:  Мейіржан, Бекжан, Мағжан, Айназ, Жазира.

4. Оқшау қалғандар:  Темірлан, Аслан.

        5 «В» сыныбы бойынша     Социометрияға     қатысқандар саны: 24

1. Лидер оқушы: Ә. Амина

2.Орташа таңдалғандар: 16 оқушы

3. Елеусіздер: Нұртілек, Жанель, Оразәлі; Елжас, Айзат, Інжу.

4. Оқшау қалғандар: Ж. Абай.

Нәтижесінде:   аутсайдерлер 5  (оқшау қалған) оқушылар:  5 «А»  Ж. Медет, Б. Нұрмәди,   5 «Б»   Темірлан, Аслан, 5 «В»   Ж. Абай.                                                тіркелді.  



Аталған   сыныптың  оқуға  деген   ынтасын бақылау  мақсатында Лусканованың  «Оқу   мотивациясы»  әдістемесін  жүргіздік. 

Алынған сауалнаманың қорытындысы бойынша:

            5 «А» сыныбы бойынша     Оқу мотивациясы

Жоғары дәреже: 17           Орташа: 11               Төмен: 0   

            5 «Б» сыныбы бойынша      Оқу мотивациясы

Жоғары дәреже: 15           Орташа: 11               Төмен: 0

           5 «В» сыныбы бойынша       Оқу мотивациясы

Жоғары дәреже: 16           Орташа: 7               Төмен: 1   Амангелді Құрбан




 Пән мұғалімдеріне оқу мотивациясы төмен  оқушыларға  қосымша тапсырмалар беріп, әр түрлі әдіс-тәсілдерді  қолдану арқылы баланың қызығушылығын  арттырса. Сабақ үстінде  үнемі қолдап, мадақтап отырса деген ұсыныс  тасталды. 

Аталған   сыныптың  оқуға  деген   ынтасын бақылау  мақсатында Лусканованың  «Оқу   мотивациясы»  әдістемесін  жүргіздік. 

Сауалнама   қорытындысы бойынша:

 7 «А»   жоғары -0, орташа-5, төмен- 12

7 «Б» жоғары- 1, орташа- 9,   төмен-12

7 «В»    жоғары -2, орташа-7, төмен- 10

7 «Г» жоғары-2 , орташа-6 ,   төмен-15



Әлеуметтік педагогқа және сынып жетекшілеріне     мазасыздық деңгейі  жоғары оқушылардың  әлеуметтенуі    зерделенсе   деген ұсыныс тасталды.

9 - сынып  оқушыларына  Голомштоктың   «Қызығушылық картасы» тесті   жүргізілді. Сауалнама қорытындысы бойынша:

Химия,биология – 7 оқушы

Спорт, әскери іс-7 оқушы 

География – 1 оқушы

Кәсіпкерлік – 17 оқушы

Әдебиет, өнер -  7 оқушы

Радиотехника, электроника – 2 оқушы 

Медицина – 2 оқушы

Тарих, саясат – 9 оқушы

Механика – 3 оқушы


    9 «А», «Б», «В»  сынып оқушыларынан Дж. Голланд      «Тұлғалық типін анықтау» сауалнамасы жүргізілді. Сауалнамаға   59  оқушы қатысты. Сауалнама қорытындысы бойынша

9  «А»   сыныбынан:

Реалистік тип: 2

Әлеуметтік тип: 7

Конвенциялық тип: 1

Тапқыр тип: 5

Әртістік тип: 2

          9   «Б»  сыныбынан:

              Реалистік тип: 2

              Әлеуметтік тип: 11

              Конвенциялық тип: 3

              Тапқыр тип: 1

              Әртістік тип: 2

9  «В»   сыныбынан:

    Реалистік тип: 5

    Әлеуметтік тип: 10

    Интеллектуалды тип: 1

    Тапқыр тип: 3

     Әртістік тип: 4




  Сынып  жетекшілері,   пән мұғалімдері  оқушыларға    мамандық иелерімен кездесулер ұйымдастырып, мамандықтар  әлемі   туралы   көбірек мәлімет беріп   отырса  деп ұсыныс тасталды.

     11  сыныптар арасында  Шимшектің «Акцентуациялық  мінез-құлық» сауалнамасы алынды. Сауалнамаға 22  оқушы қатысты. Сауалнама қорытындысы бойынша:

1.  Демонстративті  мінез – құлық- Жанел, Мерей

2.  Педантты  мінез – құлық – Қасым, Аяжан, Жанар, Аружан, Қарақат, Лилия, Нураддин, Мирас, Зеин, Аяулым, Ақбота, Абылай

3.  Тежелуші  мінез – құлық-0   

4.  Қозулы  мінез – құлық-0

5.  Гипертимді  мінез – құлық- 0

6.  Дистимді  мінез – құлық - Аян

7.  Мазасыз мінез-құлық - 0

8.  Циклотимді  мінез – құлық - Мұхамед, Ермахан, Біржан, Бауржан, Мұхамедәділ,

9.  Аффективті  мінез – құлық -0

10.  Эмотивті  мінез – құлық- Ақжол, Шырын




11 сынып оқушыларының  бойындағы  үрей   мен мазасыздықты  сейілту мақсатында  «ЕНТ-ға сеніммен», «Сенім  менің серігім»  атты тренинг- жаттығулары  жүргізілді. 

