«Бурдон тесті» » Абай атындағы орта мектеп
Жетісу облысы
Панфилов ауданы білім бөлімінің
"Абай атындағы орта мектеп"
отдела образования Кербулакского района
Приемная
+7(72) 43-50-93
Бухгалтерия
+7(72) 23-11-37
Версия для
слабовидящих
12
декабрь
2022

«Бурдон тесті»

«Абай  атындағы орта мектеп»КММ

2022-2023 оқу жылы


Мерзімі: 12.12.2022

Сыныбы : 4а, 4б, 4в.

Сынып  жетекшілері : Тоқтабаева К, Бөгенбаева Қ, Белгібаева Қ.

Қатысқандар саны : 79 оқушы

Жүргізілген психологиялық жұмыстың   тақырыбы :

«Бурдон тесті»

Мақсаты : Зейіннің   қалыптасу  деңгейін  бағалау.

Анықтама


      12.12.22   жылы 4 сыныптар арасында зейіннің қалыптасу деңгейін бағалау мақсатында «Бурдон» тесті алынды.

Орындау ережесі: “5 минут ішінде осы кестедегі әріптерді қатар бойынша оқып, с, “қ”, “ә” әріптерін былай етіп “/с”, “/қ”, “/ ә” сызып таста. Әр бір минут аяқталғанда (оны психолог айтып отырады) келген жеріңе белгі қойып, жұмысыңды одан әрі жалғастыра бер. 5 минут өткеннен соң нәтижесін бағалаймыз”.Тапсырманы орындау барысында балаларға қосымша тапсырма берудің және тапсырманы орындау ережесін қайта түсіндірудің қажеті жоқ. Тапсырмаларды орындауға берілген 5 минут уақыт аяқталғаннан соң орындау парақтарды жинап алу керек.


Тапсырмалар парағы:
 С х қ е х а р с т у л ә с қ ж ф в д л қ ә ө т с я с в к е қ г ұ ш а і ы с м ә ы ф ж қ а с ч о р п к ә ң ж ю л д ң ә с қ о г і и м ы ж ғ ә с в п и н г қ з ш ғ с е а ә в д с щ қ н е х ф қ с ә б д л о р п қ і ә д ж б о с в п р и ғ р ә ф д ш о ө р қ е н ә я ч к е і с м қ р л ә в ж з о қ п л ы в ә с б э ч ә и п с ы д э п н і г у қ ш о л н г ә м л ы ф ч с п и в ш б ұ қ і ғ а с е п и т ы ю л ә і ң а ғ п с м и н р г ш қ ұ о г ц ң ә с ч в а о л ө л о ш қ ұ р н з в а т с ә в ы ф ч с б д о п щ г ұ т қ д ц е ә п к г т с и п э г ә в ц қ з ы е п с р п н ә з в қ ұ и м с г д в ә с ы ц й х қ б ә о р с н е к ә қ д л о з у ә л а ф қ ө ғ ң с б ш л ә и р а ө т и с қ г о р д а н ш ө т и б с я в ф ө қ ұ ү ғ ң д ө э ю я ф ы в с о у х з қ л к е ө т и д с в ж д л ә ш л н қ р п а ұ с а к ғ н ә і қ т и с г н ж ә п н қ а м қ н и р с и д г ә с в қ л ш г ә ы в с д л о э с л қ н е а қ о т в ә м д с щ н г о ц с ң с о т и қ р н ұ қ т ш і ә м с х б л ә т ш с қ о н р а е ә қ о р т и қ с а д л қ о н ә т р ы н л ә о ы ш қ и х з с ч і ә г н қ п а ц қ с м а с у а н ш қ э д ә ф о а н қ и д с в а о г з х у ш к қ с в д л т р ә в қ ш ы қ ө о д с ң н г ә в з х қ т о г ә м к ы қ т в с э ә ч я қ а д л е қ т р в

Бағалау шкаласы:

Әр минутта қарап шыққан өріптер көлемі жөне қате сызылған өріптер саны анықталады. Қате сызылған әріптер саны қарап шаққан қатар санына бөлінеді. Осы қатынас қанша көп болса, бала зейіні сонша төмен бағаланады.



Қорытынды:

4а зейіні жоғары-21, орташа-2, төмен-3: Б. Айым, А. Алихан, Т. Диас

4б зейіні жоғары-10, орташа-12, төмен-3: Т. Нурислам, Е. Ерсұлтан, А. Ерзат 

4в зейіні жоғары-22, орташа-2, төмен-0 



 Ұсыныс: сынып жетекщілері зейіні төмен шоғырланған оқушылармен арнайы қосымша жұмыстар жүргізсе.



Мектеп психологы:                 М.С.Кожабергенова