«Интеллектуалды даму деңгейін анықтау» » Абай атындағы орта мектеп
Жетісу облысы
Панфилов ауданы білім бөлімінің
"Абай атындағы орта мектеп"
отдела образования Кербулакского района
Приемная
+7(72) 43-50-93
Бухгалтерия
+7(72) 23-11-37
Версия для
слабовидящих
» » » «Интеллектуалды даму деңгейін анықтау»
28
декабрь
2022

«Интеллектуалды даму деңгейін анықтау»

«Абай атындағы  орта мектеп»КММ

2022-2023  оқу жылы


Мерзімі: 28.12.2022ж

Сыныбы: ,  3б,  3в , 3г

Сынып жетекшілері: Абаева А, Темірбаева А, Қалияс Ж, Рахманова Н.

Қатысқандар саны: 89 оқушы

Жүргізілген  психологиялық жұмыстың  тақырыбы:

                     «Интеллектуалды даму деңгейін анықтау»

Мақсаты : Ойлау операцияларын   анықтау

1-тапсырма.

Нұсқау: Берілген сөздердің   ішінен мағынасы жақын бір сөзді тауып  сөйлемді аяқта. Керекті сөздердің астын сызып қой.

1.Етікте бар: бау, табан, түйме, белдік

2.Ыстық жақта жүреді: аю, бұғы, қасқыр,түйе

3.Бір жылда: 24 ай, 3ай, 12ай, 4 ай.

4.Біздің республикамызда кездеспейтін жануарлар:бұлбұл, страус, бозторғай.

5.Қыс айлары: қыркүйек, қазан, ақпан, қараша.

6.Әкесі баласынан үлкен: әрқашан, ешқашан, сирек, әрине.

7.Тәулік уақыты:ай, апта, кун,

8.Теректе бар:жапырақ,тамыр,гүл,жеміс

9.Жыл мезгілдері:тамыз,куз,сенді,тоқсан

10.Оқу құралдары:парта,шкаф,диван,дәптер

2-тапсырма. 

Нұсқау: Сөздерді оқып шығып, арасында мағынасы басқа сөздің астын сызып қой.

1.Өзен,көл,теңіз,мұхит,көпір

2.Үстел,кілем,кресло,орындық,диван

3.Қанат,Нұғманов,Әділет,Асхат,Қайрат

4.Жылқы,сиыр,түлкі,ешкі,қой

5.Үшбұрыш,төртбұрыш,сопақша,тікбүрыш,тақта

6.Тауық,әтеш,бүркіт,қаз,күрке тауық

7.Сан,бөлу,қосу,азайту

8.Футбол,волейбол,хоккей,жүзу,баскетбол

9.Ыстық,ащы,қышқыл,тұзды,тәтті

10.Сүт,қымыз,бауырсақ,айран

3-тапсырма.

Нұсқау: Сөздерді оқып шығып, бұл екі сөздің бір сөзбен  қалай   атауға  болады?

1.Қазан,қараша

2.Сөре,диван

3.Піл,арыстан

4.Көйлек,тон

5.Бұтақ,тал

6.Кептер,торғай

7.Құмырсқа,ара

8.Алма,алмұрт

9.Қыс,жаз

10.Қасқыр,түлкі






Анықтама


28.12.2022 жылы  3-сыныптардан  оқушылардың ақыл - ой  қабілетін   анықтау  мақсатында

«Интелектуалды даму деңгейін анықтау» әдістемесі  алынды.


Қорытынды: 


3 а сыныбы: жоғарғы деңгейі-13; орташа-5; төмен-3


3 б сыныбы: жоғары   деңгейі-12; орташа-9; төмен-2  


3 в сыныбы: жоғары деңгейі-10; орташа-10; төмен-2


3 г сыныбы: жоғары деңгейі-11; орташа-9; төмен-1


Қорытынды: интеллектуалды дамуы төмен: Еркеназ, Дана, Елжан 3 «А», Аман, Алихан   

3 «Б»,   Дастан,  Мерей 3 «В», Бақыткелді  3 «Г» оқушылармен жекелей жұмыстар жандандырылса.


Ұсыныс:  Сынып жетекшілеріне «Интелектуалды даму» деңгейі төмен оқушылармен көбірек жұмыс жасалса.




Мектеп психологы:                         Кожабергенова М. С.