1- сынып  оқушыларының   ата-аналарынан  «Сіз қандай ата-анасыз?» тақырыбында  сауалнама алынды. Сауалнамаға  97  ата-ана қатысты.

Сауалнама қорытындысы бойынша:


.   5 «А»сынып   оқушыларынан тұрмыстық зорлық-зомбылықтың анықтау мақсатында  жасырын сауалнама  алынды. Сауалнамаға  21 оқушы қатысты. 


    Сынып жетекшілері оқушылардың мінез-құлқын жіті бақылап, мектеп психологтарына  уақытында хабарлап отырса деген ұсыныс тасталды.  

  Жас мамандардан   психологиялық  ахуалды   анықтауға арналған  «экспресс- сауалнама»  алынды.

Өте  жақсы - 78% , жақсы - 22% ,     төмен- 0,




10 «А»,  10 «Б»  сыныптардан   «Суицидке бағыттылықты анықтау»  сауалнамасы   жүргізілді. Сауалнамаға  31  оқушы қатысты.  Сауалнама 74   сұрақтан тұрады. Қай пікірді дұрыс деп тапса «+»,  келіспесе «-»   белгі қою   керектігі  ескертілді.

Суалнама қорытындысы бойынша:

10 «А» сыныбында

Қарым-қатынас шкаласы: жоғары-13,  орташа-8, төмен-0

Депрессиялық шкала: жоғары-0, орташа-4, төмен-17

Неврологиялық шкала: жоғары-0  орташа-2, төмен-19

Шынайылық шкала: жоғары-2, орташа-10, төмен-9



10 «Б» сыныбында

Қарым-қатынас шкаласы: жоғары-3,  орташа-8, төмен-0

Депрессиялық шкала: жоғары-1, орташа-2, төмен-8

Неврологиялық шкала: жоғары-1  орташа-2, төмен-8

Шынайылық шкала: жоғары-2, орташа-5, төмен-4



Қорытынды:  депрессиялық, неврологиялық деңгейі жоғары Атен Айгерім бақылауға алынды.

7-11 сынып  қыздарымен «Ерте жүктіліктің ертеңі қандай?»  тақырыбында  слайдпен   таныстырылып, жасырын сауалнама алынды.


   9 «А» сынып  оқушыларымен  «Мамандық   әлемінде»  тақырыбында  психологиялық   тренинг- жаттығу арқылы оқушыларға ой тасталды.

ЕНТ-ға қатысушылардың сынақ алдындағы қобалжу, мазасыздану сезімінен арылуға көмек беру мақсатында  «Сенімділік бейнесі» тақырыбында тренинг-жаттығу жүргізілді.

     Бастауыш буыннан орта буынға өту кезеңіндегі бейімделу деңгейін анықтау,  оқушы мен мұғалімдер арасындағы жақсы қарым-қатынасты қалыптыру   мақсатында  «Біздің 5-сынып!» тақырыбында  тренинг  жаттығу   өткізілді.

  1. сынып оқушыларының   көңіл-күйін  көтеру  мақсатында   «Көңілді  шеңбер»  ойын - жаттығулары  өтілді.

   МАД   тобы оқушыларымен  «Ойын  арқылы   баланың  сөйлеу тілін  дамыту»    тақырыбында  тренинг-жаттығу  өтті.

   5- 11 сынып   оқушыларымен  «Буллинг және кибербуллинг туралы не білеміз?»   тақырыбында  бейнероликтер жіберіліп, түсінік жұмыстары    жүргізілді.

 10, сыныбында «Токсикоманияның ағзаға әсері» тақырыбында   слайд көрсетіліп, түсінік жұмыстары жүргізілді.

    Білім алушылардың өмірге деген көзқарасын байқау және  қызығушылықтарын арттыру мақсатында   «Мен өмірді сүйемін» атты акция өткізілді. Акция  аясында  мүмкіндігі шектеулі балалардың үйлерін аралап «Бақытты балалық шақ»  арттерапиясы  жүргізілді. 


10-11  сынып оқушылары    «Өмір – қымбатсың маған!» атты эссе жұмыстарын  жазды.       9- сыныптардың қатысуымен  «Өмір, сені мен сүйемін! атты тренинг- жаттығу жүргізілді. Тренинг барысында оқушылар өмір туралы өз ойларын қысылмай еркін жеткізе білді. 







                                 Мектеп  психологы:             Ж. А.  Маттанаева 

                                                                                 М.С.Қожабергенова