«Суицидтік қауіп картасы» » Абай атындағы орта мектеп
Жетісу облысы
Панфилов ауданы білім бөлімінің
"Абай атындағы орта мектеп"
отдела образования Кербулакского района
Приемная
+7(72) 43-50-93
Бухгалтерия
+7(72) 23-11-37
Версия для
слабовидящих
» » «Суицидтік қауіп картасы»
14
декабрь
2023

«Суицидтік қауіп картасы»

«Абай  атындағы   орта  мектеп»  коммуналдық мемлекеттік 

мекемесі психологиялық қызметтің  тәуекел топ оқушыларынан  алынған «Суицидтік қауіп картасы» тестінің анықтамасы

2023-2024 оқу жылы


Мерзімі: 14.12.2023ж                                                    Тәуекел топ оқушылары


     Жүргізілетін  психологиялық   жұмыстың тақырыбы:

                «Суицидтік қауіп картасы» Шнейдер модификациясы

    Әдістеменің   мақсаты: жеткіншектерде суицид қауіпі факторының көріну деңгейін анықтау

Нұсқаулық:   қауіп факторларын  оқи отырып дұрыс деп тапса «ия»,  келіспесе «жоқ», әлсіз байқалса «кейде»  белгілерін қою  керектігі   ескертілді.

   14.12.2023 жылы  тәуекел тобындағы білім алушылардан   «Суицидтік қауіп картасы»  Шнейдер модификациясы   жүргізілді. Сауалнамаға  10  оқушы қатысты.  Сауалнама 28   сұрақтан тұрады. Сауалнама   өмірбаян мәліметтері, өзекті қақтығыстық жағдайлар, тұлғаның сипаттамасы бөлімдерін қамтиды.

                                            Қауіп факторы

Байқалған жоқ

Әлсіз байқалады

Күшті байқалады


І. Өмірбаян мәліметтері

  1. Өзіне қол жұмсау әрекеті бұрын орын алды ма?

-0,5

+2

+3


  1. Туыстары арасында өзіне қол жұмсау әрекеті болды ма?

-0,5

+1

+2


  1. Ата-анасының ажырасуы немесе олардың біреуінің өлімі

-0,5

+1

+2


  1. Отбасы жылуының жетіспеуі

-0,5

+1

+2


  1. Толықтай немесе ішінара ересектер назарынан тыс қалу

-0,5 

+0,5

+1


ІІ. Өзекті қақтығыстық жағдайлар

  1. Ересек адаммен қақтығыс (педагогпен, ата-анамен)

-0,5

+0,5

+1


  1. Құрдастарымен қақтығыс, топтың шеттетуі

-0,5

+0,5

+1


  1. Жақын адамдарымен, достарымен ұзақ уақытқа созылған қақтығыс

-0,5

+0,5

+1


  1. Тұлғаішілік қақтығыс, жоғары ішкі қысым

-0,5

+0,5

+1


  1. Өзіне қол жұмсау туралы қорқытып айту

-0,5

+2

+3


  1. Мұндай қақтығыс бұрын орын алған

-0,5

+0,5

+1


  1. Қақтығыс басқа салалардағы сәтсіздіктермен қиындай түскен (оқу денсаулық, жауапсыз махаббат)

-0,5

+0,5

+1


  1. Қақтығыс жағдайлдың күтпеген нәтиже беруі оның салдарын күту

-0,5

+0,5

+1


  1. Реніш өзіне аяушылық сезімі

-0,5

+1

+2


  1. Қажу, әлсіздік, аппатия сезімі

-0,5

+1

+2


  1. Қақтығыстық жағдайды жеңе алмау сезімі, тығырыққа тірелу

-0,5

+0,5

+2


ІІІ. Тұлғаның сипаттамасы

  1. Дербестік шешім қабылдаудағы тәуелсіздік

-1

+0,5

+1


  1. Тоқтамға келгіштік

-0,5

+0,5

+1


  1. Табандылық 

-0,5

+0,5

+1


  1. Өз мақсатына жетуге қатты ынталану

-1 

+0,5

+1


  1. Шамадан тыс өзімшілдік, ренжігіштік

-0,5

+0,5

+2


  1. Сенгіш 

-0,5

+0,5

+1


  1. Эмоциялық тұтқырлық «өз күйініштерін ұмыта алмау, енжарлық)

-0,5

+1

+2


  1. Эмоционалдық тұрақтылық

-0,5

+2

+3


  1. Ырықсыздық 

-0,5

+0,5

+2


  1. Эмоциялық тәуелділік

-0,5

+0,5

+2


  1. Қорғану механизмдерін жасауға қабілетінің төмендігі

-0,5

+0,5

+1,5


  1. Ымырасыздық 

-0,5

+0,5

+1,5








Қорытынды:

Сауалнама қорытындысы бойынша  білім алушылардың суицид қауіпі төмен екендігі анықталды. Оқушылар бойынан аггрессия, мазасыздық, үрей байқалмайды. Өз отбасыларына көңілі толатындығын жеткізді.

    Ұсыныс:

  1. Сынып жетекшілері  тәуекел топ оқушыларының  мінез-құлқындағы өзгерістерді  жіті бақылап, дер кезінде мектеп әкімшілігін хабардар етіп отырсын


                        Мектеп психологтары:            Ж.А.Маттанаева

                                                                           М.С.Қожабергенова